Recenze (2 047)
Jen vraždy v budově - Série 1 (2021) (série)
Steve Martin byl pro mne vždy sázka na jistotu, jeho komedie sázely na pohodu s trochou crazy scén a občasným moralizováním s důrazem na rodinu. I v seriálu v tom pokračuje. Zdárně mu sekunduje Martin Short, též komik. Selena je pak pěkná tvářička, ta se hodí vždy. Vyšetřování vraždy v rámci kratších epizod má spád, pár podezřelých a příjemný humor. Zápletka má výbornou pointu s řadou mozeček trápících odboček, jenž jsou u detektivek samozřejmostí. Nakonec dojde na vztahy a řekl bych, že tady má děj nejvíce navrch. Celé to funguje jako dobře promazaný motor, který s přehledem nastartuje každou epizodu.
Men (2022)
Alegorie na ženské přirození, zajímavě fantasmagorická s prvky hororu.
Umbrella Academy - Série 3 (2022) (série)
Už mně začalo unavovat to neustálé hašteření, které trochu zakrývá kreativitu, vynaloženou na story o záchraně světa č.3. I tak jde o podívanou s řadou zajímavých scén, ta závěrečná byla ale úplně nejlepší.
Minamata (2020)
Je fajn, že si americká produkce vyhlédla událost, o které málokdo ve světě něco bude vědět. Plusem je, že tato story je vyprávěna přes osobu slavného fotografa, jehož hraje Depp. Konfrontace jeho životního postoje s japonským korporátem a mentalitou Japonců stojí za zhlédnutí, jen to nakonec nedokáže vtáhnout do děje, jak by mohlo (vzhledem k tématu).
Super-Blb (2022)
Hurá, povedlo se. Vidět populární scény comicsového světa , parodované s francouzskou "noblesou" (u polibku Spidermana jsem se pořádně nasmál) a k tomu doprovázené i vtipnými dialogy např.: A jaké superschopnosti bude mít? Je to Francouz." To chce nášup.
Muž z Toronta (2022)
Opět horkou jehlou šitá story, sázející na Harta a Harrelsona. Jako oddechová komedie budiž, ale sází příliš na ověřené gagy. Občas jdou vidět i nedokonalosti ve scénách. A po cca 30 minutách mi začal trochu vadit "kamenný výraz" Woodyho a prořízlý jazyk Kevina.
Včela na mušce (2022) (seriál)
I když celou domu v domě a po zahradě lítá čmelák a ne včela, tak to pobavilo. Vynalézavost Mr. Beana tu je i když ,vzhledem k věku, ubylo pitvoření. Scény jako např. s klavírem, nebo insekticidy dokážou rozesmát a i přes předvídatelnost pár jiných scén a přiblblému konci jde o fajn komediální seriál s kratší stopáží, který dává občas vzpomenout na zlaté časy Mr.Beana.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Mnohovesmír šílenství , proč ne, ale nakonec se z toho vyklubalo takové "dětské" dobrodružství s pár bububu scénami. Jde vidět, že se tvůrcům nechtělo pouštět do temnější verze s Doctorem, která zrovna ve What If byla jedna z vrcholů série. Ale jinak se na film dívá fajn.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Čekal jsem o něco silnější katarzi příběhu, ale režie to pohřbila pod kamením závěrečné epizody. Ani zápletka s třetí sestrou, či únos princezny neměly šmrnc. Na to, že jde o tak ikonickou postavu, tak to nedosahuje ani z poloviny kvalit Mandaloriana.
Jezero (2022) (seriál)
Seriál na pohodu, občas humorný, trochu vážný, řešící LGBT a první lásku dcery. Bohužel i dost povrchní, bez ambicí, s partou ucházejících herců. Prostě průměr.