Recenze (22)
Bourneovo ultimátum (2007)
Zatím každý díl překonal svého předchůdce.Tak, proč ne čtyřku? Nebo prequel než Bourne ztratil paměť? Argument o Ludlumovi neberu. S kvalitním scénářem a duem Greengrass + Damon by to nemuselo špatně dopadnout.
Domácí mazlíček (2008)
Pravá blondýnka 3: Trošku blbější...ale zase sympatičtější a víc v pohodě.
Bazén (2001)
Film je debilní. Ale jako reklama na ten aquapark v Liberci dobrý. Někdy si tam zajedu.
Americký kickboxer (1991)
Jenom psaní komentáře k tomuhle je ztráta času..
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Fakt hnusnej film. Brrr. Celý tý psychopatický rodince bych přál pomalou smrt.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Nuda, nuda, nuda...a ani Angelina to nevytrhne.
Nepřítel před branami (2001)
Strašně se mi líbí první půlhodinka, tu jsem viděl asi 15x, celý film tak jednou...nevím, pak už mi to nějak nesedlo, v podstatě po tý scéně, jak Harris sejme Pearlmana, to vypínám. Potom už mi to přijde nudný.
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Vůbec sem nepochopil o co tam šlo...sem asi blbej. Jedna za slušnou atmosféru.
Sklapni a zastřel mě (2005)
Prostě průměr...po druhý si to asi nepustím.
Zběsilý útěk (2006)
Dobrá věc, hodně dobrá...Paul Walker úplně jinak než obykle, zato sakra kvalitně.