Recenze (129)
Druhá světová válka 5: Bitva o Rusko (1943)
Pěkná propaganda.
Masakr v Římě (1973)
Richard Burton podal skvělý výkon. Výborná atmosféra. 70%
Riphagen (2016)
Spíše než za filmovost dávám 70% procent za atraktivitu tématu a hlavní postavu. Místy se to příliš táhlo.
Bitva o Moskvu (2016)
28 Terminátorů po kupě? Jen tak na okraj... Zatkli členy rodiny a řekli udržte se nebo...
Ten dvanáctý (2017)
Tedy, ten trumfne i ruské super vojáky.
Charlieho andílci (2019)
No, chtěl jsem dá 40%, ale to jsem dal již poslednímu dílu a tento není lepší. Přemýšlím zda je za co pochválit a mám pocit, že ne.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Celkem průměrné. Nevím proč, když jsem viděl Rumla s jeho kladivem se mi vybavil Arni se svou umělohmotnou kládou z Komanda. Musím uznat, že Prachař se překonal a vůbec příjezd do jeho říše byl vtipný. Nesleduji tv, ale zajímalo by mě jak moc připomínal rytíř Valerián, těm co ji sledují, jeho moderování. Možná obsadit tam Špačka by bylo lepší.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
To byla ale teenagerská slabota.
A co třeba Adolf? (2018)
Je vidět, že je psáno dle divadelní hry. Nejlepší úvod s diktátory, ale i potom je film solidní, pěkných 70%. Náštěvnost v SRN 1.200.000.
One Punch Man - Season 1 (2015) (série)
Na počátku jsem nebyl moc nadšen. Kdybych si nestáhl celou sérii, tak bych ani dále nepokračoval. Pořád to bezcílně řešlapovalo na místě a měl jsem pocit, že se to z bludného kruhu nevymotá, Vstup do Asociace mu hodně pomohl. 70%