Recenze (2 047)
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Film podle knihy byl důvodem, proč jsem začal sledovat žánr thriller. I seriál dělá čest žánru a Agátě Christie.
Nadace - Nutná smrt (2023) (epizoda)
Čím dál více to dává smysl, ale přesto tajemství přetrvávají, ale dvě se odhalí.Jednoznačně nejnapínavější díl.
Kolo času - Chuť samoty (2023) (epizoda)
Hned po první epizodě mohu konstatovat, že opět jde o nejukecanější fantasy seriál všech dob.
One Piece (2023) (seriál)
Zábavné, s výbornou pirátskou atmosférou a skvěle vykreslenými postavami, s jejichž osudem se dá rychle ztotožnit. Akce se nebojí i menší drsnosti, byť občas by to šlo o chloupek lépe.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
No, měl jsem problém. Stáří Harrisona je i přes "mladší" obličej znát a tak množství digitálních triků a střihů výsledný dojem kazí. Naštěstí děj, o něco lepší, než Křišťálová lebka, vystavěný klasicky a svým vyzněním odkazující na první film, dokáže pobavit, ale jen do chvíle sci-fi části. Tvůrci opět neodolali a servírují nám podrobnou blbost, jako v Křišťálové lebce. Tak si říkám, že si opět mohu pustit Archu, které se ani tento film nedokázal dorovnat.
Rozhodně nejsi zvaná na mou bat micvu! (2023)
Film, kde je v hlavní roli celá rodina (dcery s manželkou Adama Sandlera) už z principu moc zábavný být nemůže.
Kdo je Erin Carterová? (2023) (seriál)
Nic pro náročného diváka, akční scény jsou podprůměrné, herci průměrní, jakož i zápletka.
Special Ops: Lioness - Obětní vojáci (2023) (epizoda)
Od Sheridana příliš velká rutina s příběhem, který není ani moc zajímavý a do kategorie špionážní ničím zapamatovatelným nepřispívá. Forma je, jako vždy, skvělá, takže i tak jde o dobrou podívanou.
Insidious: Červené dveře (2023)
Bohužel už jen tuctové řemeslo.
Nic ve zlým (2023)
Občas i pobavilo, k tomu pohledná Jennifer.