Oblíbené filmy (10)
Okrsek 13 (2004)
Naprosto excelentní film,skvělé využití parkouru,a nikdo jiný než David Belle a Cyril Raffaelli se tam snad ani nehodí,film rozhodně doporučuji,prostředí v Okrsku 13 je skvěle propracovaná a film na mě měl až takový dopad že jsem začal dělat parkour.
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Skvělí film,všechno co tu má být tu je ale sicejen už to není jako první díl.
Vyměřený čas (2011)
Skvělé sci-fi z budoucnosti,a nápad z hodinkami které odpočítavají čas do smrti je opravdu originálně provotřídní,jó Andrew Niccol se hold zase v dobrém slovasmyslu předvedl :-).Film je v některých momentech opravdu napívnavý a jindy mi zase přišlo že to vůbec není v budoucnosti ale v přítomnosti,jinak je to asi to jediné co bych tomuto skvělému filmu vytknul.Tento film je opravdu skvělý a rozhodně stojí za podívání.
Parkour Project: Pilgrimage (2008)
Skvělí dokument o parkouru a o městě kdy vznikl,pro ti kdo se parkouru chtějí věnovat je tento dokument začátek jejich cesty.
Zombieland (2009)
Naprosto suprový zombie film,je to skvělá komedie ze špetkou hororu,je to vážně skvělé a originální dílečko :-).
Terminator Salvation (2009)
Myslím si že tento film byl nejlepší možností jak celou serii uzavít.
Cesta (2009)
Skvělý,postapokaliotický film,fascinujicí prostředí.Chyběla akorát podrobná vysvětlivka proč to šlo z lidstvem tak z kopce.Jinak vážně úžasný film,stojí to za to se na něj podívat.
Já, legenda (2007)
Tento film je prostě geniální,prostředí post-apokaliptického světa a člověk který se snaží za každou cenu přežít a to jen proto aby obnovil lidskou rasu rozhodně není nic klasického,a to děla film Já,legenda tak skvělí jak je.