Recenze (1 563)
Zákon Helena (2016)
Ty knížecí vhledy, jak je to o ničem?! Já tam vidím dost otřesný vhled do socioskupiny, která si všechno dovede obhájit. Relativizace hodnot v přímém přenosu. A není tohle podmínkou jakéhokoli zla? Absolutní trvání na sadě hodnot a nebo zlo! A naopak o tom, že ti co chtějí k tomu nepotřebují nutit. Ale alespoň ocenění potřebují!
Nenasytná Tiffany (2015)
Příjemná věc, sice natočená trošku jako TV film, ale tipuju, že peněz bylo tak tak. Hezký vhled do mikrosvěta spodiny, který vlastně žádným mikrosvětem není.
Království - Exodus (2022) (série)
Slabý odvar předchozích dílů
Její tělo (2023)
Zvenku odvypraveny příběh, který se nepokousi dostat hlavní postavě pod kůži. Což je nakonec možná pozitivum, protože se nedočkáme klišé o rozervanem nitru hrdinky. Ale pak je to jen obyčejné vyprávění, z kterého toho moc nedostanete a kterému by kratší formát víc než prospěl. Hlavně prořez na začátku bych uvítal. Ale zase na prvotinu dobrý.
Věk nevinnosti (1993)
Nicht fur mich. Nekonečný.
Devátá brána (1999)
Taková srandovní blbina. Že začátku to docela jde, ale pak....
Sicario 2: Soldado (2018)
Moc jsem motivaci postav nepochopil.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Je to na city, pateticky. Ale vlastně to tak má asi bejt, ne? 25 let po vzniku a furt stejně dobrý. A ta Omaha...
Grand Prix (2022)
Čekal jsem nesnesitelný sračku a nakonec to nebylo tak zlý.
Telefonní budka (2002)
Líbilo se mi to kdysi a líbilo se mi to i teď 2023