Recenze (129)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Trojice hledačů klíče je sympatická (proč je zlodějka krásnější, než princezna?), obzvláště Hochman. David Novotný je super slizoun. Vyhazov Tobiáše od nebeské brány byl divný. Janák je z mého pohledu rutinér. Největší výhrady měla má mopsice, pořád štěkala na psa s klíčem.
Německé tanky II. světové války – Panzer III – Střední tank (2010)
Musím dát 100, neboť se zde vyskytuje tolik záběrů co jsem viděl prvně.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Předvídatelné. Vypadá to vizuálně pěkně, ale já tu hru nikdy nehrál a nudilo mě to.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Hru neznám, ale film byl příjemný, především Hugh Grant byl skvělý. Akorát drak byl pískací gumová hračka pro psa. 70%
Good Old Czechs (2022)
Moc pěkné. Většinu záběrů jsem viděl prvně.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Příjemně osvěžující. Tlupa neznámých tváří, které příjemně překvapili. Prušinovský s Holečkem krásně karikují ČT. Kvalita postupně rostla. 70%
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Mnohem lepší, než-li první díl. Na Julii I. se dobře dívalo a byla i vtipná (třeba když plísnila Karabu, nebo když se jej ptala zda není divné že se dva vojáci drží za ruce). Lábus s Vladykou byli velmi vtipní. Jen ten "starý" královský pár mi nesedí.
Na nože: Glass Onion (2022)
Hmm, když si vzpomenu na jedničku, tak se ve mě mísí zklamání a také trochu nudy. Sestřička byla super.
Na západní frontě klid (2022)
Bezpohlavní válečný film, který se jmenuje dle mistrovi knihy pouze kvůli marketingu.
Sebevražedný oddíl (2021)
No, se 100% jsem to asi přehnal, ale já se tak nehorázně bavil. Navíc když si vzpomenu na děs a hrůzu předchozího zpracování... Snad to, že film propadl nezhatí pokračování (nechápu proč to současně s premiérou uvedli na streamu HBO).