Poslední recenze (8)
Zabiják & bodyguard (2017)
Jeden z nejlepších filmů roku. Už si ani nevzpomínám, kdy mi film vykouzlil na tváři tolikrát úsměv. Absolutní skvost v současné tvorbě, víc takových.
Wolverine (2013)
U filmů, zvláště těch podle nějaké předlohy, bývám často kritický, přesto jsem s tímto dílem velice spokojen. Pro mě velice stylová ukázka respektování předlohy, prodání vlastních nápadů a návaznosti na předchozí filmy. Míň než čtyři hvězdy si tento kousek prostě nezaslouží (pouze předpojatí mohou jít tak nízko). Možná odmítám přehlížet nedostatky, spíše jsem si jich nevšiml. Je to zábavné, stylové, funguje to, baví to - kdo čeká oskarový materiál, ať táhne jinam a nekazí hodnocení.
Muž z oceli (2013)
Pro někoho možná zklamání roku, pro mě velmi dobře zpracovaný materiál upravený pro moderní dobu. Přiznávám, že jsem hlavně fanda Marvelu a Supermana jsem měl vždy tak trochu za předimenzovaného hrdinu. Dohled Zacka Snydera však dokázal pro mě dříve nemastné a neslané postavě konečně vtisknout tu správnou osobnost a charisma. Já jsem s výkonem velmi spokojen a nenapadá mě, co filmu vyčíst.