Recenze (154)
Experiment (2001)
Skvělý film o tom co dokáže lidská bytost, když si vsugeruje pocit neomezené moci a přestane se ovládat.
Železný dědek (1948)
Pěkný film z železničního prostředí. Působící budovatelsky nenuceným dojmem. Není ještě zasažen komunistickou propagandou.
Všichni moji blízcí (1999)
Dojemný film o činnosti Nicholase Wintona. Bezvadný herecký výkon a skvělá hudba... :)
Protektor (2009)
Skvělý film se skvělým námětem, hereckým obsazením, výkony a hudbou. Jednoduše nádhera.... :)
Lidice (2011)
Zajímavý film se skvělým obsazením. Nejlepší částí filmu je výkon Karla Rodena a hudba k filmu.
Habermannův mlýn (2010)
Film ukazující složitost života v pohraničí a lidské pokrytectví v celé své nahotě. Jinak skvělý film.
3 sezóny v pekle (2009)
Jeden z nejlepších filmů, jaké znám. Ukazuje v jakém zmatku žila nejen celá republika, ale také její umělecký svět, který těžil z nespoutanosti poválečných led, aby byl následně umlčen komunistickým režimem.
Vysoká modrá zeď (1973)
Propagandistický film, který si mě získal především prostředím letecké základny :-)
Tobruk (2008)
Vynikající film o československých vojácích bojujících pod vedením Karla Klapálka v nehostinných podmínkách africké pouště proti rozpínajícímu se nacismu.
Smyčka (2009) (TV film)
Film do jisté míry ukazující život Bohumila Laušmana, který také nejprve, jako přední sociální demokrat utekl před komunismem do Rakouska, než byl unesen agenty Stb zpět. Ukazuje názorně, jak se chovali komunisté k sociálním demokratům, kteří se mohli do budoucna stát jejich největším nepřítelem. Skvělý film