Recenze (9)
Kmotr (1972)
It's nothing personal, it's just business... po přečtení knihy jsem byl od první až do poslední minuty v naprostém úžasu.
Gattaca (1997)
Sci-fi mám rád, a tohle sci-fi se povedlo, jednoznačně hodnotím plným počtem.
Útěk do divočiny (2007)
Naprosto bravůrní film.
Kokain (2001)
Člověk si dokáže naprosto představit jak se snadno stát drogovým dealerem.. Ať máš vítr vždy v zádech a slunce ve tváři a ať tě tvůj osud zavane až ke hvězdám...
Blbec k večeři (1998)
Francouzské komedie mám rád, a tahle mě pobavila náramně.. Celý "blbý" příběh odehrávající se v jednom bytě je k popukání.
Kdo přežije (2000) (pořad)
Reality show která má říz.
Nedotknutelní (2011)
Báječný film, se silným příběhem. hodnotím šesti ******.
Farma (2012) (pořad)
Oproti slovenské starší sestře této reality show velmi slabý odvar -> slabota, bohužel.
Zjizvená tvář (1983)
Skvělá gangsterka, výborná hudba a v hlavní roli brilatní Al Pacino, i přesto po druhém shlédnutí snižuji o jednu *. Pravidlo číslo jedna : Nikdy nepodceňuj hamižnost toho druhého.