Recenze (209)
Yellowjackets - Season 2 (2023) (série)
Za mě je druhá série ještě lepší než první. Přijde mi, že první právě krásně pomalu a rozvážně připravovala půdu pro druhou sérii, kde už se opravdu začnou dít ty očekávaný zvrácenosti. Hodnocení a některý komentáře tady prostě jednoduše nechápu.
50 kroků k sebevraždě (2020)
Toto nebyl dobrej nápad si pustit, když potřebuju jít brzo spát. Už několik minut čumím do zdi a snažím se to nějak rozdýchat. Asi nemám moc slov, jak tohle popsat. Úžasnej a zároveň nejdepresivnější film, co jsem kdy viděl.
Temné léto - Série 1 (2019) (série)
Pokud chcete vidět, jak přežívají apokalypsu lidé s IQ 55, pak je seriál přímo pro vás. Marně jsem hledal nějakou nadsázku, takže předpokládám, že to chování postav tvůrci mysleli vážně, a to je vyloženě urážka diváka. Já toho zvládnu hodně, ale tohle fakt ne. Je to poprvé, co hodnotím, bez kompletního zhlédnutí, ale tohle si to fakt zaslouží.
Temné léto - Sami (2019) (epizoda)
Tohle je snad vtip, ne?
Hellraiser (2022)
Naprosto vynikající! Tohle nepatří k těm Hellraiser béčkám, toto je fakt hutný a nechutný horor, jak se sluší a patří. Navíc vyobrazení cenobitů je tady snad nejděsivější z celé série. Jestli se takhle bude pokračovat, tak Hellraiser rozhodně neumře.
Hellraiser: Revelations (2011)
Já jsem snad musel vidět jinej film, než ostatní, nebo co. Příběhově je to možná vůbec nejlepší Hellraiser. Bál jsem se, že bez Bradleyho to nebude ono, ale Collins byl výbornej. Fakt tomu mám jen málo co vytknout. Zdejší hodnocení jde úplně mimo moje chápáni.
Hellraiser: Pekelný svět (2005)
Jeden z nejlepších filmů série. Zábava vážně od začátku do konce a pointa byla super. Nesrovnatelný s předešlým dílem, kterej byl úplná slátanina.
Hellraiser: Návrat mrtvých (2005)
Super atmosféra a některý fakt nepříjemný scény bohužel nezachránily příběh, kterej je naprostá slátanina.
Hellraiser: Inferno (2000)
Toto s Hellraiserem má společnýho fakt pramálo. Je to prakticky detektivka a bohužel ne dobrá, ale dost nudná detektivka. Závěrečný minuty jsou působivý, ale jinak kopec nudy. Možná i ty dvě hvězdy jsou moc.
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Naprosto nesmyslně podhodnocený. Démoni v atmosféře 18. století, devadesátek a vzdálené budoucnosti v jednom filmu, to stojí za to a na mě to fungovalo téměř dokonale.