mchnk

mchnk

Tom .

okres Most
DJmechanik // nejen československý fajnšmekr // filozof samouk // promítač filmů


68 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 14 27 40 53
    • 14.10.2018  17:50

    Povedený narozeninový dárek pro Quentina, i když napoprvé bezpochyby výživná a lahodná, pro mě osobně jen filmová jednohubka. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 11.10.2018  22:06

    Dvě a půl hodiny jsem čuměl s otevřenou hubou...nečekaně silné, opravdové, pojaté velmi sugestivně, fantasticky sehráno, odvyprávěno i nasnímáno, podpořeno krásnou hudbou a úchvatnými záběry vesmírného prostoru, který zde po velmi dlouhé době není zneužit k dalšímu směšně heroickému fláku s falešnými a prázdnými emocemi. Naopak, First Man je nádherný, lidský film. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 10.10.2018  21:28

    Hanička Vítová a Antonie Nedošínská zde předvádí opravdu vynikající drámo, je zde plně využit jejich nadprůměrný herecký um a společně se zajímavou, částečně experimentální režií, drží u mě jinak tuto klasickou, prvorepublikovou romanci v nadprůměrném hodnocení.

    • 8.10.2018  20:37
    Beze stop (2018)
    ***

    Pro mě velmi lákavé téma, po kterém jsem ovšem zůstal jako divák, i spřízněná duše hlavní myšlenky, docela hladový. Průměrná režie a velmi jednoduchý děj, v němž jsem nenalezl skoro žádnou inspiraci, natož nějaký silnější kontrast (pominu-li "masakr" vánočních stromků) mezi svobodným životem v přírodě a konzumním vězením, kde se vše hmotné i nehmotné jen a jen spotřebovává, nikoli recykluje a to včetně emocí. Tomin otec je emocí nepochybně plný, je odhodlán a má cíl, nicméně mi jeho postava přišla velmi zoufalá, bojácná, sobecká a neschopná plnit zvolený život, ze kterého již nelze uhnout. Nemohu se zbavit dojmu, že v evropských režisérských rukách by snímek dopadl trochu jinak. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 7.10.2018  00:40
    Toman (2018)
    *****

    Zdeněk Zoltán Toman. Raději pije skotskou a kouří Lucky Strike, než vodku a partyzánky, na svůj původ si taky již nevzpomíná. Má jasný cíl, pro vítěství (pseudo)socialismu dokáže s chladnou tváří vyždímat prachy prakticky z jakékoli situace či stavu, který panoval v poválečné Evropě. Je to pro stranu, k obalamucení národa a všech poctivě pracujících, za které se bolševik schovával. Nechají dočasného bratra soudruha vzlétnout, aby mu šly poté lépe přerazit hnáty a charakterově pokřivený diplomat záhy zjistí, že jeho praktiky byly oproti nelidské stalinistické politice, která již překročila hranice Československa, jen dětská hra o kuličky. "Tady Gottwald...zklamal jsi, Zdeno...". Pro mě zcela bezchybné, při své délce velmi svižně odvyprávěné, skvěle gradující, excelentně zrežírované i sehrané a plné silných kontrastů...divák tohoto filmu ví, jak dějiny pokračovaly. "Mě přece nedáš, Klémo..." (Rudolf Slánský). [Kino Citadela - Litvínov]

    • 4.10.2018  08:07
    Domestik (2018)
    ****

    Těžká depka, skoro až psycho. Příběh novodobého upíra, který rád jezdí na kole, nebo by alespoň zase moc a moc chtěl, pohrává si s vlastní krví a vysává energii z osoby sobě nejbližší. V potemnělém luxusním bytě, který se pomalu ale jistě stává vězením, se rozjíždí závod, v němž je cílem nový život, nicméně síly, navzdory všemožným, nepřirozeným stimulantům či myšlenkám o samých (ne)zdravých věcech, velmi rychle docházejí a namísto nového života, stojí v cíli...vlastně skoro sama smrt...s blond vlasy. Naprosto excelentní režie, kamera i hudba dodávají tomuto, bezpochyby festivalovému, filmu vše, co ve scénáři i v celém vývoji děje, který se postupem času stává lehce monotonním, tak trochu chybí. Chvílemi jsem skutečně litoval, že mi tímto stylem není vyprávěn zcela jiný příběh. K silnému závěru mi předchozí zdlouhavý děj moc nestačil, ale i tak velmi rád podpořím tuto výjimečnou záležitost, kterou bych se určitě nebál poslat do světa s dresem v českých barvách. Tvorbu Adama Sedláčka je potřeba si do budoucna určitě ohlídat. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 29.9.2018  12:02

    Další velkolepé, zámořské family drámo od specialisty tohoto žánru, který se tentokrát už ani neobtěžuje s nějakým vysvětlováním, jsou tu totiž opět daleko důležitější věci k vyprávění. Byl jednou jeden, dodnes nezodpovědný, free, ale přesto cool, taťka, jeřábník s vizáží a chováním hoolywoodské hvězdy, který dostal šanci napravit si reputaci. Po nepředstavitelně dlouhé době se totiž probouzí mimozemská, všeničící síla, jež tu pod námi do roku 2005 spinkala bez povšimnutí, takže taťka musí co nejrychleji dopravit svou holčičku domů k mamince a jejímu stávajícímu partnerovi, jo taky jednoho puberťáka, se kterým si mezi tím vyřeší šecky spory a který se k mamce nakonec dopraví tak nějak sám. Kdyby film byl pojatý jako komediální E.T.ho revenge, přihodil bych možná ještě jednu, jinak je vše přímo k zblití, jakým způsobem jsou po generace Amíkům servírovány tyto umělé a zcela prázdné emoce či, nedej přírodo, pojem lidství. Za bum bum prásk efekty, sloužící stejně jen jako kulisa k hlavnímu, výše zmíněnému příběhu, bohatě stačí dvě hvězdy, pane miliardáři v režisérském křesle.

    • 24.9.2018  17:53

    Stručně napsáno, dobře sehraný stupidní scénář. Vše bez diskuze drží v rukou Anča Polívková, která se toho jednoduše nebojí, svou ženskost na chvíli odloží v šatně, plně využívá svůj zděděný potenciál a rozesmává publikum od Aše po Brno. Film bez pochyby vypovídá o stavu, jenž panuje v českých kinosálech. Divák, který je natolik otrlý, že dokáže zkonzumovat a hlavně strávit Troškovy flaxy, si pochutná. Bude si lahodit, jak je to tentokrát vše šťavnaté a křupavé. Opačný druh diváka film buď vůbec neuvidí, nebo si jen povzdechne a utvrdí v tom, že čeští tvůrci jdou dál a opatrně po vyšlapané, komediální cestičce, jež sice postrádá důstojnost, nicméně vydělává...v horším případě dál vychovává české publikum. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 16.9.2018  15:33
    Pochodně (1960)
    ****

    Celkovým pojetím rozhodně výjimečné, skvěle nasnímané a díky plejádě klasických čs herců i výborně sehrané. Ač věnováno prvním před bojovníkům dělnického hnutí a burácí zde zpěv pracujícího lidu, film nabízí několik dalších pohledů na problematiku extrémních sociálních rozdílů doby. Syn továrníka je postaven před realitu, kde jen těžko uplatňuje své předchozí silné sociální smýšlení, partička flamendrů a domnělých flákačů se nakonec ukáží jako citliví a morálně zdatní hoši a duchovní pastýř to opět odnesl, hlásá slovo boží a sám je ztělesněním pekelných útrap a životní rozmařilosti. Ano, vedle Högera skutečně chyběl už jen zneužívaný ministrant. Film nabízí i silné momenty, životní zpověď Rezlerovi matky (Marie Brožová) u kolíbky z hadru v němž leží právě zesnulé dítě či finální podstata cely číslo třináct, balancující na hraně zločinu proti lidskosti. Podobné případy zřejmě nebyly problém ani v Československu třeba jen pár let před natočením tohoto filmu, vše pod záštitou hnutí, jehož zakladatelé jsou zde také mučeni a trýzněni a jelikož je film věnován i čtyřicátému výročí založení KSČ, muže být toto srovnání vypořádávání se s nepřáteli pro některé diváky problematické.

    • 16.9.2018  12:04

    No, raději ta černobílá, depresivní dramata, než tuto absurdně komediální hříčku bez hranic. Bláznivý Pierrot, jménem Ferdinand, se vydává na cestu poznání, kde nemůže chybět něžné ďáblovo stvoření, jež na scestí a k smrtelným hříchům vše a všechny přivádí, ale co, když se ve jménu svobody vraždí od Israele po Vietnam, proč by půvabná kráska nemohla vraždit i na francouzských riviérách, je to její svobodná vůle, chce prostě jen žít...paradoxní, ano, ale tento, pro dnešní publikum jen těžko stravitelný, film, který patří jen a jen do své doby, i když určité kontrasty a paralely příběhu lze použít i v dnešním, naprosto vším přesyceném světě, se v tomto nádechu skutečně vyžívá. Nakonec jde vždy jen o život a smrt, taky o ten nesmyslný cit...eeeh lásku. Ferdinand, obdivovatel Renoira, pokračuje, bojuje, zabíjí i trpí, aby se nakonec stal jednou z abstraktních postav na obraze zmíněného mistra, krásná smrt, alespoň tohle se povedlo, což bych mohl říci i o celém filmu, který u mě prošel jen tak tak, s ušima od barvy, nicméně originalitu a přece jen jistou nadčasovost, což se dnes hledá marně, nelze upřít.

    • 14.9.2018  12:15

    Celkem dobrá citová vydíračka, jež chce raději slzy než smích a nabízí jen prostoduché kontrasty životních hodnot, nicméně je velmi slušně sehraná, v čele s mladým představitelem Davida, také celý vývoj děje rozhodně není žádný trapas. Pro mě určitě milé filmové překvapení. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 13.9.2018  23:52

    Tito vykradači véháeskových pokladů prostě ví, co ti mladí Amíci chtějí a také jim to dávají. Osobně tedy nepovažuji ani Arnoldovo Predatora za nějaký filmový poklad, nicméně po stránce filmové je to bez diskuze kult, který lze sledovat prakticky kdykoli a ze kterého je stále ještě možné ždímat, jak vidno. Jináč by do toho přece nešli, do tohoto klasického family dramatu s pobíhajícími Predátory a jejich čtyřnohými miláčky, proti kterým ovšem stojí vědecky všeznalá kočička s vojenským výcvikem, americký válečný hrdina s cool ksicht gesty, jeho syn, ve škole looser, mimo ní zachránce světa a také rasově vyvážená partička džoukujících vojáků, kteří jsou tzv. nepohodlní a které lze považovat za ztělesnění amerických válečných propadáků...takže super inteligentní civilizace z jiné galaxie, která dokáže využívat červí díry a pohrávat si s DNA, nemá žádnou šanci. [Kino Citadela - Litvínov]

    • 9.9.2018  11:11
    Zátopek (TV film) (2016)
    *****

    Silné, inspirující, velmi dojemné, po tvůrčí stránce bezchybné, vše do sebe skvěle zapadá. Ondříček stále jede!

    • 4.9.2018  23:52
    Slender Man (2018)
    ***

    Překvapivě docela slušné, spíše tedy pro teenagery, možná pro ty zádumčivější, jsou-li mezi tím dnešním stádem s mobily místo zvonců vůbec nějací takoví. I celková podstata a forma, jakou zlo v této podobě zasahuje oběti, může být zprvu odrazující, pokud se k filmu přistupuje už s předsudky, nicméně navzdory všemu jsem si užil velmi dobrou atmosféru, režii i způsob vyprávění, který dospěje k docela originálnímu závěru. A nakonec i ta partička pohledných, vzhledově a rasově vyvážených, kočiček to nesehrála vůbec špatně. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 4.9.2018  10:43
    Alfa (2018)
    ****

    Velké dobrodružství, sice s nádechem rodinného žánru, nicméně vše vynahrazuje silná atmosféra i příběh a nádherné záběry drsné krajiny, plus fascinující noční pohled ze země do vesmíru. Spojení vlk - člověk je pro mne vždy velmi lákavé a zde se v mých očích opravdu povedlo vše. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 31.8.2018  00:39

    Co vznikne, když se po teenagerských komediích pustíte do dramatického, mysteriózního thrilleru? Vlastně jen další komedie, i když nechtěná. Jak přesně píše Oktavianus, pan režisér s panem Slivkou zřejmě na Primě zahlédli jeden z čarodějnických dílů rodiny Simpsonových a napadl je tento super filmový nápad, žel je také napadlo to natáhnout na sto osm minut. Režie je docela slušná, nicméně scénář je skutečně jedno velké faux pas, stejně tak celý vývoj děje i některé postavy (jediný soused široko daleko se super půdou či tajemná Andrejova kolegyně). K dobré režii by bylo potřeba přidat i scénář minimálně na stejné úrovni, možná příště. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 21.8.2018  23:31
    Jan Palach (2018)
    ***

    Velmi průměrné. Po stránce režijní film vypadá minimálně o deset let starší, maximální tvůrčí rutina a vyprávění ve stylu jedna bába povídala plus klasické Sedláčkovy kontrasty, kterým rozumí zřejmě jen on sám. Přitom bylo vše jak na zlatém podnose. Herecky výborné, Bydžovská jako by věděla, do čeho a s kým šla, a snažila se sama vše zachraňovat, i když jí ostatní velmi zdatně doplňovali, včetně skvělého Zavadila, byla určitě nejlepší. Atmosféra taky velmi slušná, chvílemi lze dokonce mluvit o silném dramatu a vypjatých scénách, nicméně dvě hodiny vyprávění k pochopení Palachova činu, nebo dokonce jeho osoby, nestačily. Závěr mi přišel skoro až zpackaný a skutečně narychlo odbytý, jako by si režisér najednou vzpomněl, proč se o tom Honzovi dodnes tolik mluví. Jeho čin vypadá v tomto filmu velmi nerozvážně, v nejhorším případě dokonce nesmyslně, když bych chtěl být zlý, což nechci. Doufal jsem v žánr psychologický, který zde sice není uveden, ale naděje ve mně byla, doufal jsem v odvážnou režii a silné sugestivní vyprávění, doufal jsem v pořádný, kvalitní film. Škoda, že se tématu nechopil někdo jiný. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 20.8.2018  12:01

    Prachy prý ničí charakter...no, tato kapka už je dávno za námi, nyní už prachy ničí celé rodiny, obce, města, státy. Když už nemají na Wallstreetu z čeho hrabat, vyhlásí krizi. Kapitalistický globální trh krizi potřebuje ke svému přirozenému chodu, je to její hnací motor, ony ty ranče, pozemky, jachty, letadla, vrtulníky, monstrózní paláce, děvky a drogy někdo vždy musí zaplatit. Ještě, že je Amerika a okolní svět plný vážených klientů, ze kterých lze stále něco ždímat. Další investigativní dokument poukazující na fakt, že jsme jako vývojový druh už dávno a dlouho v prdeli, kdo jiný by toto mohl vymyslet. PS: Zdejší poznámky o jednostrannosti dokumentu jsem nějak nepochopil. Jenda polovina miliardářů rozhovor odmítla, ta druhá při rozhovoru počítala, kolik minut režisérovi ještě zbývá k pokládání dalších otázek, jaký jiný pohled by byl ještě třeba k tomu, aby člověk pochopil, kdo a kde drží moc nad cenou prakticky čehokoli, včetně pitné vody??

    • 14.8.2018  12:46
    Miluj mě (2014)
    ***

    Z určitého pohledu celkem krutý bizár, i když ve finále tato ukrajinská ZOO a lidská samoobsluha na děvčata z východu fungují bezvadně. Utratit skoro deset tisíc dolarů jen za láskyplné maily s automatem, plus další tisíce za několik cest na Ukrajinu, je skutečně obraz čirého zoufalství a neschopnosti vypořádat se s vlastním, už tak pohodlným životem. Vše vrcholí tím, že se nechutně obtloustlý Amík zamiluje do přesně upravené fotky a děvče, kterému bylo potom představeno, sám si nebyl jistý, zda je skutečně ona, ihned požádá o ruku. I když, co po těch chlapech vlastně člověk může chtít, přece jen jsou to Američani, khaubojové, kteří se vydali někam na východ Evropy, dobýt srdce nejkrásnějších dívek na světě, tedy Slovanek, což tento dokument také potvrzuje. To v Americe nemáte, co? Toto rychle pochopili i východoevropští obchodníci s bílým masem, jen teď můžou svoje čachry provádět legálně, některé případy zde vyprávěné, skutečně nutí k smíchu, i když trochu nahořklému. Dokument by byl určitě daleko zajímavější, kdyby byl skutečně investigativní, kdyby Jontahon dokázal poodkrýt onen ukrajinský, načinčaný závěs a ukázal, kde se vlastně ty děvčata berou i kolik a od koho za tuto svou činnost dostávají, toto se ovšem nekoná. Pro Američana trochu šokující, i když jeden případ přece jen vyšel, nejspíš....a pro Středoevropana docela legrační reality show.

    • 10.8.2018  23:41
    Miss Hanoi (2018)
    ***

    Rozhodně tři a půl. Velmi slušně zrežírované a do poslední chvíle vyvíjející se krimi drámo, které se sice od současných, podobně kvalitních seriálů moc neliší, což nijak nesnižuje jeho kvality, naopak, určitě můžeme mluvit o slušné filmařině, jež by se milovníkům krimi příběhů měla líbit. První zhlédnutí určitě skvělé, film je lehce stravitelný, svižný a nenucený, stejně tak prostředí vietnamské komunity není nijak vyumělkované či dokonce trapné, jak se někdy stává, naopak, vše je velmi přirozené a trochu i poučné. Když já ale na ty kriminálky moc nejsem, ono to stačí vidět jen jednou a víc v tom najít nelze, každopádně dobrá pozvánka na další režisérův počin.

    • 10.8.2018  11:21

    Vlastně zcela bezchybné, v tom filmu je naprosto vše a k tomu je ještě excelentně odvyprávěn a zrežírován. Opravdová, ničím neposkvrněná mladistvá revolta vůči skutečnému zlu, ovládající jejich životy na straně jedné a na té druhé (ne)dobrovolná služba rozkládajícímu se socialismu a pseudokomunismu, živeného jen ze vzpomínek na změny, které chtěl bolševik nastolit od Rýna dál na východ Evropy a jehož zoufalý obraz lze vidět např. v podobě omlácených starých budov a panelácích, které jsou nám tak blízké. Dokonale podchycená atmosféra doby plus herectví na nejvyšší úrovni, zvláště představitel Jacka, dělají z filmu vynikající podívanou s nefalšovaným nádechem punku, který se tak nějak odráží na celý film, kde nechybí ani poctivá romantika, lidské porozumění v rodině i okolí a dokonce umí být i trochu zasněný. Polský filmový diktát, před kterým si všechny novodobé, české pokusy o zobrazení něčeho podobného, můžou jen sednou na bobek, houpat se a cucat palec, škoda, ale ono je nakonec jedno, kde se točí svobodně, bez zábran a od srdce, hlavně, když to filmoví nadšenci mohou časem někde zhlédnout.

    • 8.8.2018  12:18
    Die Plastikbedrohung (TV film) (2014)
    *****

    Čtyři roky starý dokument, který nás ujišťuje v tom, že dnes již je tak půl hodiny po 12té. Ano, jsme vážně v prdeli a to díky sami sobě, své neskutečné demenci, lenosti, pohodlnosti a pokrytectví konzumního světa, jenž hledí pouze na výdělek za každou cenu, bez jakéhokoli ohledu na důsledky. Dnes a denně kupujeme odpadky, které nazýváme zbožím denní spotřeby a zaplavujeme s ním planetu. Plastová planeta je to, co nás nevyhnutelně čeká, po zhlédnutí tohoto dokumentu je více než jasné, že v budoucnu se budou prodávat předražené VIP potraviny, které 100% a zaručeně nebudou kontaminovány plastem. Ty ostatní budou pro ty ostatní, kteří budou na vlastní nebezpečí konzumovat a pít vodu, ve které prokazatelně budou mikroskopické kousíčky plastů, které se již staly součástí potravinového řetězce mikroorganismů a přenášejí se dál, ale žádný strach, jistě na to budeme na obalech výrobků řádně upozorněni, aby nemohl nikdo nikoho žalovat. Plast je dnes naprosto všude a zcela ve všem, v oblečení, kosmetice, drogerii a nakonec bude i v potravinách. Je to neskutečně paradoxní, kam nepředstavitelně dlouhá doba evoluce dospěla, každý o tom ví, ale vše v klidu toleruje, maximálně hodí na sociální síti smutného smajlíka k obrázku velryby, jež má místo žaludku skládku. Dokud nezačnou následkem požití plastů chcípat i lidé, tedy strůjci této plastové apokalypsy, nezmění se zhola nic, stále je dost a dost chutných mořských plodů a ryb v luxusních restauracích po celém světě, stále se můžeme s úsměvem tvářit, jak jsme vyspělí, šťastní a strašně civilizovaní...ne, nejsme, jsme ten nejnezodpovědnější živočišný druh na této planetě, který už přemýšlí o tom, že obsadí a zničí jinou planetu či obyvatelný měsíc ve vesmíru...nebuď součástí toho tupého stáda a mysli na své okolí a na to, co a kam vyhazuješ, jak žiješ!

    • 8.8.2018  11:53
    Mise na Mars (2000)
    **

    Další blízké setkání dosti stupidního druhu z Holywoodu. Jediné, co zde zbylo, je skvělá hudba v pitomém filmu s kvalitními efekty.

    • 7.8.2018  00:56

    "No a až o sobě budeš psát knížku, tak na tuhle příhodu s veverkou nezapomeň, taky tam napiš, jak jsi na ní jel do války a jak jste potkali prince Bajaju"___"Pane šéf, my měli v cirkuse vopičáka..." "Prosimtě, co koukáš na mě, tady ti sedí čtyři i s mládětem!" :))

    • 7.8.2018  00:42

    On to v sobě ten film nakonec má, nic mu nechybí, snad jen žánr mysteriózní, Jarda už dlouho není z našeho světa a svou roli si jistě užil. Obsazení vynikající, směsice nul, které v životě již nemohou ani o milimetr výš a jejich zachránci v bílém, byli vybrání a využíti excelentním způsobem. Podpořeni režií a stylem vyprávění, který sice v Evropě není ojedinělý, na východě spíše naopak, tam už podobně jedou dlouhá léta a snad i odvážněji, nicméně v českých opatrných vodičkách, naplněných převáženě zbytečnými filmečky na jedno použití, je toto skvostná výjimka, kterou rád podpořím i přes nepříliš originální téma, nicméně, po stránce tuzemské, velmi originálně zpracováno, zobrazeno převážně z jednoho pohledu, víc prostoru postavám "z venčí" by bylo spíše rušivé, pojato hodně současně, což mi nepřekáželo ani po stránce hudební. Pár lidských příběhů a jeden velký o zoufalcích, kteří se snaží znovu postavit na trať a běžet nekonečný životní maratón. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 6.8.2018  23:48

    Možná by se našel důvod přihodit ještě jednu, nicméně plytký příběh a skoro až hloupé vyústění mi v tom nějak brání. A hlavně, jestliže mne chce kdokoli strašit, jsem na něj velice přísný.

    • 5.8.2018  11:10
    Jurský park (1993)
    **

    Spielberg v nejlepší formě, vše mu funguje, prachy za stavbu těch velikých prazvířátek, které se rodí samy přes počítač a tak...jak by poznamenal Homer, jehož typická americká povaha je přesně to, co Steven potřebuje, se bezpochyby vrátily a vracejí se tak nějak dodnes. Klasické holywoodské family drama, jedno z jakého prostředí, je nastartováno na maximální výkon, stejně tak obraz amerického hrdiny a zachránce roztomilých sourozenců či naopak zbabělce, zrádce i vysmátého vědce. Docela mne potěšily prezentované myšlenky o narušení rovnováhy v přírodě či dokonce malé náznaky moralizování o právu člověka kecat Bohu a přírodě do řemesla, což je ovšem zašlapáno prvoplánovou myšlenkou, stavící film do pozice kolotočářské atrakce. No nic...zajímavé je, že jsem tímto filmem pohrdal už jako předpuberťák, nejsem nijak ovládán předsudky, ale ta naše skromná, prehistorická boat movie z padesátých let mi, jako k malému čecháčkovi, vždy přišla a stále přijde daleko bližší, než tato směšně okázalá povrchnost prokládaná coca-colou a hamburgery, i když v případě uvedení žánru komedie bych možná hodnocení o stupínek zvýšil...

    • 3.8.2018  08:01

    Velmi silně nevyužitý herecký potenciál, který v sobě skrývala starší a nejstarší herecká generace a ze které šlo bez diskuze vyždímat jak daleko větší drámo tak i komédii a lehce kýčovitý závěr, v této skoro až bakalářské povídce o soužití nejen společném, ale i soukromém. Napříč třemi generacemi se tu řeší to, co divák měl, má a zřejmě ještě i bude mít možnost nesčetněkrát spatřit v jiným počinech. Nenávidí se, pak hned zase milují a aby nebyla nuda, tak si to párkrát zopáknou. Režie taky není v ničem výjimečná a hudba skoro stydlivá. Žel, nenašel jsem jediný důvod k opětovnému zhlédnutí, spíše jen náhodou za čas v televizi. [Kino Citadela - Litvínov].

    • 31.7.2018  07:43

    To se to pak točí velkofilmy s nadlidským poselstvím, když má člověk takto divoké sny. I přes americký tvrdý zásah, snad dokonce zmrzačení filmu, se jedná o neskonale krásnou podívanou s opět silným, humánním odkazem pro lidstvo.

    • 28.7.2018  14:35

    Bezpochyby jeden z filmových vrcholů Vladimíra Čecha, který se může srovnávat se snímky jako jsou Dům na Ořechovce či dokonce Tam na konečné. Prosluněné Hradčany v lehce potemnělé atmosféře, v níž se ovšem odehrává silný lidský příběh nejen o střetu dvou generací, snímek nabízí také spousty pod příběhů sousedů pana Bendy a skvělý obraz lidských charakterů.

<< předchozí 1 2 3 4 14 27 40 53
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace