Recenze (344)
Byl jsem při tom (1979)
RÁD SE DÍVÁM. Koneckonců, my se taky rádi díváme,ne? (myslím filmy)
Kramerová versus Kramer (1979)
Vynikající.
Lovec jelenů (1978)
Vynikající Ch. Walken. A scéna s ruskou ruletou. Je třeba něco dodávat?
Annie Hallová (1977)
To není možné, co to má znamenat? To si asi řeknete po shlédnutí filmu. A pak si ho pouštíte znovu a znovu...
Rocky (1976)
Tak tohle je box... Teda.... Jeden by nevěřil.
Vražda v Orient expresu (1974)
Detektivka jak má být. Ani ten Finney mi nevadil.
Podraz (1973)
Hezké retro. Ale nic víc. Ale potřebujeme u tohoto filmu něco víc? Mě to stačí.
Kabaret (1972)
Úchvatná atmosféra. A písně. A vůbec všecko:)
Kmotr (1972)
Tomu se nedá odolat.
Francouzská spojka (1971)
Gene je zde fakt dobrý:)