Recenze (1 384)
Aquaman a ztracené království (2023)
Black Manta zřejmě přežije cokoliv, přežije i takový pád z útesu na šutry a v plné síle vpluje do dalšího dílu, aby se mohl mstít, živ jen svou pomstou mrtvého muže. Vtipné je i bratrské spojení, myslím tím, že zapomněli na své spory a rukou plácnutím - cojsmesi tojsmesi - šli zachraňovat vodní svět proti přerostlé mouše s velkýma rudýma očima! Mera (možná vzhledem k pravomocným okolnostem) tam měla pouhé štěky (což mi moc nevadilo) ... no ale třeba takový Ben Affleck si tam střihnul tak významnou roli jakou svět doslova neviděl! Nicméně přehršel akce vyvážil trochu chudý děj. Vzhledem k tomu, že se mi Jasoň vždycky líbil, líbil se mi i příběh z oceánských hlubin, budu v hodnocení milá.
Madam Web (2024)
Až jsem překvapená, jak moc se mi to nelíbilo. V sále asi sedm lidí. Z těch sedmi lidí odešlo na chodbu protáhnout se a odskočit si asi pět z nich. Když přišli, o nic nepřišli. Jeden pár si začal šuškat, pán o tři řady níž si s někým četoval. Většinou s dabingem v kině problém nemám, ale toto ... ! No toto ... strašné! Nezajímaví herci, o příběhu se ani moc mluvit nedá a o nápadu zaujmout už vůbec ne. Až se divím, kolik tahle márvelovka ode mě dostává hvězd.
Největší Čech - Jára Cimrman (2005) (epizoda)
Hej, jako klobouk dolů před všemi osobnostmi a odborníky, hovořícími v tomhle dokumentu! Já bych nedokázala zachovat vážnou tvář ani po stopadesáté klapce! "Mohu zcela zodpovědně říct, že jde o Cimrmanův rehabilitační přístroj, který se užíval k přípravě pacientů k operaci" nebo "Jára Cimrman je doslova uložen k ledu" ... no a už se zase směju ... Na anketu si vzpomínám, sama jsem v ní hlasovala a zodpovědně jsem volila našeho skutečně Největšího Čecha a nedoceněného vynálezce, vědce, meteorologa, kočovného dentistu, skladatele, cestovatele, dobrodruha, dramatika, učitele, filozofa a průkopníka slepých uliček! ♥
Archa bláznů aneb Vyprávění z konce života (1970)
Pro mě temný a dosti depresivní příběh. Na tom ovšem nic nemění fakt, jak excelentně zahraný. Černobílá perla na náhrdelníku československé kinematografie.
Pašerák (2018)
Jeden by u toho i fandil pašerákům :-)
Princ Krasoň (2018)
Zklamali mě ... !!! Fakt mě nasrali! Jak to, že není Sněhurka černoška, Popelka nemá šikmé oči a Růženka nevyšla z indiánského týpí?!? Proč Krasoň není na kluky (i když ta líbačka na popravišti pod šibenicí ... no dobře, byla tam fialová mlha, ale už jsem se těšila, že mě multikulti duhové prznění pohádek nezklame) edit.: ahaaa, Kanada, tak protooo.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Nuda nuda šeď šeď ... vidím to dnes poprvé a raději bych vrátila čas a třeba si s chutí zažehlila a spálila si ruku žehličkou. Věřím, že by ta bolest nebyla tak hrozná, než že jsem se přinutila, dodívat se na tohle do konce. Z úcty k Bolkovi a ke všem skvělým hercům, kteří tenhle foch možná taky vzali z úcty ke svému příteli, nehodím pokračování Dědictví do koše. Nezáživné, bez děje, strašné!
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Film je až po střechu historického vlaku nabitý akčními scénami. Ty honičky v Římě byly parádní, moc se mi líbily. Ty kolem parní mašinky, jeho vagónů a tunelů byly zase úsměvné, jako vždy doslova k nevíře! Nás deset diváků v sále (tuším, že má tento snímek těsně po premiéře v českých kinech) pár takových scén svorně velmi pobavilo a smích byl slyšet ve všech obsazených řadách. Nechci přemýšlet jak přitažené za vlasy to všechno bylo. Akce spolu s tajemnou sci-fi zápletkou prostě fungovala a já se bavila. Není ale divné, že nejsem napnutá na pokračování? Vím o co všem jde, komu o to jde a kam je potřeba to strčit. Když se ale nad tím zamyslím, víc bych asi nadávala, kdyby to utli v nejlepším. Takže za mě dobrý. :-)
Emma (1996)
Úsměvné, jak tenkrát připadalo normální tak okaté dohazovačství. :-) Pozlátko vládlo a holky se snažily hlavně se dobře vdát. Pak už jen plesat, večírkovat, pomlouvat a drbat jiné :-) Gwyneth úžasná!
Čarodějnice (2020)
V drtivé většině případů chytám silnou alergickou reakci na představitelku hlavní čarodějnice, ALE!!! V téhle pohajdě nemá nejmenší chybu!!! Je naprosto skvělá, úžasná a věrohodná!!! Samozřejmě s pomocí efektů, jelikož nepředpokládám, že by měla ústa od ucha k uchu ... no, chtěla jsem říct, více než obvykle ... dále pak tři prsty na každé ruce a z hlavy se ji líhly housenky. Konečně ji vidím hrát něco jiného než přeslazené panenky a princezničky! Možná má těch jiných rolí víc, ale zatím mě odrazovala, tak ji možná někdy vezmu na milost a pustím si nějaký další film s ní, který nebude přeslazený jak salko s medem.