Recenze (138)
Smím prosit? (2004)
Ty hvězdičky jsou hlavně za ty úžasné taneční scény a úžasnou muziku...ale nevyhnu se srovnání s původní předlohou a tam bych tomuhle filmu dala mnohem míň...
Desatero přikázání (1956)
A to jsem viděla pouze první díl...
Babka (2003)
Zdaleka jsem to celé neviděla, neměla jsem na to sílu. Ale z toho, co jsem zahlédla...takové strašně tísnivé to bylo.
Sluneční jas (1999)
Zatím nemám moc slov. Počkám na druhý díl a pak to doplním... No, takže těch slov mám ještě míň. Asi jsem značně nekritická, ale naprosto mě to uchvátilo...
Ester (1998) (seriál)
Obávám se, že nemůžu souhlasit s ostatními. Jistě, našla bych tam pár chyb, hlavně co se týče věrohodnosti, ale jako "orientální pohádka" to je moc dobré.
Zlá krev (1986) (seriál)
Ale jo, není to špatné, jen těch dvacet let už je na pauzu v natáčení trochu moc...
Láska až za hrob (1998)
Bavila jsem se dobře, ale hlavně díky tomu, co tady naznačil/a už movie. :-)
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Dokument pouze pro děti???občas ho sleduju i teď, pokud ho zrovna dávají...
Pomsta (2002)
Bavila jsem se královsky, i když jsem polovině věcí nerozuměla - jelikož a protože jsem tohle dílko viděla na polské televizi a bez titulků... Ale: k ději se vyjádřím později, teď hlavně herci: netušila jsem, čeho je jako herec schopen Polanski. Papkin, kterého hrál, zcela neodbytně připomíná krysu (tak trochu i charakterem), ale je zcela neodolatelný. Janusz Gajos (kdysi dávno hrál v seriálu Čtyři z tanku a pes Janka) je takový ten vesnický statkář (trochu hrubší forma Werichova Medvěda) a Daniel Olbrychski jako jurodivý" mnich...měla jsem co dělat, abych ho poznala. Hlavní milenecká dvojice a pár dalších lidí okolo...nic proti, jsou hodně dobří, ale proti té trojici se trochu ztrácejí. Atmosféra úžasná, celé se to odehrává v zimě; můžu říct, že jsem mrzla i ve vytopeném pokoji.
Quo Vadis (2001)
Asi takhle: nebylo to čpatné, ale to, že film nepochválili ani sami Poláci, pro které je Sienkiewicz národní ikonou...