Recenze (55)
Silo (2023) (seriál)
Skvělá předloha//zápletka a vynikající kamera. Bohužel utahaný děj a větší důraz na inkluzivní obsazení, než na herecké kvality a technické detaily. Tři hvězdičky, ale spíše 2,5. Prostě klasika Apple TV+.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Začněte s nulovým očekáváním. Ideální sledování s partnerem/kou. Příjemná parodie umělé Eurovision spojená s dojákem. A neuvěřitelnou gradací. Zapomeňte na negativní svět Covidu a sociálních sítí. A na umění. Tohle je čistá lidová zábava. Občas ji potřebujeme všichni.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Skvělý. Silný. Popisuje společnost, aniž by byl angažovaný. Hluboký zážitek.
Poslední představení (1971)
Atmosféra maloměsta v Texasu. Na 100%. Nadčasová klasika.
Na nože (2019)
Hraje si to na hlubokou sondu do společnosti a úžasnou detektivku, ale je to jen špatně zrežírovaný (i když zajímavý) scénář. A k tomu ty umělé herecké výkony... A Craig si hraje na charismatického herce... Velké zklamání.
Rozparovač (2020) (seriál)
Velmi zajímavý dokument. Bohužel završený feministickým závěrem “muži jsou zlí”.
Půlnoční nebe (2020)
Dobrý námět, dobrá kamera. Jinak nehomogenní příběh umírajícího starce na pozadí mrtvé planety a hloupé sci-fi z vesmírné lodi. Náznaky, žádné rozebrání osob ani děje a bez pointy. Škoda rozpočtu i námětu.
Copak je to za vojáka... (1987)
V rámci možností doby a zadání velminpovedená komedie.
Okupovaná kolonie - Série 1 (2016) (série)
Skvělá idea na scifi, průměrné zpravování do takové soap opery. Nejhůř (ne)hraje Sarah Wayne Callies.
Drahokam (2019)
Energie. Depka střídá rauš každých pár minut. Celou dobu člověk řeší, zda to nevypnout. Vpodstatě bez pozitivních postav. Mělo to smysl dokoukat. Velmi mimo dnešní PC načančané srágory na AppleTV+ i Netflixu.