Oblíbené seriály (10)
Ženatý se závazky (1987)
Nejlepší seriál na světě,pro mě nejkultovnější seriál ze všech. Al je borec ze všech těch borců největší. Jeho pohled na svět a celkové zpracování se mi líbilo nejvíce a výběr herců k tomu ještě skvěle nahrává.
Scooby-Doo na stopě (1969)
Simpsonovi (1989)
Můj druh Rozhodně nejlepší animovaný seriál. Ani po tak dlouhých letech mě tahle rodinka nepřestala bavit a každé jejich nové dobrodružství vítám. Jejich tvůrci ať se snažili jak chtěli tak svýými novými projekty Futurama nebo Family Guy mě nedokázali tak rozesmát. Homer a Šáša Krusty jsou ty nejlepší postavy z celého seriálu.
Městečko South Park (1997)
Třetí místo co by můj nejoblíbenější seriál obsadil tenhle. Drsný,brutální,sprostý seriál,který i mě někdy dokázal překvapit co všechno se dá znesvětit a ponížit a udělat si z toho blbou srandu. Ale to mu odpouštím,protože mě dokáže vždycky pobavit.
A-Team (1983)
Přátelé (1994)
Můj čtvrtý nejoblíbenější seriál. Nejlepší seriáloví parta a taky nejznámější seriálová parta,každá postava se od sebe liší a dohromady z toho vychází skvělý seriál. Vtipálek Chandler,puntičkářská Monica,divná Pheobi,nechápající Joey,vztahovačný Ross a pohodová Rachel. Mě baví stále.
Brickleberry (2012)
Na zdraví (1982)
Lovci netvorů (2001)
V záplavě odpadů ať bych napsal cokoliv nikdy bych neobhájil své pětihvězdičkové hodnocení. Takže mi zbývají jedna věc. Běžte do...