Poslední recenze (2 018)
Hadí oči (1998)
Netušim, jestli to De Palma dělá schválně, ale co jsem tak viděl jeho filmy, tak začátek obvykle vypadá skvěle. Člověk čeká nějakou pecku a nechápe, proč má film jenom "modrý" hodnocení. Jenže to vydrží tak 30 minut a potom filmu začne pomalu docházet dech. A na konci už mě to vyloženě nebavilo a bylo mi úplně jedno, jak to celý dopadne. První půlka za 4 hvězdy, druhá půlka s bídou za 2, takže celkově slaboučký 3 hvězdy. 50%
Walk the Line (2005)
Country teda nemusim, ale Johnny Cash je zrovna taková výjimka, že některý jeho písničky si rád poslechnu. Ale film mě moc nebavil. Možná je to tim, že jsem nedávno viděl dokument Jmenuji se Johnny Cash (2015) a dozvěděl jsem se tam mnohem víc. Slabý 3 hvězdy.
Rudý labyrint (1997)
Netušim, do jaký míry film odpovídá skutečnosti, jestli to v Číně takhle u soudu opravdu vypadá, ale scény přímo ze soudní síně byly docela povedený. To mě bavilo. Naopak mě moc nebavila ta vedlejší linka o tom, jak se obviněnej Richard Gere zakouká do svý advokátky a ta zase do něho. Taky byl trochu mimo ten akční útěk na americkou ambasádu. Jinak Bai Ling jsem viděl v pár filmech, který třeba byly strašný kraviny, ale ona mi vždycky utkvěla v paměti, protože byla takovym neobvyklym způsobem sexy. A tady vypadá jako taková šedá myš, který bych si skoro nevšimnul. 60%