Recenze (2 022)
Bitva u Midway (2019)
Bitva u Midway mě vcelku bavila, rychle to uteklo, postavy byly sympatické a vy jim prostě musíte fandit. Případné historické nepřesnosti neřeším, jen mě mrzí, že mě film emočně více nestrhl.
To Kapitola 2 (2019)
Bála jsem se, že to bude velké zklamání, ale nebylo. Ano, jedničce se druhý díl nevyrovná, avšak atmosféru film měl, takže jsem se nakonec docela bavila.
Pašerák (2018)
Další z restů umazán. Eastwoodovy filmy jsou fajn a Pašerák není výjimkou, byť nepatří k jeho top snímkům. Líbila se mi atmosféra, líbil se mi příběh s tím vším svým patosem. Něco mezi třemi a čtyřmi hvězdami.
Mortal Kombat (2021)
Původní Mortal Kombat jsem neviděla, ale tuhle novinku jsem si nenechala ujít - hledala jsem totiž něco nenáročného. Toho se mi dostalo. Žádný zázrak se sice nekonal, ale na jedno podívání proč ne.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Doháním resty, takže přišla řada na starého Hellboye. Nenáročná komiksová adaptace, spíše tedy fantasy, u níž jde cítit, že jí zatím schází propracovanost a sofistikovanost příběhu, na jaké jsme zvyklí třeba z dnešních Avengerů.
Ledové království II (2019)
Vcelku chytlavé písničky a konečně film s ne nijak závratně dlouhou stopáží, takže to docela uteklo. Postavy jsou sympatické, avšak příběh kvalit jedničky ani zdaleka nedosahuje...
Gentlemani (2019)
Od filmu s 86 procenty jsem čekala více. Jízdu podobnou prvním Dannyho parťákům nebo tak něco. Zpočátku jsem se ztrácela v postavách i ději, snímek v mých očích neplynul, takže ač se mi líbily různé vypravěčské vychytávky či herecké výkony, z celku odvařená nejsem.
Avengers: Endgame (2019)
Dlouho jsem váhala, jestli dám tři, nebo čtyři hvězdy. Film se zpočátku vlekl, postavy filozofovaly a řešily, co a jak, a já se v tom trochu ztrácela. Jednak proto, že už si moc nepamatuji, co přesně se odehrálo v minulých dílech, jednak proto, že se mi pletou i někteří hrdinové. Ale pak přišla akce, poslední půlhodina přinesla emoce, ve snímku se objevily vtipné narážky... Takže se nakonec kloním k hodnocení vyššímu.
Croodsovi: Nový věk (2020)
Jednička se mi kdysi celkem líbila, u dvojky jsem se párkrát zasmála, to ne že ne. Byly tam originální nápady, ale jinak je to film, který kolem mě jen tak proplul a za pár týdnů už si ho nebudu ani pamatovat...
Ad Astra (2019)
Filozofická sci-fi mi nevadí a i v posledních letech se jich několik povedlo, ale Ad Astra mezi ně bohužel v mých očích patřit nebude. Bylo to totiž pozvolné a rozvleklé až moc - a místy proto nudné, což nezachránil ani Brad Pitt.