Recenze (49)
Jááánošííík (2004) (divadelní záznam)
Toto moje hodnotenie patrí, keďže tu nieje, pôvodnej verzii hranej v 70 a 80 rokoch. Túto novú som zatiaľ nevidel.
Mary a Max (2009)
Po dlhom čase film ktorý ma dojal, mal som aj slzičky v očiach.
Pohraniční pásmo (2000)
Pre mňa najlepší Parkov film.
Stalker (1979)
Traja chlapíci tam chodia hore dole a ja som sa od toho nevedel odtrhnúť. Tak trochu mám s toho filmu chaos:)EDIT: Prečítanie knihy mi dosť veci vysvetlilo.
Šinseiki Evangelion (1995) (seriál)
Seriál ktorý ma pritiahol k anime. Bol prvý a stále je na čele môjho osobného rebríčka. Ale tým nevravím, že som pochopil koniec:) Či už pôvodný, alebo v The end of Evangelion oba viac otázok pridávajú ako vysvetľujú.
Mnich a ryba (1994)
Skvelé skombinovanie hudby a obrazu, len mi tam niečo chýbalo, slabšie ****
Stranger: Mukó hadan (2007)
Skvelo urobené súboje, prekladané jednoduchým a predvídateľným dejom. Ten chlapec mi liezol na nervy. Slabšie 4.