Poslední recenze (170)
Argylle: Tajný agent (2024)
Čím dál tím víc mám problém s Matthew Vaughnem, a to ten, že přestávám rozeznávat, kdy něco točí jako recesi, parodii a komedii a kdy vlastně chce natočit skutečně zábavný akční film. Tady se to motá, ještě víc než u posledního Kingsmana a nejen že se dočkáme trikově fakt ošklivého filmu, ale i hromady nezábavných scén, humoru a absolutní ztrátě myšlenky, co má být výsledkem na plátně.
Zóna zájmu (2023)
Emotivní, silné, vkusné, bolestivé. O tomhle filmu se nechá mluvit v různých smyslech a rozhodně zaslouženě. Pohledů o zvěrstev druhé světové jsme se dočkali v několika možných i nemožných stylech a tady se hraje především na audio stránku. Veškerý děj se tak odehrává za zdí zahrady, o kterou se celá rodina stará. Chápu tedy záměr o vyvolání myšlenek, co všechno se tak za zdí pod neustále dýmícími komíny odehrává. Jenže na mě to nefunguje, možná jsem primitiv, co to potřebuje vidět a trpět, možná jsem obroušený a tak veškeré mé představy jsou čistě chladné a nepadají tak na úrodnou půdu.
LSD made in ČSSR (2015) (TV film)
Celé to trochu působí jako spíš: Podívejte se kdo všechno má zkušenosti a stal se součástí "experimentu". Než jako samotný náhled, jak moc velkou mocností v tomto jsme. Dočkáme se tak spíš ukazování umělců a podobných postav českého rybníčku, kteří popisují, co všechno si prožili a jaké to bylo. V podstatě nepřinese nic víc, než pocit: Aha, takže Zeman taky? Kde za jméno si můžete dosadit jakékoliv jiné jméno zmíněné v dokumentu. Škoda, těšil jsem se extravagantnější pojetí, ale to musím hledat jiný dokument.