Poslední recenze (36)
Hitman: Agent 47 (2015)
Audina v roce 2015 sypala prašule do špatných filmů. Stejně jako restart Kurýra je to nudnej a tupej film s otravnym ksichtem místo hlavního hrdiny. A to mám pro akční filmy slabost.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Stejně jako u jedničky mi přijde, že je to hrubě podhodnocený. Neříkám, že je to film, ukterýho si bude váš intelekt čvachtat blahem. Je to prostě film o dvou dementech. A i když část fórků je trapná, některé jiné mě dokonce donutily se od srdce zasmát. A to je od současné prvoplánovité komedie docela úspěch. P.S. Jim už je vážně starej...velká škoda.
Terminator Genisys (2015)
Nostalgie je strašná věc. To pak někomu (jako třeba mně) ke spokojenosti stačí, když Arnie občas zaperlí v nějakym filmu, kterej není zas tak strašnej. V porovnání s prvními díly se to samozřejmě nechytá, ale to nejspíš nečekal nikdo. A když se pak skoro na konci začne z T-800 postupně loupat Arnoldova omítka, tak se to na ty 4 hvězdy s odřenejma ušima přece jenom vyškrábe.