Recenze (162)
Domek z karet (1990) (seriál)
Perfektní, co víc dodat?
Svéráz národního lovu (1995)
Zcela přesně to za mě vystihnul Francík.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Seriál se mi opravdu těžko hodnotí, protože u prvních sérií bych neváhal s 5*, ale u posledních bych se zároveň nebál ani "odpadu", takže celkově tak za 3. Škoda, že seriál neskončil, tak o 3 série dřív...
Lucky Louie (2006) (seriál)
Velmi prostoduché...
Žena v kleci (2013)
Není to sice špatný film, ale ve srovnání s knižní předlohou se moc nepovedl. Působí to na mě trochu nedodělaným dojmem. Ona detektivní zápletka a proces jejího rozuzlení není sám o sobě příliš překvapivým nebo něcím objevným. V knize se objevuje navíc celá řada odboček, líčení postav a především postava Assada je oproti předloze nudná a nic neříkající. Ne snad úplně špatná, ale rozhodně ne úchvatná adaptace knižní předlohy.
Temný případ (2014) (seriál)
Výborná ponurá atmosféra, skvělá ústřední dvojice, výborná hudba a perfektní kamera. Jediné, co mě trochu zklamalo bylo finále celého seriálu, takže 5* dát nemohu, ale bez pochyby lepší 4*. A ještě k ústřední dvojici, oba jsou výborní, ale já na rozdíl od většiny zdejších uživatelů považuju za "tahouna" Woodyho, jehož výkon mi připadá ještě o malinko lepší než v případě (rovněž skvělého!) M.M.
Rivalové (2013)
Lehce nadprůměrné sportovní drama, povedený snímek, ale nic víc. Zdejší hodnocení (8. nejlepší film!) mi hlava nebere...
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Jako vážně? 74%? To mi hlava nebere...proti gustu žádný dišputát, ale tohle?
Takoví normální zabijáci (1994)
Podle mého soudu naprosto brilantní film, který zůstal trochu nepochopen. Pro mě byl tenhle film jedním z největších filmových zážitků vůbec, myslím, že jde o naprosto geniální snímek, který nešetří vůbec nic a nikoho. Toho násilí je ve snímku tolik, že mnoho diváků už nemá chuť, nebo sílu hledat něco dalšího...jejich smůla. A Juliette Lewis naprosto září! Nedokážu si v její roli představit někoho, kdo by to zvládl lépe, snad jedině Noomi Rapace. Nejlepší Stoneův film ever!
Je třeba zabít Sekala (1998)
Bezesporu jeden z nejhodnotnějších českých filmů (90. let).