Oblíbené filmy (10)
Velká ryba (2003)
Hrdina (2002)
Avatar (2009)
Kabaret (1972)
Chicago (2002)
Není král jako král (2000)
Naprosto geniální animák (záměrně neříkám pohádka), humorem určený spíše dospělejšímu publiku. Suverénně pro mě nejlepší disneyovka - asi proto, že je od ostatních i dost odlišná. Je bláznivější, originálnější, svěžější... Opravdu povedený český dabing k tomu hodně přispívá. Okamžitě šla do oblíbených filmů, kdybych mohl, dám hodnocení 6/5 :) Rozhodně doporučuju, skvělá zábava na večer s přáteli.
Svědek obžaloby (1957)
Stoker (2013)
Slyšel jsem sice, že je to vynikající film, ale že se z toho vyklube jeden z nejlepších, které jsem vůbec viděl, to bylo teda překvápko. Každý obraz a detail tu má svoje místo, naprosto dokonale přesní herci a nepředvídaný směr, který celá ta nádhera nabere. Amélie z Montmartru potkává Alfreda Hitchcocka. 6/5 a jednoznačně film roku 2013. PS.: Vynikající scénáristický debut známé tvářičky.