Recenze (50)
Americká krása (1999)
Výborný začátek, ještě lepší konec. Ovšem prostřední část filmu je jaksi bez náboje, člověk tak nějak porád čeká co se stane... Popravě mě americká krása trošku zklamala. Všichni o ní básnili...ano, bezesporu je to dobrý film, ovšem není tak vyjímečný, jak jsem čekala, že bude. P.S. V některých pasážích dosti připomíná Lolitu...
Angelika, markýza andělů (1964)
Čtyři hvězdičky ze sentimentality...
Arabela (1980) (seriál)
to mi bylo lááásko deset let... a nemohla jsem vynechat jedinej díl :)
Asterix a Obelix (1999)
kresleného asterixe miluju, tomu hraném bohužel jaksi něco chybí... nicméně body plus za Depardieu alias obelix... a tak vůbec, je to docela prča :)
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
jo! takhle si předstvuju inteligentní parodii :D
Cabriolet (2001)
Nevím co si o tomhle filmu myslet... S profesionálním filmem toho nemá moc společného, silně zavání amatéřinou. A popravdě jsem se v polovině začla silně nudit...a to není dobře ani u amatérského filmu.
Cujo, vzteklý pes (1983)
u hororu se mám bát né nudit...
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
pár dobrých vtípků a krásná andie macdowell ten kýč a patos nevyváží... ale asi je to můj osobní problém, prostě nemám ráda romantické komedie, vždycky se neubráním tomu, že na ně hodnotím realisticky, což se nemůže. bohužel.
Doktor z hor (1992) (seriál)
... krom té přírody je to fakt děs.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Mmezi seriály vysílanými poslední dobou v tv vysoký nadprůměr.. Uznávám, že některý situace nejsou zcela reálný, ale je to sranda :)