Recenze (718)
Hrubý střih (2022)
Natočit konverzační gangsterku v jednom malém krejčovství je obdivuhodný počin. Tedy hlavně proto, že to funguje. Místy si člověk připadá jak v divadle při sledování hry. Nemá to prakticky hluchá místa a i když závěrečné rozuzlení pochopí průměrný divák po 30 minutách, dávám 4*.
Lou (2022)
Allison Janney mě po roli trhlé babičky v seriálu Máma příjemně překvapila. Už jen pro skvěle zvládnuté bitky, kdy se rvala opravdu stylem boje o život, kdy je vše dovoleno a každý předmět se hodí. Díky tomu mi nepřišlo trapné sledovat bitku vychrtlé šedesátnice proti trénovanému vojáku speciálních jednotek. A první hodinka uběhla skvěle. Pak ale přišla trapná snaha scénáristů za každou cenu zkusit diváka překvapit. A tam šel celý film o dvě třídy níž. Nastali trapné dialogy a vysvětlování a tempo z počátku filmu se změnilo v blábolení bez akce. Škoda :(
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Film bych bez Vetchého a Kubařové označil jako odpad. Nejen, že oni jako jediní dva působí že mají ponětí co to je herecké umění, ale i jako jediní dva dokáží prohazovat své repliky tak, že se člověk zasměje. Totální bídu podtrhují i nesmyslně otextované písničky, které jsou ve filmu úplně zbytečné.
Samaritán (2022)
Hvězdička z úcty ke člověku, který mě dokázal bavit desítky let svými akčními filmy. Ale rozpolcený Samaritán v té nejlevnější produkci nestojí za nic. Počínaje snahou produkce udělat film s dětmi, který by zaujal i dospělé publikum, po Stalloneho hrajícího obličejem ve dvou polohách. Jednou vzpomínající na Ramba (rozlobený) a druhou vzpomínkou na Rockyho (zasmušilý). Jedině v kontaktních soubojích dokázal stále zaujmout, pomineme-li v závěrečných scénách paličku na maso zavěšenou na zádech. Zřejmě pokus o "Mjolnir". A scéna kdy padouch použije pulzní granát ničící elektroniku v části města a přesto lidem fungují vesele mobily, aby dokázali natočit hrdinu v akci... Ach jo. Už chápu, proč šel snímek mimo kina jen do TV.
Sandman (2022) (seriál)
Seriál se ubírá hodně směry jak po dějové, tak i obrazové stránce. Některé díly jsou vizuálně i psychologicky dokonalé a třeba první díl, by mohl jít ihned do kin jako celovečení snímek. Ačkoli se v druhé polovině zdá že seriálu dochází dech, závěr je zvládnutý solidně a bonusový 11 díl je opět skvělý.
Promlčeno (2022)
Napínavé, originální a skvělé výkony Rodena, Bareše a Bočkové. Vadou na kráse byl velice slabý výkon Barešové.
Nástupce (2021)
Pro mě nostalgický návrat k filmografii osmdesátých let minulého století. Úplně vidím v hlavní roli Belmonda nebo Delona.
Pýcha a přemlouvání (2022)
Dakota Johnson dokazuje že umí hrát i oblečená v příjemné romantické komedii založené na dialozích.
Waldo (2021)
Ze zajímavého vousáče se bohužel po jeho příjezdu do města stane bezva ňouma, který prakticky nic nedělá a vyřeší případ nějakým deduktivním odhadem. Divák nechápe jak ke svému odhalení vraha došel. A nechápe to asi ani scénárista :-) Hlavní je, že slepíte scénky se skvěle hrajícím Melem Gibsonem a stále krásnou Morenou Baccarain do slušné vypadající kriminálky.
Film roku (2021)
Film je na mě až příliš "umělecký" a tím myslím příliš nudný. Těch pár scének které stojí za vidění se odehraje vždy po delší nudné pasáži a tak mě to celkově nebavilo.