akisha

akisha

okres Žďár nad Sázavou
I'm just a regular everyday normal girl

135 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 15 21 28
    • 10.9.2017  22:01

    Z pohledu ženy, které je tento román titulně určen, musím konstatovat, že všichni Lauřiny týpci včetně těch, co se na plátně ohřáli pár minut, byli lepší, než vyčpělý bonviván s nekonečnou zásobou nebetyčně trapných hlášek Vašut. Ten Lauru nejspíš utáhl na svoje charizma povadlého trouby s afektovanou mluvou. A když se tam snese z nebe božský Saša, mávala bych já už dávno Vašutovi bílým kapesníčkem. Nechápu volby hlavní hrdiny, ale asi to tak mělo být nebo co. Na mě to bylo strašně šroubovaný. Tak nepřirozený rozhovory ve filmu se jen tak nevidí. Je to jako, kdyby herci předčítali posty ze stránky sarcasmus.com. Takhle snad nikdo nemluví ani ze srandy! Krom dobrých výkonů Stašové a Kanócz je to celé dost podivné panoptkum rádoby vztahů, který nedávají smysl. Strašný byl koncept vyprávění v kadeřnictví a reakce kadeřnic na každou pitominu, o které Laura mluví, jak z dementní grotesky. Připomínalo mi to reklamu na pěnová tužidla. A korunuje to obludná Něrgešová s jedním z nejhorších výkonů v dějinách českého filmu. Děti na školních besídkách přehrávají méně! No prostě ne, nezasmála jsem se, neztotožnila. Má to docela dobrý vizuál a hudbu, no a to je tak všechno.

    • 24.8.2017  17:46

    Tenhle film obsahuje 3 naprosto dokonalé herecké výkony. Hoffmana, Streepové a toho kluka. Obzvlášť u toho kluka čumím, jak ho "vedli" aby si počínal takhle přirozeně. Nejspíš mu rozbíjeli v zákulisí hračky jako chudákovi Koljovi. No ale výsledek stojí za to. Na film, kde "nikdo neumře" je to poutavé a nenudí ani chvíli. Část ze soudní síně mi byla kvůli emoční vyšponovanosti až nepříjemná. Doporučuji, ani po letech neztrácí nic ze svojí působivosti. A konec značně oceňuji!

    • 24.8.2017  17:43
    V pasti (2016)
    *

    Tento film jest velký shit. Nevím, kdo to vymyslel, ale nedivila bych se, kdyby byl před transplantací mozku. Ten začátek by se ještě možná, MOŽNÁ, dal v případě, že by hodně rychle nastoupilo odsýpající béčko. Bohužel nastoupil výše zmíněný velmi dobře odsýpající shit. Chudák Naomi. Poslední dobou nemá šťastnou volbu filmů, kde jsou ty doby Kruhu... Ten film je tak o ničem, že na něj nejde ani nadávat. A představte si něco horšího, než film, co se nedá ani pěkně barvitě a sarkasticky zkritizovat, aby si člověk uspokojil svoje zlé, hnidopišské já. Už jsem zmínila, že ten film je totální ztráta času? Jestli chcete lepší horor, běžte odsunout ledničku a pohleďte na ten humus tam nakulminovaný. Tohle můžete přihodit tamtéž.

    • 8.8.2017  22:32

    Jackson se s prominutím se svým Kongem může jít zahrabat. Tahle verze je o 100% lepší ve všech směrech. Mnohem sympatičtější casting, mnohem lepší (a skutečně vtipný) humor, dále akce, co odsýpá a nezpomalují ji zbytečnosti jako taneček pro Konga a podobně. Krom Konga jsou zde skutečně odporní lebkolezi, a tím odporní myslím fakt děsiví, žádný obtloustlý tyranosauři. Zdejší podání vztahu domorodců a Konga dává taky mnohem větší smysl a stejně jako v Godzille se i zde Kongovi fandí. Výborné zapojení hudby do děje, některé scény jsou přímo skvostné. SPOILER A já obzvlášť oceňuju odklon od zlých domorodců (příšer na ostrově i tak dost) a Konga coby zlouna. Dále velmi šikovně podaný "vztah" Konga a Brie Larson - tak akorát, aby to neupadalo do trapného sentimentu. A finále bylo dokonalé. KONEC SPOILERU. Jediné co, tak postava Samuela L. Jacksona byla hodně šablonovitá a v hromadě celého toho dobrodružství byl protagonista Toma Hiddlestona značně upozazděn, ale to jsou jen lehké vady na kráse. Celkově shrnuto - jeden z nejlepších dobrodružných filmů s monstry, jaký jsem za hodně dlouhou dobu viděla. Tohle si zaslouží být v červených, narozdíl od Jacksonova patosového Konga. Ráda se podívám znovu.

    • 6.8.2017  23:20

    Prima akčňák z devadesátek. Nejlepší mi přišla část výcviku a zácviku a toho, jak se v Annibalovi postupně začaly projevovat temné stránky teroristy, kterým se snažil být. Nehledě na to, že je zde velmi slušný Sutherland a Kingsley. Aidan Quinn se mi v hlavní roli líbil hodně. Myslím, že přesně splňuje typ role fyzicky i herecky. Jediné, co bych vytkla, je ten neuspokojivý konec. To se jim vážně nepovedlo vymyslet něco trochu zajímavějšího? No ale jinak dobré. O mnoho lepší, než Šakal s Willisem a nechutným Gerem (já vím, že filmy toho nemají moc společného, ale zase ty změny identit, špionáž, terorismus, šakal... něco by se snad našlo). V tom případě ale rozhodně doporučuji raději tohle.

    • 6.8.2017  23:12

    Já tuhle past viděla jako první - tajně jsme na to koukali s bratrem, když jsme byli doma sami. Strašně se mi ten film líbil. Teď s odstupem času se mi líbí dál. První díl je sice lepší, ale k tomuhle mám citový vztah - ta nostalgie! A teď konečně chápu i většinu těch hlášek, chach. A je nezpochybnitelný, že parťácké duo Jackson a Willis je naprosto k pomilování, neskutečně jim to spolu jde a kadence hlášek je opravdu smrtonosná. A navíc film obsahuje libově zlého německého Ironse, kterýho taky miluju, no takže já prostě nemůžu jinak, než za 4 hvězdy. Ten ústřední march mi vždycky tak zněl v hlavě.

    • 6.8.2017  23:08

    Jeden z těch zlatých akčních filmů mého mládí. Parádní nápad s výměnou obličejů je podán tak, že tomu člověk snad i věří. Cage vzhledem k postavě, kterou hraje či má předstírat, že je - naprosto potrhlý magor - zde uplatňuje svou zálibu v přehrávání tentokrát s velmi pozitivním výsledkem. Vedle něj perlí "kladný záporný" Travolta, který si polohu totální shnilosti svojí postavy očividně velmi užívá. Doplňme sympatickou Joan Allen a sexy Ginou Gershon, přidejme vysoce efektní akční scény a hudbu a super finále a máme 90% superakčňák. Nedám dopustit!

    • 31.7.2017  07:30

    Lehce nadprůměrný horor o domě, kde straší. Nic objevného opravdu nečekejte, ale není to ani taková břečka jako většina těchto filmů. Vyjděte tomuto filmu vstříc = pozdě v noci, dobrý zvuk = a možná budete příjemně překvapeni. Obsahuje ovšem většinu klišé, jako například: týpek se přistěhuje do nového domu, jako první návštěvu má svoje nové sousedy, kteří trousí velmi podezřelé poznámky o předchozím majiteli - jistém panu Dangmarovi. A soused se rozhlídne a říká něco jako: "No, tohle je pořád Dangmarův dům." A novej majitel se rozpačitě usměje a říká: "My doufáme, že teď to bude Sacchettiho dům." A soused se na chvíli zamyslí a potřese hlavou a řekne s úsměvem: "Ne, je to pořád Dangmarův dům." A máte to, noví sousedi! Ale když je touha po hororu velká a výběr malý (což je pořád), po tomhle se dá s klidem sáhnout.

    • 31.7.2017  07:25

    Tento typ filmů je přesně moje krevní skupina, proto si nejsem jistá, proč zrovna Thesis se u mě celkem minula účinkem. Možná proto, že zub času se na filmu celkem podepsal a pak - ty nesympatické postavy! Všichni do jednoho, hrůza. Hlavní hrdinka, ten brejloun, ten slizkej hezounek... Co se tomu ale upřít nedá je napětí a také smekám, že ač je film téměř prost vyobrazování násilí, kolem kterého se ale celý točí, tak dokáže vzbuzovat pěkně nepříjemné pocity i bez toho. A to už se dnes jen tak nikomu nepodaří. Přesto mi z toho svým jasným tahem na bránu vychází jako vítěz 8mm. Pro mě Amenábar dosáhnul hororové špičky až v Ti Druzí, ale už tady měl našlápnuto velmi dobře.

    • 30.7.2017  21:02
    Tootsie (1982)
    *****

    Hoffman je bůh. Během filmu jsem několikrát zapomněla, že Tootsie (tedy Dorothy, pozor) není žena. Nechápu, jak to sakra udělal, ale já jsem mu tu ženskou sežrala i s navijákem - včetně hlasu. Tohle je film, na kterej se dá dívat i po letech a pořád dokola a neztrácí kouzlo a komedií tohoto typu je požehnaně málo. Inteligentní humor, vynikající herci - třeba ten Pollack, no ten byl přesnej. Nebo Bill Murray a vůbec celá dokonalost toho, že Bill Murray hraje spolubydlícího Dustina Hoffmana. Sakra, dala bych si říct film, kterej by klidně byl jenom hodina a půl jejich konverzace o ničem. Z dalších třeba zmínit chudáka Charlese Durninga, se kterým jsem fakt soucítila. Málo věcí je víc na hovno, než se poprvé od smrti manželky konečně zamilovat a zjistit, že vaše vyvolená je chlap. A pak byl ještě skvělej George Gaynes a celé jeho extempore u Tootise v bytě. Pohodová hudba, chytrej scénář, Warhol! Hej, točte víc takovýhle filmů! Do háje s těma fekálníkama novověku, ach jo... No nic, jdu se podívat na Tátu v sukních.

    • 25.7.2017  07:42

    Tohle býval můj velmi oblíbený film. Virový detektivní akčňák, který sice lehce zakolísá u závěrečné scénky v helikoptéře, ale sakra - Hoffman by dokázal překecat kde koho, o tom žádná. U tohohle filmu nejvíc oceňuju, že ač se nejedná zrovna o psychologické drama, tak herci k tomu přistoupili velmi zodpovědně a je tu plno opravdu hodně dobrých hereckých výkonů: Russo, Freeman, zloun Sutherland, vynikající Cuba Gooding v roli zelenáče, skvělý Kevin Spacey a v první řadě boží Hoffman, kterýmu i při tom jeho vzrůstu toho vojáka prostě věříte. Tomu, že vláda by se takhle chovala při propuknutí něčeho tak agresivního, tomu bych snad taky věřila. Záběry z afrických vesnic jsou vyloženě děsivé, choroba samotná je taky pěkný humus. A od začátku do konce to má spád a napětí, žádné hluché místo, pořád se něco děje, akce a zoufalství se stupňuje a konec... ten je takový tradiční, no. Za mě i po těch letech pořád hodně dobrá zábava.

    • 23.7.2017  23:03

    Sophii Loren černobílá náramně sluší a režisér se pochopitelně dost vyžívá ve spoustě close-upů. Film operuje s tématem vyrovnávání se s minulostí druhé světové války, potažmo v případě rodiny Gerlachů na účasti na ní. Zatímco Franzovi z toho přeskočilo a žije odtržen od reality na půdě rodinného domu, jeho otec Albrecht po válce pokračoval s byznysem. Příjezd Johanny - spojení s přítomným světem - rozbouří minulost a postaví tak celou rodinu před jejich zločiny. Celé to dost připomíná divadelní hru - jenom pár lokací, kde se film odehrává, skládá se to z drtivé většiny z dlouhých konverzací, člověk přímo cítí, jak na všem jako těžká deka leží vina, do toho se ozývají pohřební tóny vskutku velmi depresivní Šostakovičovy jedenácté symfonie. Pokud na něco lákat, tak na herecké výkony všech hlavních aktérů - skutečně nadpozemsky překrásné Sophie Loren, jejího poněkud srabáckého manžela Roberta Wagnera, přesvědčivě hrajícího patriarchu Fredrica Marche, zahořklé Francoise Prévost a bláznivého Maximiliana Schella.

    • 23.7.2017  14:13

    Já ani nevím, kde začít, film mě zcela rozčaroval. Chápu, že tady šlo hlavně o to vzrušující dobrodružství a spoustu "super" atrakcí vesmíru, ale někde mezi tím měl být příběh. Tohle bylo jako několik videoherních nebo klipových sekvencí seřazených za sebou. Fakt nemusím takovýto - hrdina jde, potřebuje se dostat do bodu A, ale jelikož režisér chce ve filmu zbytečnou, ale zřejmě strašně zábavnou scénku s Rihannou a tím mimozemským banketem, tak se vymyslí oslí můstek, proč musí po cestě ještě do bodu B. Zatímco člověk čumí na další nesouvisející barevnou šarádu, napětí z hlavního příběhu a souvislosti se mu zase z hlavy vypaří. Jednotlivé "epizody" na sebe taky zrovna nenavazují a celé to působí naprosto chaosně a nahodile. To mě přivádí k další věci - Rihanně. Bože, jak jsem jí nenáviděla! Tak zbytečný, tak podbízivý, fuj, hnus, styďte se! A ten její proslov k Valeriánovi, že má milovat Laureline, to nebyla sranda? Vždyť to bylo úplně jako když v Simpsonech měla cameo známá hvězda a pronesla k Homerovi strašně moudré moudro a pak zmizela, ale tam to bylo myšleno jako sranda, tady je to navážno! Ech! Vizuální stránka - no, není nic nového, když napíšu, že v téhle době už nestačí jenom oslňovat zdejšími záběry. Lidi jsou zkažený, zmlsaný a zvyklý a čím dál náročnější a taky Avatar. Navíc musím říct, že celá stanice Alfa je tak tmavá, že pro mě to zrovna vizuálně žádná pecka nebyla. K tomu sám příběh by teda cenu za originalitu nedostal, ale ještě ke všemu záporák je úplně na nule a 80% filmu hybernuje v kokonu z modrého želé, no tak jako what the fuck!? K tomu Clive Owen prostě vůbec nemá v sobě auru zla. A herci... Bůh ví, že miluju Danea DeHaana. Opravdu velmi, velmi hodně. Ale ne tady. DeHaanova síla je v neurotických outcastech nebo excentrických ale subtilních typech, ne zrovna ostřílený major machr. A to nemluvím o tom, že ač je mu přes třicet, vypadá pořád na dvacet. Je to jako kdyby Stallone hrál univerzitního profesora, Brad Pitt šikanovaného otlounkánka nebo Buscemi lamače dívčích srdcí a modela. Ne, nebyla to dobrá volba. Jediná uvěřitelná, lidsky zahraná postava (kromě Cary), byl paradoxně vedlejší generál Sama Spruella Na tomhle filmu je tak nejlepší právě Cara Delevigne, ať už její postava, její vzhled, její herectví nebo její charizma. Škoda těch peněz v tomhle utopených a nedivila bych se, kdyby to byl nakonec finanční propadák...

    • 14.7.2017  14:25

    Mno, jakože jo, fajne. Zdejší vizáž Ryana Goslinga se vážně jen tak nevidí. Sorry, vím, že člověk by neměl odsuzovat někoho jenom za jeho vzhled, ale při pohledu na Ryanovo fešné tetování na obličeji a pak ty fakt cool čárky co měl na krku, jeho drsně roztrhané tričko naruby a odbarvené blond vlasy, to vše mi velmi silně evokovalo, že Luke nemá v hlavě nic. Leda tak, že jeho obličej vypadá dobře a má rád Rominu a svého syna, ale jinak že v hlavě má absolutně vzduchoprázdno. Ale tak třeba to bylo i účelem, co já vím. Nicméně jeho postava mě teda fakt nezajímala a jeho osud mě nechal chladnou. Zajímavější mi přišla půlka druhá s neklidnými teenagery Emory Cohenem a Danem DeHaanem. Obzvlášť druhý jmenovaný odvádí velmi dobrý výkon a jeho postava byla jediná, které jsem fandila. A v tom pro mě vlastně tkví problém s tímhle filmem. Krom DeHaana se mu nepodařilo přiblížit žádnou postavu tak, aby mě zajímala. Jo vlastně, nakonec se to trochu povedlo s Bradleym Cooperem, ale postav tam bylo mnohem víc a mě nezajímalo skoro nic, co se jim dělo. Konec taky nic moc. Průměr.

    • 11.7.2017  11:10
    Baby Driver (2017)
    ****

    Svižné, vtipné, relativně originální, s perfektní kreací Ansela Elgorta. Je to hezoun, což je v herectví výhoda i nevýhoda, ale hrát umí a tancuje taky moc pěkně. Soundtrack je 100%, jen těch vtípků - ač jsou dobré - mohlo být víc. Dokonalý Kevin Spacey, toho jsem si skutečně vychutnala. Řekla bych, že konec mohl být klidně trochu větší odvaz, než tahle zřejmě moralitka, však film si na nic takovýho celou dobu nehrál, tak proč to kazit, ale budiž, to jde jen o pár posledních minut. Viděla jsem v kině v UK, kde publikum film velmi oceňovalo. A perlička na konec - před filmem běžel trailer na Vraždu v Orient Expressu. Když se poprvé ukázal strašlivý monstrózní knír pseudo-Poirota Branagha, celé anglické publikum propuklo v hlasitý chechot.

    • 11.7.2017  10:53

    Po opětovném zhlédnutí definitivně přidávám do top 10. Těžko tenhle film popsat, je to drama s trochou artu, sociální kritiky a v centru všeho je zvláštní, ale neskutečně dojemné přátelství naivního a nezkaženého kovboje Joa a zatrpklého, strádajícího Ratsa. Sázka na kontrast obou charakterů se velmi vyplatila a chemie mezi oběma herci je neuvěřitelná. Voightovy ublížené, raněné pohledy a Hoffmanova bolest a zkroušenost se prostě nedají zapomenout. V neskutečně hutné a nepříjemné atmosféře beznaděje si jsou jeden druhému oporou. Nejdřív Ratso chrání Joea před jeho vlastní naivitou a nezkušeností, vaří mu, pere mu, než se karta obrátí a Joe svádí nerovný boj s Ratsovou rychle postupující nemocí. I přes to, že obě postavy (tedy hlavně ta Hoffmanova) nejsou moc líbivé - gigolo a slizký zlodějíček - film je postupně obnaží a zlidští tak, že si pro ně divák doslova kouše nehty. Psychedelická část ve Warholovském bytě hodně utkvívá a ve scénách, kdy Ratso nemůže vyjít schody a znepokojený Joe mu pomáhá upravit se na "párty" nebo když se mu Ratso svěřuje, že nemůže chodit, se mi svíral žaludek. Konec je emočně naprosto zdrcující. To, že jsem se z toho úplně nevzpamatovala ani za dva dny, nakonec rozhodlo, že film poputuje do topky. Za mě jsou Joe a Ratso nejlepší Voightova a Hoffmanova role v životě. A nezapomeňme zmínit přesnou hudbu Barryho + Everybody's talking Harryho Nielsena a harmonikové theme.

    • 10.7.2017  07:26
    Wonder Woman (2017)
    *****

    Přijďte si do kina na pořádnou porci emancipace :-D :-D. Prostě ano, moje hodnocení je ovlivněno tím, že jsem (aspoň doufám) ženská. Ale když jsem si během filmu několikrát představila, že by se odehrával s mužským hrdinou a sakra - nevidím rozdíl. Děj je sice strašně klasickej, ale co pro mě film povyšuje, je duo Gal Gadot a Chris Pine a hlavně spousta dost dobrých vtípků. No a Gal Gadot je naprosto božská - dokonalá volba. Potěší krásky Connie a Robin v úvodu, nejvíc mi vadili mírně řečeno nepřesvědčiví záporáci - přehrávající Danny Huston na plynu a SPOILER umolousaný, odrbaný David Thewlis jako Ares??? řečeno slovy sestry: "Promiň, Lupine, ještě tak toho vypelichanýho vlkodlaka bych ti věřila, ale boha války ne!" a líp to vyjádřit nedovedu KONEC SPOILERU věru nepotěší. Ale přeju WW úspěch, očekávání a nátlak byly masivní.

    • 21.6.2017  07:18

    Rainman a Rambo Reno v akci. Nesourodější dvojku jsem ve filmu neviděla už sááákra dlouho, přičemž oba dva si divácké sympatie získávají opravdu hodně pozvolna. Líp je na tom asi Rainman - teda do toho svého nadrženého incidentu. Zápletka (nebo spíš vrahovo zaměření) je skutečně pěkně hnusná. Pro mě byl pomyslný vrchol filmu výborně našponovaná honička kdesi uprostřed a potom je škoda, že film nedoběhl do nějakého údernějšího finále - nemyslím, že zde použitý konec udělal tak napínavému a gradujícímu filmu dobrou službu. Nicméně kdyby se to o pár minut zkrátilo, je to na 5*.

    • 20.6.2017  12:34

    Jeden z těch filmů, kde je tak těžké se rozhodnout mezi 3* a 4*. Volím nakonec 4*, protože - why the hell not. Proč neocenit kvalitu v záplavě těžkého podprůměru. Tohle bych tak trochu "náladou" připodobnila k Dárku od Joela Edgertona, a to samo o sobě u mě těžce boduje, protože tenhle typ filmů mám snad stejně ráda, jako dobré horory. Od začátku víte, že je něco špatně, že se něco stalo. Postupně dostáváte různé informace, děláte si různé závěry, napínání se stupňuje a vy se musíte přemáhat, abyste nefastforwardovali na konec, jak moc jste zvědaví, co z toho nakonec bude. Až na mě extrémně nesympatickou Tammy Blanchard (nevím, proč je mi nesympatická) je obsazení vhodné, jako že tam není žádný dřevo. Ačkoliv každý druhý jistě zpozorní, když se objeví ksicht Johna Carrolla Lynche, páč tenhle týpek nikdy ve filmu nic dobrýho nevěstí. SPOILER Sekaninový konec je tady prostě tak nějak "povinný" a chvíli jsem si lámala hlavu, jestli to po tom excelentním budování napětí nebylo trochu zklamání. Pak jsem si ale řekla, že tohle je pořád lepší, než nějaká WTF blbost zapojující mimozemšťany, maskovanýho zabijáka nebo nedej bože "celý se mi to jenom zdálo". Takže jo, proč ne. KONEC SPOILERU. Kdo má rád pomalý šroubovaný napětí, tajemství a neustálé hádání "co za tím sakra je", ať s tímhle kouskem dlouho neváhá.

    • 20.6.2017  07:59
    Soumrak (2002)
    ****

    Bože, pro člověka tak chorobně netrpělivýho, jako jsem já, byl tenhle film, kdy "dobrý den" je scéna o deseti minutách, složená z několika nesmělých pohledů, asi stovky až dvou úklon, kleknutí a zase zvednutí, pořádná zkouška nervů. Neočekávala jsem od toho bitkaření, naopak jsem čekala přesně to, co jsem dostala. Doják na konci byl jako bonus. Jedná se převážně o one-man-show Hirojuki Sanady, což je ten typ herce, u kterýho si říkáte, jaká je škoda, že je teď obsazován hlavně do vedlejších rolí bitkařských japonců, protože to je obrovské mrhání jeho talentem. Takhle krásně a citlivě vystihnout "malého velkého člověka" který netouží ani tak po slávě a už vůbec ne po krvi, ale po klidu a spokojenosti svojí rodiny, to vážně klobouk dolů. I Rie Mijazawa jako kamarádka a první láska z dětství je výborná. Zvláštně krásný, melancholický zážitek.

    • 17.6.2017  16:32

    Záporák Javiera Bardema je suverénně nejlepší záporák, co kdy Pirátské "taškařice" dostaly, stejně jak je ten ultravyčpělý, nevtipný, recyklující se, trapný a neuvěřitelně otravný (ale ne zábavně) Depp Sparrow totálně nedůstojný nemesis, nehodný zlosyna takového kalibru. Brala bych film jenom o Salazarovi, bez zbytečných nudných, otravných, čas, prostor a plátno zabírajících cingrlátek typu Deppa a dvojice zamilovaných. Ty jsou přibližně stejně sympatičtí, jako Orlando a Keira (Keira je vlastně o dost lepší, sorry). Vždyť Depp je jen věčný ožralý neschopný a vyzevlený trouba. Proč by vůbec měl někoho zajímat? Proč by vůbec měl stát někomu jako je über Javierův Řezník za nějakou pomstu? Ach jo, zničte ho už! Vhodná příležitost byla například v tom výborném vtipu s gilotinou. Navíc 90% sraček, co Depp mele, jsou nejspíš z výprodeje vtipů pro idioty z třetí cenový, za celej film neřekl ani jeden dobrej vtip. Ale možná je myšlenka Pirátu bez Sparrowa příliš rebelující. Má ovšem rozhodně můj hlas. No, to jen tak stručně k tomu, jak nemám ráda Jacka Sparrowa. Teď už film - zřejmě nejtemnější a nejemočnější příběh Pirátů. Překvapilo mě, jak mě to na konci dojalo (pád do hlubin skoro vymáčkl slzu!!!). Charizma strany záporáků to hodně táhne a tudy vede cesta, ne přes tuny digitálního mišmaše typu Krakena. Strašně to ale kazí už jednou zmiňovaná zbytečnost jistých atributů - např. té romanci mohlo být věnováno míň prostoru, stejně nikoho nezajímá. Vykecávání a srandičky toho joudy Sparrowa taky nebylo potřeba roztahovat na celou první hodinu. Víc interakcí Barbossy se Salazarem!!! A proti Salazarovi měl bejt lepší oponent, to i ten Will by byl lepší, protože tomu aspoň o něco jde, mělo by to větší sílu. Polodementí Depp, kterej o sobě celej film nelže, když říká, že je imbecil - no to je jako postavit Jar Jara Binkse proti Vaderovi. Ano, to je myslím přesné srovnání. Je to rozhodně lepší, než předchozí stupidní Vlny podivna, s Deppem už ale do koše, prosím! A kdyby Salazara nějak reinkarnovali do dalšího dílu, zlobit se nebudu.

    • 14.6.2017  22:32

    Podotýkám, že o beatnících vím toto: Byli to rodiče Neda Flanderse. Toť vše. Z tohohle filmu jsem si odnesla hlavně šok, že se mi líbí herecký projev Daniela Radcliffa. Zdá se, že od doby "He was their friend and he killed them!!!" hodně herecky vyrostl. Líbila se mi rovněž celková atmosféra i styl vyprávění, do toho skvělý (hlavně jazzový) soundtrack, ale film stojí a padá na hercích. Všichni včetně těch vedlejších odvedli dobrou práci. Ben Foster je talent, to se ví, mile mě překvapil neDexter M.C.Hall v rozporuplné postavě Krammerera. Co se týče Radcliffa a DeHaana, tak DeHaan je skutečně ještě o třídu nad ním a v jeho podání Lucien Carr opravdu "září" takže je jenom přirozené, že je kolem něj tolik humbuku a zamilovaných zlomených srdcí. Má ale také vděčnější postavu. Radcliffe taky klobouk dolů (hlavně nad "koulema" na tu dost odvážnou intimní scénu). Hodně se mi líbila vyšponovaná a dynamická scéna střetu Krammerera a Carra, ta se vážně povedla. A jako plus hodnotím i to, že se člověk zase něco málo dozví. Povedlo.

    • 12.6.2017  10:39

    Po letech jsem se na Posledního Samuraje znovu podívala a musím zvednout hodnocení. Zwickovi se tohle totiž vážně dost povedlo, nicméně je zvláštní (nebo možná ne) že i jako v případě 47 Rónin tu máme film s Japonci o Japonsku (nechme stranou, že Roninové jsou fantasy) a i zde to (aspoň mě) kazí Hollywoodský prkenný fešák. Nemám ráda Cruise, ale neupírám mu, že např. v Mission Impossible mu to šlape moc pěkně. Tady mě hrozně vadil, ale fakt hrozně. Kdyby se Poslední Samuraj tak křečovitě nedržel zajetých atributů jako a) bílý civilizovaný amík vs "domorodci", za b) bílý civilizovaný amík vs domorodá kráska, za c) bílý civilizovaný amík se postaví svému původnímu zaměstnavateli, bylo by to z fleku na pětihvězdí. Protože vše ostatní je parádní a Poslední samuraj měl mnohem na víc, než být obviňován z toho, že se opičí po Tanci s vlky. Reálie, hudba, atmosféra, nádherně zachycená odlišná mentalita Japonska (ta jejich všudypřítomná slušnost, takže se nasmívají, ač se zrovna baví o tom, že smrdíte jako prase), i ten střet pokroku a starých tradic... V neposlední řadě přesní Japonští herci v čele s Kenem Watanabe, který prostě herectvím i svojí vícerozměrnou postavu strčí Cruise do kapsy (stejně jako to udělal zde poněkud upozazděný Hirojuki Sanada Keanu Reevesovi v 47 Rónin). No jo, ale těžko čekat, že někdo by měl koule natočit Hollywoodský výpravný dobový epos bez nastrčení postavy typu zde Cruise. Nebo kdyby to aspoň byl charakterní herec, který by dokázal svojí postavě vtisknout trochu víc, než jen "mám-trauma-potřebuju-saké-zamiloval jsem se-našel jsem čest-jsem v pohodě", což Cruise prostě není. Ale i tak Zwick dobře, dobře.

    • 11.6.2017  20:23
    Koleje osudu (2013)
    ****

    Firth, Kidman, Irvine, Reid a Sanada = důvody, proč film vidět. Od Firtha se snad ani nedá čekat, že by nepodal parádní výkon, ale i tak je prostě radost ho sledovat, jak se dokáže vcítit. Kidmanku nemusím, ale tady hraje příjemně civilně a uvěřitelně. Irvine a Reid coby zástupy "of the past" taky na jedničku, vinou stíhaný a po vykoupení toužící překladatel bravurní Sanada. Násilí podáváno hodně nepříjemně a přitom ne zbytečně krvavě. Za mě dobré, velmi dobré...

    • 11.6.2017  20:15
    Život (2017)
    ****

    Ta příšera opravdu mohla být děsivější, jako samozřejmě být tam na té lodi já, tak se i z tohohle platýze strachy poseru, ale jako divák, co už viděl hororů tisíce, bych ocenila něco no... děsivějšího. Parádní herci, hodně se mi líbil Gyllenhaal a Ferguson a SPOILER sympatické, že Reynoldse celkem nečekaně odpravili hned za začátku, zato nedík, že můj oblíbenec Hirojuki Sanada to nepřekvapivě nepřežil KONEC SPOILERU. A ten konec je fakt hodně dobrej, Děsivý to moc není, ale napínavý je to hodně. Kdo má chuť na děsivější sci-fi, nechť zkusí třeba Symptom Pandorum.

    • 4.6.2017  16:27
    Contratiempo (2016)
    ****

    Super. Ne tak hutný jako La Cara Oculta, ale napínavý a zvratový je to parádně. Mario Casas jakožto hlavní "hrdina" mi byl nesympatickej hned od začátku, ať už něco spáchal nebo ne, stejně tak Barbara Lennie jako jeho milenka. Vyzdvihla bych herecký výkon Any Wagener, ta byla opravdu skvostná. Těsně před koncem se to na chvíli dost zamotalo, že jsem si říkala, jestli to vůbec pochopím, naštěstí se to pak zase rozmotalo a konec je velice, velice uspokojivý. Kdo má rád napětí, zvraty a pomalou plíživou atmosféru (a navíc rozkošně znějící španělštinu), směle do toho, neměli byste být zklamáni.

    • 3.6.2017  23:37

    Byla by škoda Cure For Wellness zavrhnout kvůli překombinovanosti, protože minimálně první dvě třetiny jsou naprosto lahodný. Co se týče mých oblíbených "něco divného se děje na odlehlém místě v podezřelé nemocnici/sanatoriu atd." tak to teda funguje na 100%. DeHaan se mi líbil hodně, když pak přišel o přední zub, tak už trochu míň, ale hrál pořád dobře. Jason Isaacs je luxusní a Mia Goth hraje tak skvěle, že jsem zírala. Výborná atmosféra a hudba a vizuál - až na některý nepovedený CGI scénky jako jelen nebo ten úlet na konci, haha. Nebýt toho přehnanýho konce, dávám pět. Ale filmu by prospělo, kdyby bylo rozuzlení trochu "skromnější." A teď už SPOILER: Bylo tam toho prostě moc. Úhoří, divná voda, legendy s baronkou, neplodnost, filozofování nad uspěchanou dobou = samotná podstata "léku..." a pak na konci to sloupnutí ksichtu tomu nasadilo korunu, to už jsem měla fakt WTF výraz. Tak se to mělo zaměřit jen na jednu, dvě věci. Ale všechno dohromady evokuje konec z nějaký nepovedený komiksový adaptace. Líbil se mi tak leda útěk a kole. Kdyby se vypustila zápletka s baronem a baronkou a rozhodně sloupávání ksichtu, víc se rozvinuly úhoři a na to navázat nějaký ty elixíry života nebo co, přihodila bych i tu pátou hvězdu. KONEC SPOILERU. Kvůli atmosféře, tajemnosti, napínavosti, bizarnosti a hereckým výkonům Danea "fakt vypadá jako DiCaprio" DeHaana, Isaacse a Goth stojí za to vidět.

    • 21.5.2017  16:26
    Deadpool (2016)
    ****

    Zvláštní, když mě jakožto mega sarkastikovi na filmu nejvíc vadí hláškování. Není vždycky špatný, ale je ho prostě moc a zavánělo mi to trochu přeháněním. Ono někdy je lepší míň hlášek - ale fakt dobrejch - než hláška každou minutu, ale za každou cenu. No ale to jen tak na okraj ke kritice. Jinak si není moc na co stěžovat, Reynolds si napravil (osobní) reputaci za Green Lanterna konečně v roli superhrdiny, co má koule. A Ed Skrein byl jako záporák stejně dobrej, možná se mi líbil i o trochu víc. Flashbackovské vyprávění byl asi nejlepší nápad filmu, příběh Wadea ještě před zdeadpoolováním mě dokonce zajímal ještě víc, než když už měl superschopnosti. Palec hore.

    • 10.5.2017  21:38
    Panství Downton (TV seriál) (2010)
    *****

    Dowton žeru od úvodní znělky po konečné titulky. Nejvíc na něm mám ale ráda práci s postavami a jejich postupný vývoj a někdy také dost nečekané zvraty. Jinak - O'Brienová je taková kráva, že to nemá obdoby a navíc celou dobu vypadá nejvíc jako Joe Pesci s kudrnkama, děs a hrůza! Mnohem víc mě ale později srali Batesovi a jejich svatouškovství a mučednictví a vůbec, všechno jich se týkající jsem nesnášela. Maggie Smith zaslouží za tuhle roli nějakou cenu, Elizabeth McGovern je neskutečně roztomilá, ne, za celou dobu jsem si neoblíbila Lady Mary a mou nejoblíbenější postavou byl pletichář Thomas - hajzl s citlivou duší. Zrovna u tohoto díla bych klidně brala další série, ale je pravda, že někdy je nejlepší tu utnout, než se to rozplizne a dostaví se zklamání.

    • 10.5.2017  21:26
    Oscar Wilde (1997)
    ****

    Neskutečné, že ačkoliv ve své době Wildea milovala celá Británie, dokázali ho najednou tak zdegradovat a vláčet. O to horší je fakt, že homosexualita byla zločin ještě do roku 1967 - minimálně v GB. Hrůza, že někoho tak inteligentního a nadaného tak sedřeli jen proto, že se mu zalíbil mladý Jude Law, a to se mu taky sakra nemůže nikdo divit. Netřeba Wildea idealizovat, jistě to byl snob a zhýralec, ale to byl kde kdo a do vězení za to nešel. Wilde v podstatě nikomu neubližoval, akorát prostě nedokázal včas vyklidit pole, když doba nepřála. Hodně silný film, který ukazuje "milou, malebnou Anglii" v dost nepříjemném světle. Jude Law je úplně neskutečný jako božský Bosie, arogantní fracek napřesdržku s obličejem andílka, chudák Wilde neměl šanci. V menších rolích hodně přesvědčivý Michael Sheen nebo Jennifer Ehle. Co se týče Stephena Fry, tak kristepane - ani Wilde by se snad nezahrál líp. Fry se s ním neuvěřitelně ztotožnil a vystřihl ho dechberoucím způsobem. Dokonalost. U rozhovoru se svou ženou ve vězení jsem byla vážně dojatá. Jo a poznámka na konec - jakmile vidím ksicht Toma Wilkinsona, vím, že ho budu nenávidět. A zde tomu nebylo jinak. .

<< předchozí 1 2 3 4 8 15 21 28
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace