Recenze (37)
Amy (2015)
Amy předčila má očekávání. Snad i díky bohaté, přebohaté videodokumentaci, z které máte pocit, že každý krok jejího života byl ostře sledovaný. Od malička až do smrti. Je to na jednu stranu dost přesvědčivé a věřím, že "nějak takhle to mohlo být". Zároveň citlivě podané, vysvětlující, chybí nudné pětiminutové záběry lidí, kteří zaníceně hovoří o dané problematice, místo toho pouze hlas hovořícího-opravdu svěží podání. Příběh obyčejné městské holky s talentem jaký se rodí jednou za uherák, holky, která jen touží po obyčejných věcech a do toho opravdu miluje muziku. Přirozené jako byla ona.
Ženy, které nenávidí muže (2012) (TV film)
Jedna hvězda za Norberta Lichého, kterýmu jedinýmu jsem tam něco věřila. Jinak čirá tragédie a bolest vidět a slyšet. Nelogické jednání všech zúčastněných, jo a Langoš by neměl hrát detektivy. Snaží se bejt strašně přísnej, ale spíš je strašně nechutnej a napřesdržku. A jeho "nabalovací" pohledy taky stojí za to. Všechny postavy tam tak nějak nechápete...proč?-ono to má asi záměr, ale ve finále to působí jako na srazu tragédů. O zápletce vůbec nemluvím, od poloviny filmu víte, která bije. Nevidím jediný důvod, proč by takové hovadiny měly vznikat. Asi abych si takhle při nedělní nenáladě měla na co vylít vztek. Jo, tak to v tom případě jo :)
Legendy zločinu (2015)
Uvažovala jsem mezi 3 a 4 *, ale nakonec jsem usoudila, že jsem se dost dobře bavila )))). I když příběh nedisponoval něčím novým nebo odlišným od ostatních gangsterek, přesto Tom Hardy na druhou předvedl spoustu skvělých věcí, chci víc psychopatů v jeho podání))). Úplně mi neseděl příběh převyprávěný Francis, to klidně nemuselo být. Ale i tak....svižné, poutavé, zábavné.
Zmizelá (2014)
Telenovela.... Za mě - méně je někdy více .... fakt nerozumím tomu, co je na této průměrné slátanině tak promyšleného, inovativního, originálního....
Divoké historky (2014)
Divoké historky patří ke snímkům, u kterých si na konci povzdechnu a zároveň přeju - SAKRA VÍC TAKOVEJCH FILMŮ...VÍC, VÍC!!!!!!!!!!!!! .....člověk při sledování projede celou škálu emocí, který v sobě má.. od hnusu po záchvat smíchu až k dojetí....tleskám vestoje.
Labyrint: Útěk (2014)
Uvažovala jsem nad čtyřmi hvězdičkami, ale prostě nemůžu a opravdu mě to mrzí. Protože mnou cloumalo napětí od začátku až ....to je problém, já jsem prostě nějak nerozdýchala konec, který měl podle mého (vzhledem k pomalému, mrazivému tempu celého filmu) hrozně rychlý spád. Asi bych upřednostnila konec v duchu celého filmu, kde mi v posledních deseti minutách nenaservírují předkrm, hlavní jídlo i dezert, všechno najednou. Tak to na mě bohužel působilo. Ale to je téměř jediná vada na kráse. Jinak hodně dobré herecké obsazení, zajímavé a charismatické typy, i výkony stály za to a příběh plynule gradoval.Vyhýbalo se to i tradičním filmovým kýčům. Paráda a možná si to ještě rozmyslím s těmi čtyřmi hvězdičkami :)
Díra u Hanušovic (2014)
Můj dojem je takový, že dost lidí od toho očekává něco ....( Slunce seno, bůh ví co další..). Neměla jsem žádná očekávání a byla jsem spokojená. Na řeč jsem si zvykala dlouho, ale ok. Líbila se mi hořkost a poetičnost.... tohle je svérázný počin a mně se líbí. Babčáková je nejlepší. Neskutečně vtipná herečka :)
Nula od nuly pojde (2006)
Pro mě ztráta času. V půlce jsem chtěla vypnout. Humor mi bohužel nesedl a dějová linka zmatená a přitažená za vlasy.
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
:-D ...dlouho jsem se takhle královsky nepobavila .... :-D
Pár nenormálních aktivit (2013)
Za normálních okolností bych dala maximálně tři hvězdičky, ale vzhledem k tomu, že jsem se na to vydala do kina zkouřená jak nikdy, mě to bavilo neuveřitelně, strašně moc. Takže tak.