Poslední recenze (10)
Příčesky (2007)
Tak toto mi přišlo jako hodně divný film... Nuda, vizuální efekty byly hodně slabé, nedá se u toho leknout. 2* dávám jen proto, že byl originální nápad a kvůli začátku, kdy se jěště celkem dalo čekat něco lepšího....
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Tento film neměl ani desetinu dokonalosti, narozdíl od dílu prvního. Moc mě to mrzí, ale hádám, že není důvod. Jedničku jsem viděl a zážitek ve mne zůstal. Tady si už ani nepamatuju jak to vlastně skončilo ...
Smrti napospas (2006)
Je pravda, že film byl dosti nudný, já však nemohu dát nízké hodnocení, protože se mi velmi líbil Karel Roden,i když stvárnil pouze vedlejší roli a to ještě dosti krátkou. 48%
Poslední deníček (5)
Se7en
Čas!!