Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
M*A*S*H (1972)
Tohle vyzní trochu trapně, ale nedělám si srandu. Myslím si, že to byl jediný seriál, který mě v mladém věku opravdu předal něco o životě a smrti, umění brát je s humorem a nenásilně mě naučil něco o mravnosti a pomoci druhým. Jeden z nejlepších seriálů, který mě vždy pobaví, zaujme, poučí a často i dojme.
Teorie velkého třesku (2007)
Přátelé (1994)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Ubírám hvězdičku za sestupnou tendenci během dalších sérií kleslou až téměř k naprosté debilitě.