Recenze (85)
Fotr je lotr (2000)
tuto prostě není modrej film... v žánru komedií top záležitost...
Interstellar (2014)
líbila se mi ta potencionální reálnost, ta však zmizela vstupem do černé díry.... ale co, za horizont nikdo nevidíme... může tam hrát třeba v kostky pán bůh se satanem... bylo to nejrychlejších 169 minut.... nolan jasně potvrdil pozici režiséra číslo 1
Grandhotel Budapešť (2014)
troška pí a jeho život, troška amélie, výsledek je velmi zábavný, všemu dominuje neskutečný ralph fiennes.... jeho seru na to mě rozsekalo
Vikingové (2013) (seriál)
začalo to jako úžasný seriál, ale kam se to sune, to je nepopsatelné.... nejlepší věc, kterou jsem kdy na plátně či tv viděl
Perníkový táta (2008) (seriál)
všechny série 100%.... do posledního dechu jsem Waltovi fandil
Zločin (2011) (seriál)
127. nejlepší seriál??? bullshit!!! tuto je pecka, která nemá obdoby!!!
Gravitace (2013)
neodolatelnej george, nadprůměrná sandra, 90 minut v bezdeší
Zmizení (2013)
to nejlepší za rok 2013, co jsem viděl....
Vedlejší účinky (2013)
to mě vůbec neoslovilo, možná proto že jsem zdravotník, netuším...
Vzpomínky na lásku (2004)
každý film, který mě dovede k slzám, hodnotím pěti hvězdama