Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov vôbec. Ani si nedovolím nič napísať, nemám slov, všetko tu už bolo povedané. Milujem tento film.
Počátek (2010)
Propast (1989)
Skvelá podvodná atmosféra, nádherné obrazy, hra so svetlami, výborné triky a za srdce ma chytil až takmer lyrický koniec. Technicky aj dejovo výborne prepracovaný film ktorý vo mne zanechal veľmi dobré pocity nadlho. Videl som len predĺženú verziu. Thank you mr. Cameron.
Saw (2003)
Earth (2007)
Vetřelec (1979)
Poslední skaut (1991)
Šestý smysl (1999)
Trainspotting (1996)
Život v tranzu (2000)
Skvelý film o párty, pre milovnikov elektronickej hudby a parties ako stvorený. Veď nakoniec asi pre nich bol tento film predovšetkým určený. Téma voľných nelegálnych parties sa tu stretáva zo zábavou, hudbou, tancom a v neposlednom rade s LÁSKOU. Pre mňa takmer kultový párty film, ktorý ma vždy okamžite vtiahne do svojho deja a rád si ho pozriem znovu. Asi aj preto že milujem párty :)