Recenze (595)
Mercy (2014)
Príjemné spracovanie vynikajúcej Kingovej poviedky. Dej je oproti predlohe dosť pozmenený, ale veľa vecí je originálnych a dobre vymyslených. Film nenudil ani minútu a potešilo ma aj herecké obsadenie. 8 z 10
Lovec démonů (2001)
Konečne film, kde sa dejú božie zázraky bez toho aby to vyzeralo stupidne a absurdne. Dej má super rozuzlenie, aké som už dávno nevidel. 8 z 10
Ouija (2014)
Nápad dobrý, ale realizácia hodná 10 ročného decka pre 10 ročné deti. Niektoré scény mali potenciál, dokonca som sa raz zľakol no to nevytrhne celý film z biedy. Potešilo ma opäť vidieť Oliviu Cooke, ale pôsobila tu mladšie ako bolo zamýšľané. Je to premrhaná šanca na dobrý horor a to sa neodpúšťa. Celkovo aj niektoré epizódy Scooby-Doo boli desivejšie. 0 z 10
Thanatomorphose (2012)
Nudný film o nahatej šerede, ktorá nemá problém v celej svojej šerednosti otvárať nahá dvere. Film je taký pomalý, že som od nudy vypucoval celý notebook a teraz píšem tento komentár lebo už neviem čo robiť od nudy. Ospevované scény rozkladu sú umelé a podobné by som natočil aj ja u nás v kuchyni. Keby bola hlavná postava aspoň sympatická tak by som jej fandil aby sa nerozkladala, ale táto opica dala nový význam spojeniu "hniť na gauči!" 0 z 10 P.S: Ešte 23 minút.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Tak stupidnu komédiu som už roky nevidel a osviežil som si pamäť prečo som nedopozeral jednotku. Jedna trápna hláška strieda druhú a správne sú len tie najdebilnejšie riešenia. Vďaka tomuto filmu si najbližších niekoľko týždňov nijakú komédiu nepozriem. 0 z 10
Temný případ (2014) (seriál)
Prvé dve epizódy ma moc neoslovili, ale po druhom dieli sa to rozbehlo a ja som to musel na šupu dokukať. Dvaja detektívi ako deň a noc odlišní na stope vrahovi celoštátnych rozmerov. Kriminálka ako víno a dialógy na úrovni konkurujúcej Hannibalovi. 10 z 10
The ABCs of Death 2 (2014)
Jednoznačne lepšia séria hororových kraťasov ako prvá abeceda. Našlo sa niekoľko tutoviek a parádičiek, ale prevažovalo p-p-p-plno p-p-p-prostoduchých p-p-p-pitomostí. Hudobná znelka a animačka medzi poviedkami sú body do plusu. 6 z 10
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Smekám pred tvorcami. Toľko nápadov v jednom filme sa len tak nevidí. Zasmial som sa viac ako pri iných komédiach. Scénky a situácie perfektne vyšperkované. Už mi chýba len plagát kpt. Herzoga. 10 z 10
Big Driver (2014) (TV film)
Prečo zase všetci tak kriticky? Film fungoval perfektne a držal sa predlohy. Že tam nešpliechli mozgy a nečvachtali litre krvi? No a čo. Mne to na skrátenie času v nemocnici stačilo. 7 z 10
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Sklamanie roka. Namlsaný z predchádzajúcich dvoch dielov som zasadol do sedačky v kine a čakal korunováciu dobre rozbehnutej trilógie. Po 15 minútach príbeh skončil a začala sa z prsta vycucaná hovadina na zapatlanie zvyšných dvoch hodín. Nijaký dej a samo o sebe nuda. 3 z 10