Recenze (344)
Báječná léta pod psa (1997)
Obstojná adaptace výborného románu.
Barry Lyndon (1975)
Další geniální Kubrickův film. A ta kamera si toho Oscara rozhodně zasloužila.
Barton Fink (1991)
Tak tomu říkám pravé Hollywoodské peklo. Tady vám ani Coenové nepomůžou...
Barva peněz (1986)
Vím, že jsem asi nekritický ale mě se ten film hrozně líbil.
Batman (1989)
Možná že si teď znepřátelím mnoho přátel filmu, ale já ten film považuju za geniální stvárnění. A s Nicholsonem bych si při měsíčku opravdu nezatančil:)
Batman se vrací (1992)
Tak tomu říkám atmosféra. Za tu by se nemusel stydět ani Fincher.
Beetlejuice (1988)
Typický film od Burtona. Invence do očí bijící. Pravda scénář není nijak převratný, ale koho by to zajímalo, když se tak královsky baví. Film, který čerpá ze svých předchůdců... A Keaton JE BOŽSKÝ.
Ben Hur (1959)
Bravo,bravo! Ale Nejlepší léta jsou lepší.
Bílá nemoc (1937)
Spolu s Čapkovými povídkami nejlepší filmový Čapek.
Bohem zapomenuté děti (1986)
Ten film miluju. Ač nerad melodrama u toho filmu si vždy rád pobrečím. A nestydím se za to.