Recenze (1 566)
The Alpinist (2020)
Nepochopitelný
Temný úsvit (2006)
Hustý
Vrána (1994)
Řekl bych nejsměšnější film ever. Nejen děj, ale i dialogy mají sílu směšnosti vytaženou na max. A český dabing tomu dává korunu.
Nevinný (2022)
Je to jako se skoro každou francouzskou komedií, slibný začátek, a pak se to rozplyzne v neskutečnou sračku. Chcete u toho zůstat, ale pakliže máte kolem lidi, tak jim navrhnete 15 min před koncem: "A co, kdybychom to vypli?". A když jste sami, tak si uděláte něco v mobilu.
Jít krást koně (2019)
Film o ničem s extra silnou poetiku. Slabší 4, ale nešť. Podobnost mladýho a starýho je až hrůzostrašná.
Nafukovací panna (2009)
OK. Asi se tu projevím jako totální barbar. Ale tahle věc je úplně o HOVNU. Kromě těch nejstupidnejsich tezí, bez pokusu odpovědět proč, tu zbývá : "Bylo by hezké, aby spolu lidi měli hezké plnohodnotné vztahy." A to fakt na, navíc nekonečnou stopáž, nestačí. A proto voláme :"nafoukni si, Hirokazu, svoji a neser!"
Nepřátelé (2017)
Vostrý. Dobrý.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Od první sekundy trapné k nevydržení. Jsem si jistý, že další díl nezvládnu. A myslím, ani zbytek toho 1. veledíla. Patnáctá minuta a rozhovor ustavnika s StB. Ten nejhroznejsi scénář, herecké výkony jako od táboráku, tad. Přepínám z 1* na odpad.
UFO Švédsko (2022)
Film pro děti s odpovidajici úrovní
Neon Demon (2016)
Obsahově je to blábol k unudění. Ale vizuálně to docela jde. Ale po hodině už fakt ne.