Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Dokumentární
  • Animovaný
  • Akční

Recenze (3 271)

plakát

Hashmatsa (2009) 

Víte o čem točím film? Ne. O antisemitizmu. Antisemitismus? Co to znamená? Je to něco, když lidé nenávidí židy. Ale to je přeci nemožné čověče, vždyť židé ovládají svět. Jen dodám že ne židé ale sionisté (to není ostatně nic nového, k sionismu mel blízko napříkald i Arnošt Lustig, tak často médii protěžovaný, to jen tak pro zajímavost). Aneb jak říká jeden ortodoxní žid v dokumentu "Occupation 101", Arabové, ani Židé a židovství, ani islám, ale sionismus je ten největší problém na této planetě. ---------------------------------------------Masakr, snad se už konečně všem ovečkám rozsvítí v těch jejich budkách, aby pochopili, kde a v čem se skuteně skrývá to největší zlo, jinak jim vážně není pomoci, a z našich nezávyslích médií (ovládaných právě touto mocí) se to stejně nikdy nedozví:-) http://www.youtube.com/watch?v=D0kWAqZxJVE Isrealská ministryně školství Shulamit Aloni vysvětluje "No je to trik, vždycky jsme ho užívali. Když někdo z Evropy kritizuje Israel, pak vytáhneme holokaust. Když v této zemi (USA) někdo kritizuje Israel, pak jsou antisemiti.""Antisemitismus" se tady snaží pěstovat oni. Pomáhá jim to maskovat "ziofašismus" v Palestině. http://www.youtube.com/watch?v=jyp-3ulZmQI K hnutí Occupy Wall Street se přidali i "mladí Židé" a protestují proti tomuto promývání mozků, kterých se na nich dopouští. Tak asi tak:-) Je mi jich líto hlavně těch malých dětí - jak a k čemu jsou vychovávaní, a jak a čím manipulovaní. Žijí ještě ve větší totalitě než my, jsou chyceny do vlastní pasti a vychovávané v paranoidním "ohrožení". Dětí, které nemají vlastní myšlení a není jim divné, proč je "nenávidí celý svět". Že se ani neptají a samy nepátrají. Nemám slov... PS: Zajímavé výňatky: "návštěva" ADL na Ukrajině - jak říkají, že mezi holocaustem Ukrajinců (o čem se ale moc nesmí mluvit, protože se to někomu nehodí do jeho moderního propagování holokaustu, je fakt že strůjce hladomoru na Ukrajině byl žid Kaganovič) a židů se nemůže dávat rovnítko, že je to přeci "neporovnatelné"!!! No samozřejmě ti co skutečně vládnou světu (žádné loutky typu Obama, Sarkozy, Merkelová, atd), a tahají za oné pověstné nitky, skrze temnou oponu (mocní banksteři a korporátníci), se musí přeci nějak před svým svědomím ospravedlnit, a dělají to tak, že se ohánějí tím, jak hodně židé trpěli a že to bylo víc než těch 20 milionů ostatních a nebo jednoduše obviní všechny lidi, kteří kritizující některé akty Israelské vlády, z antisemitismu, vytáhnout holokaust a utrpení židovských lidí, a tak si ospravedlní všechno, co dělají Palestincům. A proto teď mají právo nám všem vládnout. A aby to všechno nějak udrželi, tak tím promývají hlavu dětem už do mala a pěstují v nich onen"antisemitismus", který kdyby nebyl, tak by všechny ty štědře dotované organizace, které mají v popisu práce právě pěstování "antisemitismu", musely už dávno zaniknout. Líbilo se mi i vystoupení rabína v NY a pana Finkelsteina (kontroverzní kniha"Průmysl Holokaustu"), kterou rovněž doporučuji. Podobné dokumenty; "Occupation 101", nebo "Palestina je stále problém" či "Slzy Gazy".

plakát

The One Armed Executioner (1983) 

K tomuto filmu jsem přišel díky grindhouse kompilaci "42nd Street Forever, Volume 3: Exploitation Explosion", kde se mi snímek se "Sudden Death" jevil jako jeden z nejlepších, a v této mé domněnce jsem se vůbec nemýlil. "One Armed Executioner" je opravdu zručně natočené martial arts/akční béčko, v hlavní roli se sympatickým Ortegou (agent Interpolu), který i s handicapem (je bez ruky po zmrzačení gangstery), si bravurně poradí s přesilou (drogovými pašeráky), jediné co mu totiž zůstalo je touha po pomstě, která je silnější než cokoliv jiného a nedá se zastavit. Ortegovi jednoduše od začátku až do konec nelze nefandit. Film překypuje nejrůznější škálou bojových umění (spešl a důkladné vyškolení hlavního hrdiny bylo velmi dobré a připomínalo mi to akční scény s některými známými akčními hrdiny z 80 a 90 let), nechybí samozřejmě ani násilí (které je tu místy docela překvapivé), je tu hafo přestřelek, výbuchů i malý kousek sentimentality (kdy hlavní hrdina ve flashbacku vzpomíná na svou milovanou ženu). Hlavní role je ztvárněna výtečně, především pak ve scénách po osobní tragédii (zabití snoubenky a useknutá ruka), kdy se hlavní hrdina utápí v žalu a nekončících depresích (kolikrát jsem si u filmu říkal, kuwa ten kluk má ale smůlu, nikde ho nechtějí, nikdo o něj nestojí, on sám na okraji společnosti), revenge příběh jednoduchý, ale efektní, atmosféra nádherně špinavá, prostředí atraktivní, akce střídá akci, dostává se i patřičného napětí, nuda téměř neexistuje. Jeden z nejlepších nízkorozpočtových a zábavních akčních snímků, z Filipín pak určitě.

plakát

Colpo maestro al servizio di Sua Maestà britannica (1967) 

Suprový začátek, kdy si kuwa říkáte, koukám se vůbec na ten správný film (naštěstí záhy, velmi rychle zjistíte že ano), příběh má trochu kolísavou úroveň (ale zase mnohdy dovede mile překvapit) a postupem času začíná být trochu únavný a nudný, je zde sice několik zvratů a falešných stop, ale ty občas nestojí moc za řeč (originální a značně a vynalézavá loupež diamantů je ale docela povedená, tady se divákovi dostane zřejmě toho největšího napětí z filmu vůbec), tématicky něco podobného, zopakoval režisér Lupo ve filmu "A Man to Respect", film rovněž doporučuji. Jinak bych ale ocenil kvalitní hudební složku (De Massi), která se zde naprosto hodila, a oba hlavní protagonisty, ve skvělé kondici hrajícího Harrisona (ke konci pěkně dobitého) a italského veterána Celiho v roli skvělého padoucha v černých zrcadlovkách, vypadal docela cool. Akční scény nejsou zas tak vypečené, konec je trochu předvídatelný, no ale proti gustu..Suma-sumárum, jde o neprávem zapomenutý (či prakticky neznámý) špionážní film, s několika dobrými scénami pronásledování, tvrdých pěstních soubojů a přestřelek, který nepatří jak jsem si původně myslel do subžánru taliánského policajtských filmů jako tři jiné režisérovi kousky ("Troppo per vivere... poco per morire", "A Man to Respect" a "Dio, sei proprio un padreterno!"), ale ve svém žánru půjde jistě o jeden z lepších a úspěšnějších film. Nejhorší to doopravdy nebylo a film mohu vřele doporučit. 3,5/5*.

plakát

Vlčice zpustlé země (1987) 

Úchvatně nebezpečně krásná a přitažlivá Kathleen Kinmont, za ní zcela určitě jedna hvězda, to je ta správná pastva pro oči. Jinak ale sotva průměrné post-apokalyptické béčko se spoustou krásných spoře oděných horkých žen, bojujících proti sobě, velkých zbraní, levných speciálních efektů, bohužel ale ne, nijak velké akce, docela dobrých masek (nezapomenutelní radioaktivní mutanti a jejich staré analogové televize) a se špetkou nějaké té zábavy, film ale nelze brát v žádném případě vážně:-)! Futuristické prostředí, co do barvy, tak taková naoranžovělá krajina, temná a špinavá atmosféra, přesně ve stylu těchto filmů. Typický 80's disco soundtrack, good scena; gladiátorské zápasy.

plakát

Orgasmo nero (1982) 

No "Porno Holocaust", to opravdu nebyl, ikdyž i zde se našly stejné prvky jako exotické prostředí, kanibalové, zvrhlost (perverze), nahota, sex, krev, trocha toho gore, a různé temné a magické woodoo rituály, nebylo to ale hard-core porno, ale spíš takový menší softík. Dále spíše než horor, tak erotické melodrama s nějakými lehčími romantickými prvky, po dějové stránce slabší, ale co se týče vizuální stránky, nádherných exteriéru (nádherný romantický ráj, kde by si přál jednou dovolenou strávit téměř každý z nás), a některých docela vzrušujících a pečlivě provedených erotických scén (orgasmus černošky na pláži, lesbický sex, masturbace, nebo milování ve třech), tak tento film ve svém žánru nemá konkurenci. Slunce, moře, exotika (Karibik-Domin.republika), romantika, vášeň, smyslnost, vzrušení a minumum dialogu. Celkově měl film docela šmrnc i kouzlo, ale strašně se to celé táhlo.. V hlavní roli 70's taliánská hvězda Nieves Navarro, fandovi eurohororu známá především z giallo filmů, pod vedením svého manžela, nutno přiznat, že nám za pár let tato nadaná a talentovaná žánrová herečka už trošku zestárla, ale pořád se bylo na co koukat, poznal jsem ji ihned od první minuty, po příletu výstupu z letadla, a navíc, pokud se ve svých filmech ze 70's odhalila jen částečně, tak tady ji uvidíte, tak jak jste ji ještě nikdy neviděli! Na to že ji v tý době bylo už 44 let (!), tak docela odvaha, ale herečka se rozhodně nemusela za nic stydět, tělo měla stále úchvatné, ale těžko říct jestli přeci jen nešlápla vedle, sofct-core porno hvězda se z ní nejspíš nikdy nestala. Podobné filmy: "Cannibal Holocaust", "Sesso Nero", "Porno Holocaust", "Erotic Nights of the Living Dead", "Jungle Holocaust", "Cannibal Ferox", "Mountain of the Cannibal God". Poznámka na konec; Místo černé herečky Ramirez, bych si tady místo ní představil radši Lauru Gemser a bylo by to ještě lepší a výživnější, ale nakonec to tak špatně ve spojení se zkušenou Navarro nedopadlo:-)

plakát

Odcházení (2011) 

Také jsem neodolal a musel jsem tento skvost, prý od tak světově významného dramatika vidět, zvláště po včerejší tak smutné zprávě, která zaskočila takřka celý nepřipravený svět...No upřímně, dramatikovo umění mě nikdy předtím nijak vážně neoslovilo a u tohoto díla to bohužel nebylo jinak...Asi nejsem ten správný intelektuál, jakých na těchto stránkách jsou mraky, ale vydržel jsem to cca. celých 30. minut a pak jsem to humanistovo "Odcházení" musel vypnout. Chtěl jsem totiž vědět, jak velký dramatik naložil se 40.milióny lowáčků z našich daní. A byly to opravdu "dobře" vynaložené peníze - samá zvučná herecká jména-samej kamarád a láskopravdař, akorát jsem tu hru bohužel opět nepochopil. Buď mám totiž schízu já, nebo autor onoho veledíla, jeho by však omlouval vysoký věk, mě asi blbost. Na takové "veledílo" totiž musí mít člověk hodně silný intelekt-tak jako k poslechu třeba čínské lidové hudby!! No uvažte, to není opravdu asi pro každého. ps: Sbohem bombarďáku a pozdravuj tam nahoře-nebo dole,..soudruha Kima:-)

plakát

Žít je Lustig (2011) (TV film) odpad!

V ČR raději bez komentáře, ale už je to opravdu únavný, čeho je moc, toho je příliš....

plakát

Zinksärge für die Goldjungen (1973) 

Nečekaně kvalitní a vzrušující, jinak ale zcela neznámý a zapomenutý mafiánský thriller italsko/neměcké produkce, z této euro produkce bych vyzdvihl především snímky "Gangster '70" nebo "Blutiger Freitag", které mě teď zrovna napadly, oba stojí rovněž za vidění. Film se odehrává v Hamburgu, kde o nadvládu nad městem soupeří dva mafiánští kmotři (bossové) kteří se na smrt nenávidí. Otto Westermann (Herbert Fleischmann) jako místní boss, a na druhé straně velmi ambiciozní Messina Luca (Henry Silva), původem ze Sicílie, současně New Yorku, který se chce ale v německé metropoli rovněž usadit a ovládnout ji. Brzy tedy dochází ke krvavé válce, ale je tu ještě jeden velký otazník, oba kmotři mají děti, Otto kluka a Messina holku, děti které se milují. Typický Silva se svým kamenným výrazem jako ten hlavní tahák, který měl snad přitáhnout, ve svém teprve druhém eurocrimi, ještě před Di Leovými peckami "La mala ordina" a "Il boss". Spousta akce (honičky, přestřelky, pěstní souboje, bitky, exploze), násilí a krve, nic z toho tu nechybí, taky ale špetka romantiky (milostný románek mezi dvěma mladými lidmi) a nějaké decentnější nahoty, ale jinak film který šlape a nenudí. Závěrečná automobilová honička a divoké pronásledování v motorových člunech v kanálu, jednoznačně to nejlepší z celého filmu. Jinak ale doporučuji, fandům eurocrimi především.

plakát

Hledání Jana Wericha (2011) (TV film) 

V podstatě nezajímavý a nijak nepřínosný mišmaš, a lá Olmer no, ale ano, historie se skutečně opakuje a to nemusím být ani jasnovidec, abych dovedl vidět do budoucnosti. Ten Paroubek tam ale skutečně seděl, myslím si, že před Jyrkou by si pan Werich srdečně odplivl. Pan Werich by byl novou dobou, příchodem demokracie do čekystánu natěšený asi jako většina naivních lidí tenkrát, ale později s příchodem určitých lidí a jejich praktikování šokové terapie by jeho nadšení hodně rychle vyprchalo a to nemluvím radši ani o dnešku, myslím si, že by byl něco jako Karel Kryl. Poslední rozhovor good, "blb se skutečně jako blb narodí a taky zemře". Malé plus; jako filmového fandu, mě potěšila informace že pan Werich měl rád herce Redforda a Newmana a herečku Streisand, kdy se s docela velkou razancí zmínil i o jejím židovském původu (což se konkr. tady u nás moc nenosí), kterou sice vůbec nemusím, ale budiž.. O ničem:-(

plakát

Smrtící hledání (1986) 

Jeden z nejlepších nízkorozpočtových 80's akčních snímků jaký jsem kdy viděl. Film patří jednoznačně k tomu nejlepšímu od filipínského režiséra Santiaga a to můžu klidně bez jakýchkoli skrupulí říct, páč jsem jich už nějakou řádku viděl. Úžasný kousek, při kterém se rozhodně nudit nebudete, ač celý ten příběh postrádá logiku, v podstatě je to všechno tak nesmyslný, absurdní a náhodný (s mnoha bizarními dějovými zvraty postrádající občas logiku), ale jinak opravdu, velmi ale velmi zábavná a vzrušující podívaná, kde nechybí snad téměř nic a pořád se tu něco děje. Ukázkový příklad špatného filmu, filmu který v sobě ale dokonale kloubí mnoho různých žánrů (akční-hlavně Kung-Fu, dobrodružný, scifi, nebo třeba subžánr post-apokalypse či post-nuclear-holocaust) a který čerpal inspiraci z takových klasik jako "Indiana Jones", "Návrat do budoucnosti", "Honba za klenotem Nilu", "Terminátor" nebo "Americký Ninja". Trpaslíci (Hobiti) a Amazonky rulezzz:-)