Recenze (19)
TRON: Legacy 3D (2010)
Naprostá pecka.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Možní až trochu moc sci-fi. Ale jinak pecka.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Futuramu řeru ale na film podle mě nebyl dostatečně dobrý nápad. Ke konci to bylo uý dost nudné.
Afro Samurai (2007) (seriál)
Je to masakr fakt dobrý. Nejdřív jsem myslel že to bude brak ale pak mě to fakt chytlo. Jen bych radši titulky ikdyž toho tam tolik nenamluvěj.
Transformers (2007)
Tak tohle je prostě film roku 2007. I kdyby do konce roku měl vyjít film kterej bude mát hodnocení 100% tak tohle prostě nepřekoná. Grandiózní efekty skvělý příběh, herecké výkony a nijak nezaostávající soundtrack, prostě bere při sledování filmu dech. Strhující akce střídají scény kdy by i slzička ukápla a dobarvují to pasáže kdy se i bránice pěkně rozechvěje. Kdo si tohle nechá v kině ujít je prostě LOSER!!!
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Po skvělé 1 a 2 přišel pro mě propadák 3 ale 4 Smrtonosné pasti zase trošku zvedla reputaci. Celkem dobrý příběh a akční scény dají možná zapravdu že Willis ještě do starého železa nepatří. A tentokrát vedle sebe dostal zajímavého kolegu Justina Longa který svou roli taky zvládl dobře a vedle velikána Willise se rozhodně stydět nemusel. Pořádná akce od začátku až na konec. Jen kapánek přehnaná scéna z konce filmu kdy se stíhačka snaží sestřelit McClaina který ujíždí v kamiónu. Ale jinak celkem trhák. můžu jen doporučit.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Supr film. Každý nový Potter je prostě lepší než ten předchozí. ILM se tentokrát zas ukázali. No a v tomhle filmu jsem asi objevil nejnepříjemnější filmovou postavu kterou jsem kdy videl a to babu v růžovém. Škoda jen že souboj Brumbála s Voldemortem nebyl víc podle knižní předlohy ale i tak zapůsobil.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Na tohle se snad každej fanouřek těšil jak dětska na vánoce. A lepší to snad už ani nemohlo bejt. Skvělé klasické 2-D zpracování očividně ještě nepatří do starého železa. Gegy od začátku do konce prostě klasika. srovnal bych to tak s 5 díly seriálu a ještě něčím navíc. Doporučuji neutíkat z kina a počkat si do konce titulků. Za zmínku je i skvělé soundtrack
Svatyně (2008) (seriál)
Částečné obsazení z Hvězdné brány ale hlavně stejný tým tvůrců zvláštních efektů. To byly důvody proč jsem si myslel že by Sanctuary mohlo zaplnit díru v po ukončení Hvězdné brány. Jenže se stalo víc než jsem čekal a dostalo se to v mém žebříčku hodně vysoko. Po 3 webizodách musím říct že na tricích se vyřádili a příběh je taky celkem zajímavý. Ne nadarmo drží Sanctuary světový rekord za nejvyšší rozpočet pro internetové vysílání. Doufám že nadále se to bude vyvíjet slibněji a slibněji.
Eragon (2006)
Předloha je slušná, ovšem film za ní o hodně zaostal. Vykrádačky Pána Prstenů jsou každou chvíli. Na co si ale nemůžu vynachválit je zpracování draka. To je prostě pastva pro oči i uši když slyším nádherný hlásek který k Safhiře sedne jako ulitý.