Recenze (170)
Samaritán (2022)
Takový zákusek. Jednoduchý příběh, trošku natahovaný. Ale pro toho staříka mám slabost, takže za mě plný počet :-)
Predátor: Kořist (2022)
Líbilo se mi to. Zajímavý nápad, zasadit příběh 300 let zpátky.
Banda (2019) (seriál)
Hodnotím po shlednutí 3 sérií. Nápady, scénář, režie a herecké výkony jsou super. Jen za mě by stačilo o několik kýblů míň krve a vnitřností.
Co jsme komu všichni udělali? (2022)
Za mě lepší než dvojka :-)
Bitevní loď (2012)
Jen za ty elektrikáře a Creedence si to zaslouží 2* a ta třetí je za tu admirálovu dceru :-) Super oddychovka.
Terminátor: Temný osud (2019)
Linda, Arnold, Rev9 i ty holky byli fajn. Scénaristi se snažili co mohli, byl jsem spokojen (Cinestar Anděl, 7. 2. 19). Ale další film už prosím ne, nechte ty postavy už být, té recyklace už bylo dost.
Co jsme komu zase udělali? (2019)
Parádně jsem se bavil, viděno v původním znění. Pro mě lepší než jednička. Černošský vinař :-)
Predátor: Evoluce (2018)
Pro mě utrpení. Ne kvůli hercům, predátorovi, ale kvůli scénáři. Možná ten příběh a film zmršilo až studio při dotáčkách a Black je v tom částečně nevinně, ale to je fuk. Ani vtipné to nebylo, zasmál jsem se bohužel poprvé a naposled, když si ten hňup ustřelil hlavu. Jedna * za rangera a dokrotku, kteří měli mé sympatie.
Zpívej (2016)
Do scény ze zkoušky před babičkou jsem trpěl, říkal jsem si, o čem to bude, vždyť je to zatím jen zvířecí Supertar. Pak ale scénarista dostal nápad. Bylo to fajn. Scénka v myčce neměla chybu.
Anděl Páně 2 (2016)
Veselá taškařice. K plné spokojenosti chybělo jen to, že ne všechny vtipy si užijí děti.