Recenze (129)
Kříž cti (2012)
Trochu předvídatelné, ale přesto fantastické. Již dlouho jsem z kina neodcházel s tak dobrým pocitem. Výborní herci a jejich postavy dobře vykresleny.
Probudím se včera (2012)
Hromada product placementu (Lobkowitz, energy drink, orbit). Krejčíř mi přišel trapný, nikoliv vtipný. Facebook, rodiče, pohovor s Táborským a několik dalších věcí bylo příjemné pobavení, závěr trochu kýčovitý, celkově se nemohu dostat přes 50%.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Při vzpomínce na série minulé se mi chce brečet!
Bůh masakru (2011)
Příjemně film plyne, 4 skvělí herci, ale proč se opili za cca 20sekund? Proč od začátku čekám až se po opadnutí korektnosti sežerou? Kdy přijde další hovor s máti a konečně z ní vyleze jaký lék bere? Navíc závěr byl poněkud nezávěr. 70%
Děti moje (2011)
Silný příběh, skvělý taťka s dcerkou. Překousl jsem i havajské košile a tklivé melodie:)
Exekutor (2005)
Krásná první polovina, druhou nekomentuji. A.Ch. výborný.
Marmaduk (2010)
Zábavný úvod s vykastrovanou německou dogou. Poté již klasický příběh z americké střední naroubovaný do psího parku. Výchovný závěr o rodinných hodnotách. Byť jsem pejskař (měl jsem dogu), dávám 30%.
Bitevní loď (2012)
Dosti blbé. Úvod s buritos to alespoň bylo vtipné. Outsider, kerý zachrání svět, jak nečekané. Jakto, že v lodi, co cca 20 let museum, je munice a pohoné hmoty? Kolik mohla mít bitevní loď členů posádky? 1500 - 2000? Jsem rád, že jich to 30, či kolik, zvládlo. Beznohého veterána také nekomentuji.
Umění lhát (2009)
Achich ouvej:( Takový slibný začátek a nakonec člověk pouze utrápeně čeká kdy jí přestane vadit nadváha a pršáček!
Mluv (2004)
Pěkný malý film, akorát ten přerod hlavní hrdinky během "chvilky" je zvláštní.