Recenze (144)
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Novy rozmer nechutnosti, tuposti a ubohosti. Dokonale uveritelny svet :-) Nize uz je snad jen "Posta pro tebe"
Mořská bestie (2008) (TV film)
Uz na prvni pohled znacne digitalni skakajici potvory podobne zelvam, s mrstnym jazykem, co zerou lidem hlavy a umi se maskovat jak Predator. Roztomile, komicke. Zaslouzeny odpad !
Hotel Insomnia (2010) (pořad)
Strasne. Kvality dnes jiz historickeho Paskvilu zrejme jen tak neco nedosahne.
Im Winter ein Jahr (2008)
Pro me osobne velmi prijemne prekvapeni festivalu Der Film. Film si celou dobu udrzuje vybornou atmosferu, ktera me dokazala zcela vtahnout do deje. Postava malire me nejakym zpusobem pripominala H.R.Gigera. Nejsilnejsim okamzikem je scena, kde je pouzita skladba Signal to Noise od Petera Gabriela. Poctivych 5*
Pošťák Pat (1981) (seriál)
Vypelichany kocour jak vytazeny z popelnice, k tomu dementne tvarici se postak jezdici ve vibrujicim auticku ... no to je uchylarna.
Všichni dobří rodáci (1968)
"... az se budes topit, nikdo ti nepomuze" - nektere veci plati dodnes.
Les Français vus par (1988) (seriál)
Taktez hodnotim Lynchuv prispvek a zaroven to, ze jej z toho nevystrihli :-)
Šest týdnů strachu (2006) (TV film)
Misty ponekud schematicke, ale jinak rozhodne dobre. Naplnuje to moji nocni muru, ze se jednou dostanu do situace, kdy nemuzu verit nikomu. Absolutne nikomu, krome sebe.
Lov na boháče (2006)
Jako film rozhodne podprumer, ale Audrey je uzasna. Takze nehodnotitelne :-) Asi by si mela vybirat lepsi scenare. Svym zpusobem pomerne poucne.
Žena v bílém (1982)
Nehodnotitelne. Videno nedobrovolne asi 4x v ramci "vychovnych filmu"