Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
Znáte takové ty filmy co se vám trefí do vkusu, zájmů, přesvědčení, brnknou na vaší vnitřní strunu a přitom máte pořád ještě pocit, že je ani nemůžete plně docenit? Blade Runner.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Neuvěřitelně perfektní film po všech stránkách. Dosaďte si libovolné superlativy, tohle je opravdu ono. Tenhle film mě pokaždé rozveselí, pobaví, inspiruje a nadchne.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Podle mě tady Jackson dokázal něco nadlidského. Nesouc na sobě tíhu zakončení této epické fantasy, dotáhl tento kolos do konce tak nadprůměrně, že několik specifických momentů mi i na několikáté shlédnutí bere dech. A tomu já říkám... PÁTÁ HVĚZDIČKA.
Matrix (1999)
Mezník cyberpunkového scifi, akční choreografie a nové generace vizuálu, střihu a triků.
Jurský park (1993)
Film, který mi v dětství nastartoval fantasii, ohromil mě, nasměroval a ukázal mi, že všechno je možné (alespoň na filmovém plátně).
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Izolace (2011)
Titanic (1997)
Říkejte si, co chcete, tenhle film je solidní, mistrovsky zvládnuté mega-dílo po stránce herecké, režisérské, scénáristické, vizuální, střihové i hudební.
TRON: Legacy 3D (2010)
"Bio-digital jazz, man..." Fúze stylového soundtracku, zvuku, vizuálu a triků. Perfekcionisticky vytříbený design, precizní načasování, choreografie a vrstvení obrazu i zvuku. Sympaticky ujetý Michael Sheen, krásná Olivia Wilde a ultracool Jeff Bridges. To všechno společně tvoří dokonalý feeling, který mi stačí k tomu, abych se do toho světa chtěl vracet.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Moje nejoblíbenější kniha ze série / (asi) nejlepší film ze série. A samozřejmě Hermiona...