Poslední recenze (8)
Matrix Resurrections (2021)
sorry jako, ale jedničku jsem před 20 lety hltal každou sekundu filmu, včetně dokonalýho soundracku, dvojku pak za pár let méně ale kult tehdy stále přetrvával, trojka supr efekty ale už značně překombinovaná, a tohle?? tywoe to je jako nepovedený Postradatelní (ty jsou jinak supr) v roušce Matrixu, za mě total fail, a trhá mi to srdce :-(
Le Mans '66 (2019)
skvělý film z prostředí závodů a lidí kolem nich, excelentní výkon Christiana, ale bohužel Mattovi jsem roli Shelbyho nevěřil, bohužel.... :-/
Doom: Annihilation (2019)
neuvěřitelná slátanina s gumovejma panákama, tywow za tohle k zblití zprznění takovýho herního kultu by měli jít doživotně viset, nic jinýho, nechápu jak jim mohl někdo na to dát prachy...