Recenze (7)
Je muž, který je vysoký, šťastný? (2013)
Film jsem koukal na několikrát, jelikož jsem se vždy unudil k smrti. Dokoukal jsem ho tedy spíše ze zajímavosti. Moc se mi sice líbí pojetí Gondryho, ale nějak jsem nedokázal přijít na chuť názorům Chomského. Opět se mi potvrdilo, že dříve byl filozof člověk, který rozuměl všemu, dnes je to člověk, který nerozumí ničemu, ale o všem umí povídat.
Vše o vaření (2013) (pořad)
Moderátorka stěží uvaří čaj bez toho, aby se musela zeptat, kolik pytlíků čaje, v jakém tvaru a kolik cukru má dát.
Exkluziv! (2013) (pořad)
Umělecká úroveň na výši porna z NDR :-).
Tajnosti (2007)
Co měl film sdělit? Jaký byl smysl Tajností? ... Alice Nellis je jedna z nejlepších českých autorek, ale tohle byl mega úlet. ... Opět se mi potvrdilo, že český film je plný pseudouměleckých prvků a psycho hrdinů.
Vítejte v KLDR! (2008)
Predstavoval jsem si vse, ale tohle ne - cele je to jeden velky betonovy koncentracni tabor. Velmi zajimave natocene a nechapu zdejsi kritiky, vzdyt jen odvaha natacet dokument o KLDR stoji za alespon trochu uznani.
Johanna a dobrodruh: Nebe nad Afrikou (2012) (TV film)
Od nemeckeho "romantickeho" filmu jsem moc neocekaval, ale bylo to prijemne prekvapeni. Celkem povedene na nemecky romanticky film a proto 3*.
Nevinné lži (2013) (seriál)
Konecne poradny serial mezi dnesnim serialovym odpadem.