Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Animovaný

Recenze (45)

plakát

Signál (2012) 

Na české poměry velmi povedená komedie. Kdo nic nečeká a nepodlehne předpojatosti vůči trendovému obsazení hlavních/vedlejších postav, může být mile překvapen nenuceným humorem, až na pár scén uvěřitelným provedením a příjemnými hereckými výkony. Mladý režisér Řehořek má před sebou velkou budoucnost. Troufám si tvrdit, že za pár let se tento film, jako dílo úspěšného režiséra, ještě dočká svojí rehabilitace.

plakát

Drive (2011) 

Pomalý rozjezd navzdory rychlosti aut. Ryanovi prodlevy v odpovědích jsou delší než obvykle a kontrast jeho zasmušilosti a psychopatie docela funguje. Pár děr ve scénáři se dalo zaplácnout. O vlivu hudby a kamery na celkový dojem se už řeklo dost, ale hlavně skrytý půvab Carey Mulligan na mě působí jako celerový salát.

plakát

Hlavně nezávazně (2011) 

Všechny složky filmu jsou velice průměrné, jako u všech reitmanových počinů, ale jako celek pro mě fungovaly. Ke Kevinovi se ani vyjadřovat nebudu, ten prostě špatně hrát neumí. Ashton Kutcher nemá valnou pověst, co se hereckých dovedností týče, ale myslím, že se sebou může být spokojen. Natalie předvedla svůj standard a div se světe, někdy ladí i bicí s harfou!

plakát

Nevinnost (2011) 

Negativní postoj k dílu dua Hřebejk/Jarchovský je u filmových (pseudo)intelektuálů už od Pelíšků stavebním kamenem jejich vyhraněného vkusu. Já jsem si ale u každého jejich počinu nemohl pomoct a musel jsem pokaždé pronést slova chvály (i když jenom slabým hláskem, aby mě moc lidí neslyšelo). Jejich díla ve mě vyvolávala pochybnosti o mé znalosti/neznalosti filmového umění.... to platilo až do dneška. I když už Kawasakiho růže mě nalomila, tento jejich "majsterštyk" mé přesvědčení definitivně upevnil. Děkuji Vám pánové, že jste mi pomohli vyřešit další z mých životních dilemat a ušetřili pár stovek měsíčně za cvokaře. Vstávám a tleskám: Bravo!

plakát

Sucker Punch (2011) 

No já musím smeknout! I když jsem si po přečtení recenzí sedal k filmu s mírnou nechutí, Zack Snyder mi předvedl, že není jedním s nejslednovanejších režisérů pro nic za nic. Invence, žánrová rozmanitost (nikoli roztřištěnost)...No a o jeho práci s kamerou, herci, tempem, hudbou, efekty... ani snad nemá cenu psát. Já jsem byl mile překvapen, až nadšen...a ještě jedno díky pane režisére, za hezkou ránu na solar mojí předpojatosti.

plakát

Všemocný (2011) 

V každém z nás dříme elitářský pud, který reaguje na podnět v podobě smyšleného příběhu jakýmsi "schizofrenickým uspokojením". Hollywoodští tvůrci, alespoň ti úspěšní, to vědí. Tady k tomu ještě vsadili na skvělého koně, který sylem start-cíl nedal šanci ani favoritovi. Bradley Cooper má v sobě obrovský potenciál. Cítím, že ho za chvíli uvidíme v něčem opravdu velkém.

plakát

Win Win (2011) 

Usedal jsem k televizi s notebookem, že si pustím nějaký film jako pozadí k práci...ale už po prvních minutách jsem zvedl hlavu díky výborným dialogům. Po krátké chvíli jsem nechal notebook notebookem a začal jsem film sledovat na plný úvazek. Moje fascinace fenomenálním citem režiséra pro kompozici gradovala. Po prvním zhlédnutém filmu od Thomase McCarthyho The Visitor jsem bohužel navzdory podobné katarzi režisérovo jméno neudržel. Po tomto jeho počinu si ho však značím do "chci od něj vidět všechno" skupiny režisérů...a už se rozhlížím po jeho debutu.

plakát

Zdrojový kód (2011) 

Abstraktní logika scénáře může uspokojit diváka, který nezná sémantiku jazyka IT komunity, tak jak jí zřejmě nezná autor scénáře, přičemž techničtí poradci pravděpodobně neměli na finální podobu díla podstatný vliv. Autory, kteří dělají ze žánru sci-fi free-style, považuji za jeho prznitele. Arthur C. Clarke určitě rotuje v hrobě.

plakát

A-Team: Poslední mise (2010) 

Pokus o zábavnou taškařici za doprovodu pyrotechniky krutě nevyšel. Ač heterosexuál a velký fanoušek fyzických predispozicí Jessicy Biel jsem dvě hvězdy dal jenom za perfektní kamerovou studii fyziognomické dokonalosti Bradleye Coopera.

Ovládací panel