akisha

akisha

okres Žďár nad Sázavou
I'm just a regular everyday normal girl

134 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 15 22 29
    • 8.11.2018  06:48

    Freddie, vrať se!!!

    • 30.10.2018  15:24

    Konečně se to stalo, že křehká hranice mezi svižným akčním výplachem a totální HOVADINOU byla překročena, rozbita a rozmetána na kousky. Velmi VELMI špatné. Úděsné zpomalovačky a zoomy - bohužel často na vrásčitou tvář Liama Neesona, ze kterého už prostě strach nejde, jako nejde například z Abrahama Simpsona. Nejhůř je na tom ale scénář/děj/zápletka - což je prostě neuvěřitelný shit, jaký se už dlouho nevidí a logice jako by se snad vyhýbal přímo záměrně. Při všem tom blafování se režisér sám oblafnul tak, že snad ani on už tomu ve druhé půlce nemohl rozumět, ale bylo mu blbý to někomu říkat a doufal, že si toho nikdo nevšimne. U posledních scén s naprosto příšerným digitalním vybuchujícím bordelem a ulepeně patosáckým heroickým koncem jsme si poplakali nad myšlenkou, kolik tahle hrůza asi stála peněz. Jedním slovem - strašné.

    • 18.10.2018  18:33
    Mokřina (2014)
    ***

    Je to takový ten film, co je napínavý a patřičně hnusný, celkem atmosférický a bez zbytečných keců, ale zároveň vlastně člověka jen tak utáhne až ke konci a pak zdar. Není to žádná pecka, ze který by někdo skákal metr vysoko a nadšeně vyřvával. Zhlédnout a odejít. Řemeslně dobře odvedené a odehrané, co hraje prim jsou úžasné lokace mokřin a nepříjemně buranského venkova, herci neurazí a nenadchnou, o konci se dá říct to samé. Jako jednohubkový detektivní thriller ale rozhodně doporučuju.

    • 18.10.2018  18:25

    Ty jo, a my mysleli, že tohle bude ta správná oddechovka po Krvavém diamantu. Klamavá reklama, klamavá reklama! Podle posteru to vypadalo na nenáročnou dětskou fantasy s mluvící entitou Liama Neesona, čímž stoupla naděje, že se vykoupí za přenudného Aslana, nicméně pozor, vše bylo jinak! Místo dětské fantasy jsme dostali brutální dětské drama s umíráním matky malého chlapce na rakovinu (a žádné šetření, pěkně záběry na vystouplé kosti a mrtvolný obličej a tak), do čehož se tak nějak přimontoval mluvící strom. Já nevim, tohle nebyl koktejl, který by mi sedl. Faunův labyrint to vzal za lepší konec - když už jsme u tématu fantasy a trpících dětí. Tento film ani neměl nějakou výjimečnou poetiku a konec nebyl tak povznášející, aby vyvážil to temno předtím. A Sigourney byla dokonce dost otravná,a to je moje oblíbená herečka... No nic, prostě nelíbilo...

    • 25.9.2018  13:14

    Už dlouho, dlouho mě film tak neznechutil nudou a hlavně obří otravností, díky které je pro mě opět zcela nepochopitelná oblíbenost Willa Smitha. Bohužel zde se vyskytuje velmi často a velmi často mele totální hov*a, zvaná "hlášky." Děj je tentokrát opravdu jako z jednoho dílu seriálu "Andromeda," triky zemřely vlivem zubu času a Lara Flynn Boyle vypadá se svým přehnaným make-upem jako postarší tranďák. Zachraňuje to snad opravdu jenom ten pes! Jak může nějaký film zachraňovat charakter otravného mluvícího zvířete, a to tak, že zastínil i nudného Lee Jonese? Počkat, vlastně ještě mini-bodík za Mr Monka, který zde lehce změnil vizáž na ušatého poloskřeta, to bylo asi tak jediné, co trochu pobavilo. Zbytek je strašná sraj*a bez nápadu. Třikrát fuj.

    • 10.9.2018  14:20
    Válečná generace (TV film) (2013)
    *****

    Tohle skutečně nebyla nejlepší volba pro chill-outovou neděli u televize. Usedala jsem k tomu příjemně naladěná a odcházela jsem emočně tak zdevastovaná, že jsem nemohla spát, haha. Pro mě tuto sérii nejvíc vystihuje slovo "civilní." Tvůrci si opravdu dali záležet, aby hlavní hrdinové byli tak nedokonale sympaticky lidský, jak to jen jde a velmi dobře se jim podařilo ukázat postupně na každém z nich, jak je válka psychicky změnila. Což já dost oceňuju u každé produkce, a i zde to vyšlo. Velmi hodnotná výpověď jako o válce celkově, a co dělá s "obyčejnými lidmi," tak jako pohled z německé strany. Vynikající herecké výkony hlavní pětice, z nichž mě nejvíc sebral Tom Schilling, se postaraly o tu pátou hvězdu. Nemůžu než doporučit.

    • 9.8.2018  08:43

    Do scény ve vaně dokonale našponovaný zážitek. Pak se to dost pokazilo a finále už nemělo takovou sílu. Mě nejvíc vadily skutečně okaté hovadiny jako - proč byl hřebík takto debilně zatlučen zrovna přesně na označeném místě na prkně? Kdo po více jak roce takhle pěkně udržuje kukuřičné pole v řádcích, ale bez strojů? SPOILER Jak mohly děti dojet v autě k domu, když to zaručeně muselo dělat také hluk? A bylo tam toho víc, pak samozřejmě již zmiňované - proč se proti příšerám dávno nepoužily zbraně na bází infrazvuku nebo tak něco, to na to za celou dobu skutečně nepřišel žádný myslitel, až to musela udělat náctiletá dívka? KONEC SPOILERU. Přitom si myslím, že spousta těchto kravin by se dala celkem jednoduše vychytat, ale přijde mi, že je snad přehlédli fakt z nepozornosti nebo tak něco... Kdyby se trochu lépe vymyslelo finále a omezily tyhle nelogičnosti, mohlo to být téměř dokonalé. I tak ale skvěle napínavý zážitek. A Emily Blunt je naprosto boží!

    • 3.8.2018  08:43
    Dunkerk (2017)
    ***

    Nedokážu se ztotožnit s Nolanovými plochými postavami, tím pádem mi byl jejich osud ukradenej. Díky bohu za loď Marka Rylance, který byl pro mě jednoznačně nejlepší postavou filmu, vhodně doplněný synátorem a tím druhým klukem, co vypadal jako Eric Burdon. Nejhůř na tom byl - zřejmě - protagonista, mladý anglický voják, který za celý film řekne asi dvě věty. Zbytek ale nelze než vynachválit. Úžasné, ale opravdu dechberoucí scenérie a nájezdy kamery a pak samozřejmě dokonalá práce s hudbou. Rozhodně mě to ale emočně vůbec nezasáhlo a další projekci neplánuju.

    • 23.7.2018  11:11
    To (2017)
    *****

    Knížku jsem četla třikrát a zabte mě - sledovat tuhle verzi bylo jako splnění dětského snu! Kniha je naprosto boží, jedna z nejlepších, co jsem kdy četla. A mě prostě stačilo vidět všechny ty postavy, zápletky a detaily na plátně - navíc v takto skvělém zpracování. Ano, je to retro, ale já nevím, to je předloha taky a patří to k ní. Mě osobně by převod na "moderní horor" asi dost nas*al. Ale to je fuk, zpět k filmu. Dětští herci - bezchybní. Co se dalo do filmu nacpat, se nacpalo. Nejvíc mě teda mrzela absence vyhoření Černého fleku, protože v kníže je to bezpochyby jedna z nejděsivějších kapitol, ale aspoň jakýsi odkaz se do filmu napasovat dal. Prvek hlubokého dětského přátelství a prvních lásek - dokonalý. A Pennywisem jsem byla už zcela nadšená. Bill Skarsgard zaválel na plný čáře a vůbec se mu chudákovi nedivím, že měl z téhle postavy deprese a k druhé části se ani nechtěl vrátil (naštěstí - teda spíš pro diváky - se nakonec ke druhé části taky upsal, hurá!). Panebože ale využijte tu postavu víc!!! Pennywise má teda rozhodně na víc, než jenom na cukání hlavou a bububu, nechte ho mluvit, probůh! Hororovost se dá vystihnout takto: v tomto ohledu je prostě Kingova kniha lehce zaostalá, ale Muschietti z toho vytáhl maximum, co se dalo, aniž by musel sáhnout po nějakém modernismu, který by k old-school stylu neseděl. Takže to je místy pěkně hnusné i děsivé. Mám jen trochu obavy z druhé části s dospěláky, protože kniha se prolínala a ruku na srdce - "To" se mnohem lépe zúročí právě s dětmi, ale uvidíme... Rozhodně velké nadšení a nemůžu se dočkat druhého dílu.

    • 13.2.2018  22:22

    Když já nevím, ono se tam fakt nic nedělo, vůbec nic... Přesně jako v knize. Pak si člověk říká - nemohl by režisér přidat aspoň trochu děje? Jenže to by už šel proti předloze, kde se skutečně neděje nic, zhola nic. Takže režisér vlastně odvedl dokonalou práci. Pokud nejste zamilovaní do hlavních postav, těžko vám bude stačit "film" složený z: jedna věta typu "miluji tě, ale nejsem pro tebe dost dobrý," následuje kentus pop song a skončí to sexem, při kterém si ve většině případů nikdo ani ty gatě nestáhne. Podle mě je víc vášně v domově důchodců. Pro osvěžení se sem tam objeví scénka s nějakou posh vychytávkou jako jachta nebo helikoptéra a film má tři dramatické vsuvky, které vůbec negradují, nemají smysl, z jejich závěru nic nevyplyne a člověk si jich vlastně ani nevšimne. Bohužel, a teď smrtelně vážně, je film opět tak tupý a sterilní, že to ani není sranda. Ještě si rádi zavzpomínáte na Twilight, tam byl panečku potenciál guilty pleasure! To tady fakt nečekejte. Já to řeknu takhle: kdo nečeká nic, chce se nudit a nemá ve zvyku užívat si dobré herecké výkony, zaručeně nebude zklamán.

    • 14.10.2017  22:54

    Že mě se jako nejlepší postava bude zdát zrovna Steve Carell, kdo by to byl řekl. Tady ale hraje skutečně hodně dobře a jeho Cal je prostě obyčejný týpek s rozvodovou krizí. Témata, kterým se film věnuje, jsou vůbec taková lidská. A celé je to i přirozeně (až na pár scének "pro efekt") natočené. Moc hezky se to sledovalo. Gosling přesný, to je prostě frajer. Naopak Emma Stone, nevím proč, mě tak šíleně vytáčela těmi svými ksichty a svým hlasem a vůbec jsem nežrala, že by nabalila poloboha typu Goslinga, to teda ani omylem. Naštěstí má film skvělou Julianne Moore a vůbec i všechny vedlejší postavy jsou odehrány bezchybně. Prostě "příjemný" film, okořeněný fajn humorem.

    • 14.10.2017  22:50

    Starší Pixarovky miluju. Jako oddychové filmy nikdy nezklamou. Poněkud upozazděný Život Brouka je podle mě kritizován neprávem. Neřekla bych, že je až tak špatný. Mnoho Pixarovek má ve svojí podstatě tyhle klišovité příběhy (typu "Věř si" nebo "Běž za svým snem"), Pixar je ale na rozdíl od jiných dokáže originálně zpracovat. Za mě snad jen výtka, že se klidně mohlo víc času strávit ve hmyzím městě, které mi přišlo jako těžce nevyužitý potenciál. Byla to rozhodně nejzábavnější část filmu. Jinak nejlepší postava je jednoznačně sexy beruška, o tom žádná.

    • 14.10.2017  22:46

    Nechte ho uležet! Já jsem odcházela se smíšenými pocity, ale jak se mi rozležel, zjistila jsem, že jsem zaháčkovaná. Začátek je ve svoji neuvěřitelně podmanivé atmosféře totálně strhující. Čuměla jsem na ty dlouhé scény s NAPROSTO BOŽSKOU hudbou a byla úplně u vytržení. Vizuál a atmosféra tady dosahuje astronomických výšin. Příběh za tím přece jen poněkud pokulhává. Na mě až moc komplikované, nemyslím si, že se tam toho muselo cpát tolik. Míň motivů, ale hlouběji rozvedených, by udělalo podle mě lepší službu. Například vypustit celou linku s "holografickou romancí," která mi přišla zbytečná a úplně postradatelná. Potom některé příběhové odbočky, jako SPOILER reinkarnace Rachael nebo jak podivně se film nevěnoval postavě dcery, která se mihla asi v pěti minutách a neměla žádnou velkou důležitost pro nic a nikoho, přitom to byla tak stěžejní a důležitá postava KONEC SPOILERU byly na úkor plynulosti a celistvosti, takže příběh se mi zdál roztříštěný. Film to ale jako celek ustojí a přímo láká k opakovanému zhlédnutí. V tomhle případě ale běžte rozhodně do kina, tenhle film to CHCE. Po druhém zhlédnutí možná ještě hodnocení upravím, bylo toho ale prostě moc a myslím, že to budu ještě nějakou dobu vstřebávat. Gosling boží.

    • 10.9.2017  22:01

    Z pohledu ženy, které je tento román titulně určen, musím konstatovat, že všichni Lauřiny týpci včetně těch, co se na plátně ohřáli pár minut, byli lepší, než vyčpělý bonviván s nekonečnou zásobou nebetyčně trapných hlášek Vašut. Ten Lauru nejspíš utáhl na svoje charizma povadlého trouby s afektovanou mluvou. A když se tam snese z nebe božský Saša, mávala bych já už dávno Vašutovi bílým kapesníčkem. Nechápu volby hlavní hrdiny, ale asi to tak mělo být nebo co. Na mě to bylo strašně šroubovaný. Tak nepřirozený rozhovory ve filmu se jen tak nevidí. Je to jako, kdyby herci předčítali posty ze stránky sarcasmus.com. Takhle snad nikdo nemluví ani ze srandy! Krom dobrých výkonů Stašové a Kanócz je to celé dost podivné panoptkum rádoby vztahů, který nedávají smysl. Strašný byl koncept vyprávění v kadeřnictví a reakce kadeřnic na každou pitominu, o které Laura mluví, jak z dementní grotesky. Připomínalo mi to reklamu na pěnová tužidla. A korunuje to obludná Něrgešová s jedním z nejhorších výkonů v dějinách českého filmu. Děti na školních besídkách přehrávají méně! No prostě ne, nezasmála jsem se, neztotožnila. Má to docela dobrý vizuál a hudbu, no a to je tak všechno.

    • 24.8.2017  17:46

    Tenhle film obsahuje 3 naprosto dokonalé herecké výkony. Hoffmana, Streepové a toho kluka. Obzvlášť u toho kluka čumím, jak ho "vedli" aby si počínal takhle přirozeně. Nejspíš mu rozbíjeli v zákulisí hračky jako chudákovi Koljovi. No ale výsledek stojí za to. Na film, kde "nikdo neumře" je to poutavé a nenudí ani chvíli. Část ze soudní síně mi byla kvůli emoční vyšponovanosti až nepříjemná. Doporučuji, ani po letech neztrácí nic ze svojí působivosti. A konec značně oceňuji!

    • 24.8.2017  17:43
    V pasti (2016)
    *

    Tento film jest velký shit. Nevím, kdo to vymyslel, ale nedivila bych se, kdyby byl před transplantací mozku. Ten začátek by se ještě možná, MOŽNÁ, dal v případě, že by hodně rychle nastoupilo odsýpající béčko. Bohužel nastoupil výše zmíněný velmi dobře odsýpající shit. Chudák Naomi. Poslední dobou nemá šťastnou volbu filmů, kde jsou ty doby Kruhu... Ten film je tak o ničem, že na něj nejde ani nadávat. A představte si něco horšího, než film, co se nedá ani pěkně barvitě a sarkasticky zkritizovat, aby si člověk uspokojil svoje zlé, hnidopišské já. Už jsem zmínila, že ten film je totální ztráta času? Jestli chcete lepší horor, běžte odsunout ledničku a pohleďte na ten humus tam nakulminovaný. Tohle můžete přihodit tamtéž.

    • 8.8.2017  22:32

    Jackson se s prominutím se svým Kongem může jít zahrabat. Tahle verze je o 100% lepší ve všech směrech. Mnohem sympatičtější casting, mnohem lepší (a skutečně vtipný) humor, dále akce, co odsýpá a nezpomalují ji zbytečnosti jako taneček pro Konga a podobně. Krom Konga jsou zde skutečně odporní lebkolezi, a tím odporní myslím fakt děsiví, žádný obtloustlý tyranosauři. Zdejší podání vztahu domorodců a Konga dává taky mnohem větší smysl a stejně jako v Godzille se i zde Kongovi fandí. Výborné zapojení hudby do děje, některé scény jsou přímo skvostné. SPOILER A já obzvlášť oceňuju odklon od zlých domorodců (příšer na ostrově i tak dost) a Konga coby zlouna. Dále velmi šikovně podaný "vztah" Konga a Brie Larson - tak akorát, aby to neupadalo do trapného sentimentu. A finále bylo dokonalé. KONEC SPOILERU. Jediné co, tak postava Samuela L. Jacksona byla hodně šablonovitá a v hromadě celého toho dobrodružství byl protagonista Toma Hiddlestona značně upozazděn, ale to jsou jen lehké vady na kráse. Celkově shrnuto - jeden z nejlepších dobrodružných filmů s monstry, jaký jsem za hodně dlouhou dobu viděla. Tohle si zaslouží být v červených, narozdíl od Jacksonova patosového Konga. Ráda se podívám znovu.

    • 6.8.2017  23:20

    Prima akčňák z devadesátek. Nejlepší mi přišla část výcviku a zácviku a toho, jak se v Annibalovi postupně začaly projevovat temné stránky teroristy, kterým se snažil být. Nehledě na to, že je zde velmi slušný Sutherland a Kingsley. Aidan Quinn se mi v hlavní roli líbil hodně. Myslím, že přesně splňuje typ role fyzicky i herecky. Jediné, co bych vytkla, je ten neuspokojivý konec. To se jim vážně nepovedlo vymyslet něco trochu zajímavějšího? No ale jinak dobré. O mnoho lepší, než Šakal s Willisem a nechutným Gerem (já vím, že filmy toho nemají moc společného, ale zase ty změny identit, špionáž, terorismus, šakal... něco by se snad našlo). V tom případě ale rozhodně doporučuji raději tohle.

    • 6.8.2017  23:12

    Já tuhle past viděla jako první - tajně jsme na to koukali s bratrem, když jsme byli doma sami. Strašně se mi ten film líbil. Teď s odstupem času se mi líbí dál. První díl je sice lepší, ale k tomuhle mám citový vztah - ta nostalgie! A teď konečně chápu i většinu těch hlášek, chach. A je nezpochybnitelný, že parťácké duo Jackson a Willis je naprosto k pomilování, neskutečně jim to spolu jde a kadence hlášek je opravdu smrtonosná. A navíc film obsahuje libově zlého německého Ironse, kterýho taky miluju, no takže já prostě nemůžu jinak, než za 4 hvězdy. Ten ústřední march mi vždycky tak zněl v hlavě.

    • 6.8.2017  23:08

    Jeden z těch zlatých akčních filmů mého mládí. Parádní nápad s výměnou obličejů je podán tak, že tomu člověk snad i věří. Cage vzhledem k postavě, kterou hraje či má předstírat, že je - naprosto potrhlý magor - zde uplatňuje svou zálibu v přehrávání tentokrát s velmi pozitivním výsledkem. Vedle něj perlí "kladný záporný" Travolta, který si polohu totální shnilosti svojí postavy očividně velmi užívá. Doplňme sympatickou Joan Allen a sexy Ginou Gershon, přidejme vysoce efektní akční scény a hudbu a super finále a máme 90% superakčňák. Nedám dopustit!

    • 31.7.2017  07:30

    Lehce nadprůměrný horor o domě, kde straší. Nic objevného opravdu nečekejte, ale není to ani taková břečka jako většina těchto filmů. Vyjděte tomuto filmu vstříc = pozdě v noci, dobrý zvuk = a možná budete příjemně překvapeni. Obsahuje ovšem většinu klišé, jako například: týpek se přistěhuje do nového domu, jako první návštěvu má svoje nové sousedy, kteří trousí velmi podezřelé poznámky o předchozím majiteli - jistém panu Dangmarovi. A soused se rozhlídne a říká něco jako: "No, tohle je pořád Dangmarův dům." A novej majitel se rozpačitě usměje a říká: "My doufáme, že teď to bude Sacchettiho dům." A soused se na chvíli zamyslí a potřese hlavou a řekne s úsměvem: "Ne, je to pořád Dangmarův dům." A máte to, noví sousedi! Ale když je touha po hororu velká a výběr malý (což je pořád), po tomhle se dá s klidem sáhnout.

    • 31.7.2017  07:25

    Tento typ filmů je přesně moje krevní skupina, proto si nejsem jistá, proč zrovna Thesis se u mě celkem minula účinkem. Možná proto, že zub času se na filmu celkem podepsal a pak - ty nesympatické postavy! Všichni do jednoho, hrůza. Hlavní hrdinka, ten brejloun, ten slizkej hezounek... Co se tomu ale upřít nedá je napětí a také smekám, že ač je film téměř prost vyobrazování násilí, kolem kterého se ale celý točí, tak dokáže vzbuzovat pěkně nepříjemné pocity i bez toho. A to už se dnes jen tak nikomu nepodaří. Přesto mi z toho svým jasným tahem na bránu vychází jako vítěz 8mm. Pro mě Amenábar dosáhnul hororové špičky až v Ti Druzí, ale už tady měl našlápnuto velmi dobře.

    • 30.7.2017  21:02
    Tootsie (1982)
    *****

    Hoffman je bůh. Během filmu jsem několikrát zapomněla, že Tootsie (tedy Dorothy, pozor) není žena. Nechápu, jak to sakra udělal, ale já jsem mu tu ženskou sežrala i s navijákem - včetně hlasu. Tohle je film, na kterej se dá dívat i po letech a pořád dokola a neztrácí kouzlo a komedií tohoto typu je požehnaně málo. Inteligentní humor, vynikající herci - třeba ten Pollack, no ten byl přesnej. Nebo Bill Murray a vůbec celá dokonalost toho, že Bill Murray hraje spolubydlícího Dustina Hoffmana. Sakra, dala bych si říct film, kterej by klidně byl jenom hodina a půl jejich konverzace o ničem. Z dalších třeba zmínit chudáka Charlese Durninga, se kterým jsem fakt soucítila. Málo věcí je víc na hovno, než se poprvé od smrti manželky konečně zamilovat a zjistit, že vaše vyvolená je chlap. A pak byl ještě skvělej George Gaynes a celé jeho extempore u Tootise v bytě. Pohodová hudba, chytrej scénář, Warhol! Hej, točte víc takovýhle filmů! Do háje s těma fekálníkama novověku, ach jo... No nic, jdu se podívat na Tátu v sukních.

    • 25.7.2017  07:42

    Tohle býval můj velmi oblíbený film. Virový detektivní akčňák, který sice lehce zakolísá u závěrečné scénky v helikoptéře, ale sakra - Hoffman by dokázal překecat kde koho, o tom žádná. U tohohle filmu nejvíc oceňuju, že ač se nejedná zrovna o psychologické drama, tak herci k tomu přistoupili velmi zodpovědně a je tu plno opravdu hodně dobrých hereckých výkonů: Russo, Freeman, zloun Sutherland, vynikající Cuba Gooding v roli zelenáče, skvělý Kevin Spacey a v první řadě boží Hoffman, kterýmu i při tom jeho vzrůstu toho vojáka prostě věříte. Tomu, že vláda by se takhle chovala při propuknutí něčeho tak agresivního, tomu bych snad taky věřila. Záběry z afrických vesnic jsou vyloženě děsivé, choroba samotná je taky pěkný humus. A od začátku do konce to má spád a napětí, žádné hluché místo, pořád se něco děje, akce a zoufalství se stupňuje a konec... ten je takový tradiční, no. Za mě i po těch letech pořád hodně dobrá zábava.

    • 23.7.2017  23:03

    Sophii Loren černobílá náramně sluší a režisér se pochopitelně dost vyžívá ve spoustě close-upů. Film operuje s tématem vyrovnávání se s minulostí druhé světové války, potažmo v případě rodiny Gerlachů na účasti na ní. Zatímco Franzovi z toho přeskočilo a žije odtržen od reality na půdě rodinného domu, jeho otec Albrecht po válce pokračoval s byznysem. Příjezd Johanny - spojení s přítomným světem - rozbouří minulost a postaví tak celou rodinu před jejich zločiny. Celé to dost připomíná divadelní hru - jenom pár lokací, kde se film odehrává, skládá se to z drtivé většiny z dlouhých konverzací, člověk přímo cítí, jak na všem jako těžká deka leží vina, do toho se ozývají pohřební tóny vskutku velmi depresivní Šostakovičovy jedenácté symfonie. Pokud na něco lákat, tak na herecké výkony všech hlavních aktérů - skutečně nadpozemsky překrásné Sophie Loren, jejího poněkud srabáckého manžela Roberta Wagnera, přesvědčivě hrajícího patriarchu Fredrica Marche, zahořklé Francoise Prévost a bláznivého Maximiliana Schella.

    • 23.7.2017  14:13

    Já ani nevím, kde začít, film mě zcela rozčaroval. Chápu, že tady šlo hlavně o to vzrušující dobrodružství a spoustu "super" atrakcí vesmíru, ale někde mezi tím měl být příběh. Tohle bylo jako několik videoherních nebo klipových sekvencí seřazených za sebou. Fakt nemusím takovýto - hrdina jde, potřebuje se dostat do bodu A, ale jelikož režisér chce ve filmu zbytečnou, ale zřejmě strašně zábavnou scénku s Rihannou a tím mimozemským banketem, tak se vymyslí oslí můstek, proč musí po cestě ještě do bodu B. Zatímco člověk čumí na další nesouvisející barevnou šarádu, napětí z hlavního příběhu a souvislosti se mu zase z hlavy vypaří. Jednotlivé "epizody" na sebe taky zrovna nenavazují a celé to působí naprosto chaosně a nahodile. To mě přivádí k další věci - Rihanně. Bože, jak jsem jí nenáviděla! Tak zbytečný, tak podbízivý, fuj, hnus, styďte se! A ten její proslov k Valeriánovi, že má milovat Laureline, to nebyla sranda? Vždyť to bylo úplně jako když v Simpsonech měla cameo známá hvězda a pronesla k Homerovi strašně moudré moudro a pak zmizela, ale tam to bylo myšleno jako sranda, tady je to navážno! Ech! Vizuální stránka - no, není nic nového, když napíšu, že v téhle době už nestačí jenom oslňovat zdejšími záběry. Lidi jsou zkažený, zmlsaný a zvyklý a čím dál náročnější a taky Avatar. Navíc musím říct, že celá stanice Alfa je tak tmavá, že pro mě to zrovna vizuálně žádná pecka nebyla. K tomu sám příběh by teda cenu za originalitu nedostal, ale ještě ke všemu záporák je úplně na nule a 80% filmu hybernuje v kokonu z modrého želé, no tak jako what the fuck!? K tomu Clive Owen prostě vůbec nemá v sobě auru zla. A herci... Bůh ví, že miluju Danea DeHaana. Opravdu velmi, velmi hodně. Ale ne tady. DeHaanova síla je v neurotických outcastech nebo excentrických ale subtilních typech, ne zrovna ostřílený major machr. A to nemluvím o tom, že ač je mu přes třicet, vypadá pořád na dvacet. Je to jako kdyby Stallone hrál univerzitního profesora, Brad Pitt šikanovaného otlounkánka nebo Buscemi lamače dívčích srdcí a modela. Ne, nebyla to dobrá volba. Jediná uvěřitelná, lidsky zahraná postava (kromě Cary), byl paradoxně vedlejší generál Sama Spruella Na tomhle filmu je tak nejlepší právě Cara Delevigne, ať už její postava, její vzhled, její herectví nebo její charizma. Škoda těch peněz v tomhle utopených a nedivila bych se, kdyby to byl nakonec finanční propadák...

    • 14.7.2017  14:25

    Mno, jakože jo, fajne. Zdejší vizáž Ryana Goslinga se vážně jen tak nevidí. Sorry, vím, že člověk by neměl odsuzovat někoho jenom za jeho vzhled, ale při pohledu na Ryanovo fešné tetování na obličeji a pak ty fakt cool čárky co měl na krku, jeho drsně roztrhané tričko naruby a odbarvené blond vlasy, to vše mi velmi silně evokovalo, že Luke nemá v hlavě nic. Leda tak, že jeho obličej vypadá dobře a má rád Rominu a svého syna, ale jinak že v hlavě má absolutně vzduchoprázdno. Ale tak třeba to bylo i účelem, co já vím. Nicméně jeho postava mě teda fakt nezajímala a jeho osud mě nechal chladnou. Zajímavější mi přišla půlka druhá s neklidnými teenagery Emory Cohenem a Danem DeHaanem. Obzvlášť druhý jmenovaný odvádí velmi dobrý výkon a jeho postava byla jediná, které jsem fandila. A v tom pro mě vlastně tkví problém s tímhle filmem. Krom DeHaana se mu nepodařilo přiblížit žádnou postavu tak, aby mě zajímala. Jo vlastně, nakonec se to trochu povedlo s Bradleym Cooperem, ale postav tam bylo mnohem víc a mě nezajímalo skoro nic, co se jim dělo. Konec taky nic moc. Průměr.

    • 11.7.2017  11:10
    Baby Driver (2017)
    ****

    Svižné, vtipné, relativně originální, s perfektní kreací Ansela Elgorta. Je to hezoun, což je v herectví výhoda i nevýhoda, ale hrát umí a tancuje taky moc pěkně. Soundtrack je 100%, jen těch vtípků - ač jsou dobré - mohlo být víc. Dokonalý Kevin Spacey, toho jsem si skutečně vychutnala. Řekla bych, že konec mohl být klidně trochu větší odvaz, než tahle zřejmě moralitka, však film si na nic takovýho celou dobu nehrál, tak proč to kazit, ale budiž, to jde jen o pár posledních minut. Viděla jsem v kině v UK, kde publikum film velmi oceňovalo. A perlička na konec - před filmem běžel trailer na Vraždu v Orient Expressu. Když se poprvé ukázal strašlivý monstrózní knír pseudo-Poirota Branagha, celé anglické publikum propuklo v hlasitý chechot.

    • 11.7.2017  10:53

    Po opětovném zhlédnutí definitivně přidávám do top 10. Těžko tenhle film popsat, je to drama s trochou artu, sociální kritiky a v centru všeho je zvláštní, ale neskutečně dojemné přátelství naivního a nezkaženého kovboje Joa a zatrpklého, strádajícího Ratsa. Sázka na kontrast obou charakterů se velmi vyplatila a chemie mezi oběma herci je neuvěřitelná. Voightovy ublížené, raněné pohledy a Hoffmanova bolest a zkroušenost se prostě nedají zapomenout. V neskutečně hutné a nepříjemné atmosféře beznaděje si jsou jeden druhému oporou. Nejdřív Ratso chrání Joea před jeho vlastní naivitou a nezkušeností, vaří mu, pere mu, než se karta obrátí a Joe svádí nerovný boj s Ratsovou rychle postupující nemocí. I přes to, že obě postavy (tedy hlavně ta Hoffmanova) nejsou moc líbivé - gigolo a slizký zlodějíček - film je postupně obnaží a zlidští tak, že si pro ně divák doslova kouše nehty. Psychedelická část ve Warholovském bytě hodně utkvívá a ve scénách, kdy Ratso nemůže vyjít schody a znepokojený Joe mu pomáhá upravit se na "párty" nebo když se mu Ratso svěřuje, že nemůže chodit, se mi svíral žaludek. Konec je emočně naprosto zdrcující. To, že jsem se z toho úplně nevzpamatovala ani za dva dny, nakonec rozhodlo, že film poputuje do topky. Za mě jsou Joe a Ratso nejlepší Voightova a Hoffmanova role v životě. A nezapomeňme zmínit přesnou hudbu Barryho + Everybody's talking Harryho Nielsena a harmonikové theme.

    • 10.7.2017  07:26
    Wonder Woman (2017)
    *****

    Přijďte si do kina na pořádnou porci emancipace :-D :-D. Prostě ano, moje hodnocení je ovlivněno tím, že jsem (aspoň doufám) ženská. Ale když jsem si během filmu několikrát představila, že by se odehrával s mužským hrdinou a sakra - nevidím rozdíl. Děj je sice strašně klasickej, ale co pro mě film povyšuje, je duo Gal Gadot a Chris Pine a hlavně spousta dost dobrých vtípků. No a Gal Gadot je naprosto božská - dokonalá volba. Potěší krásky Connie a Robin v úvodu, nejvíc mi vadili mírně řečeno nepřesvědčiví záporáci - přehrávající Danny Huston na plynu a SPOILER umolousaný, odrbaný David Thewlis jako Ares??? řečeno slovy sestry: "Promiň, Lupine, ještě tak toho vypelichanýho vlkodlaka bych ti věřila, ale boha války ne!" a líp to vyjádřit nedovedu KONEC SPOILERU věru nepotěší. Ale přeju WW úspěch, očekávání a nátlak byly masivní.

<< předchozí 1 2 3 4 8 15 22 29
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace