Recenze (209)
Halloween II (2009)
Rob natočil nejlepší díl série, po dvou letech si řekl, že to celý spláchne do hajzlu a teď pro změnu natočí nejhorší díl série... Zvláštní... Ale za jedničku můj obdiv pro Roba rozhodně zůstává.
Vřískot 3 (2000)
No, pořád to bylo lepší, než nesmyslně přeceňovaná jednička. I když scénu s plynem by tvůrci úplně s klidem mohli nominovat na cenu pro nejhorší scénu v historii filmu.
Halloween (2007)
Tak tohle je prostě bomba. První polovina, kde je Michael mladej, je krásně ponurá a psychologická. Myslím, že kdyby se Carpenter tehdy rozhodl stejně, a víc přiblížil, jak Myers vlastně "vznikl", mohla celá série být o něco lepší. No, v druhé půlce přichází neskutečně surová a nekompromisní jízda. Příjde mi, že Zombie tady naprosto pozvedl laťku nejen Halloweenu, ale celýho slasheru.
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Tady vážně tápu, proč to má tak špatný hodnocení. Ta on line show a děj v domě mi příjde jako super nápad. Jasně, odbočuje to ze stylu Halloween, ale když budu dělat, jakože prvních 15 minut filmu neexistuje, tak se jedná o perfektní jízdu s hustou atmosférou a napětím až do konce. Nebýt některých opravdu bolestivě hloupých dialogů a nesmyslných keců Busty Rhymse, nebál bych se dát hvězd pět.
Halloween: H20 (1998)
Setkání Laurie se svým bratrem po 20 letech, tomu prostě míň než 4* dát nejde.
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
Řekl bych, že se jedná o poměrně důstojný rozloučení s Dr. Loomisem v podání Pleasence. Pokus o zápletku se sektou je opravdu zbytecnej, ale rozhodně jsem se nenudil.
Poslední noc v Soho (2021)
Vynikající. Téma o velmi odporným problému ve společnosti, kterej bohužel rozhodně v šedesátých letech neskončil. Kromě trochu přehnané části v posledních minutách filmu je Poslední den v Soho jeden z nejlepších hororových filmů za posledních několik let
Halloween 5 (1989)
Ano, je to slabší, ale určitě ne žádnej propadák. Některý vraždy jsou velmi povedený a nepříjemný. Konec super, doufám, že bude vysvětlen v dalších dílech.
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Pro mě zatím rozhodně nejlepší díl série. Tady má člověk strach a velmi nepříjemnej pocit i s dnešními nároky. Konec byl tak odpornej, až mi z toho naskočila husí kůže.
Halloween II (1981)
Obrovský posun od prvního dílu. Naprosto nekompromisní podívaná.