Recenze (294)
Ostrov (2023)
Mix jdenoho exotickeho dilu Ulice, a Survivora. 33%max
Hodný chlapec (2004) (TV film)
Český sloidní severskotipní drama 71%
Šingeki no kjodžin - Season 2 (2017) (série)
Ukrutně protahovaná a imbecilně řešená zápletka zjišťování vůbec celeho původu Titánů, kerou bych tipoval tak na 300 ještě dílů
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Klasicsky fungující hollywodská srdceryvná klasika92%,otervírajíci další možnosti. Přehypovaná(suprbarevná) 78%
Příchozí (2016)
Film sci-fi romatický nerodinný dumající a zas né tak hluboký, s polovičně nevhodným obsazením( Inetrsellar 2014 a Kontakt 1997 mírně lepší) 76%
Rodinný film (2015)
Špatne fungující, kvalitně se jen tvářící, nemám sluv prostě kinematografická bída 33%
Rychle a zběsile 8 (2017)
Přemršténa bitkozní sci-fi, nyní laděna na vztahově (a předchozí díly) hloubější nótu, s malím kiksíky. 72%
Narcos (2015) (seriál)
Copakto všichni mají za choutky dívat se na film o reálných masově vraždících, obchdně nekalích mafiánech, a ještě brát snad z toho nějaké vyšší uspokojení? Dávám do seznamu neshlídnutelných nechuťáren
Logan: Wolverine (2017)
Pohodově drsně(krvavě-akčně) westernově(pustě-"pouštně") láděné, občasně scernáristicky rozvrkočené(drápalík pod dodávkou, genderová rodinka:), celkově vskutku dobré. 81%
One Piece (1999) (seriál)
Slušné občasné epické bitky, predikovane vlastnosti menších soupeřu spolubojovníků dle jejich vzevření, a dobrý příběh celkově, který naznačuje i ukončení (tipoval bych tak 1200 dílů, tak prý snad max 1500:) i když občasné episody jsu trochu mimo, někdy šílené dětinské ftípky, chybyčky: dobří aha tak i zlí ehm všichni( i malé role) zásadně neumíraji( i když jsou už mrvtí:),.. tak už se to zlepšilo. Kresba občas chabá. Ale tady jde spíše o celkový příběh a zajímavé emoční zvraty a úlety. Hodnocení: 72-92 / fan95% viděno všech 973dílu. omluvte.. těžkouchpitelá jest recenze na běžící seriál...