Recenze (216)
Einstein a bomba (2024)
V porovnání s Oppenheimer dost slabé. A.E je vykreslovan se silnými zásady a velký pacifista. Nejsem si jist jak moc se podílel na vývoji atomové bomby, ve filmu bylo jen zmíněno, že to připustil jako možné. Přesto, až přehnaně je vykreslovan jako odpovědný za novou jadernou éru a studenou válku. Ostatní tvůrci a celý program Manhattan zmíněný moc nejsou tak se zdá ,že A.E byl strůjcem, vývojář a exekutor jaderné hlavice. Docela nefér.
Gentlemani (2024) (seriál)
Paráda ! Mnohem lepší než stejnojmenný film. Guy Ritchie je borec. Skvělí herci. Kdo zná tvorbu GR tak v tomto seriálu dal prostor na malá camea svých bývalých filmů. Vinnie Jones je nejen bývalý brilantní fotbalista ,ale i herec ! Já ho prostě žeru.
AKA (2023)
Místní komentátoři cokoliv od netflixu hodnoti mdle, protože to není dost in a art. Za mě dost povedený
Beckham (2023) (seriál)
Skvělé .Becks je a byl borec. Krásné vzpomínky na Velké zápasy. Překvapením pro mě bylo zjištění, že Viktoria nebude taková pizda jak jsem si myslel.
Berlín (2023) (seriál)
Tak ,přiznám se ,že z prvu jsem po třech epizodách chtěl plácnout slabou trojku a zbytek série odsunout na neurčito. Berlínovi žvásty o lásce a bezbřehém zamilovaní do nudné Camille mě čím dál tím víc štvalo. Navíc loupež mi přišla naplánovaná jako by se La casa de papel vykládal zcela vědomě. Álex Piňa mě však překvapil. Děj se otočil a jakmile lupiči začali zdrhat ,do děje vstoupila skvělá Alicia Sierra a později Inspektora Murillo začal jsem se bavit. Berlin byl upozaden a všichni se museli otáčet aby zdrhli všem těm španělsky mluvícím poldum. Druhou sérii očekávám a propojit další vloupacku s lupiči z LCdP by nebylo odvěci. + nemohlo jsem si nevšimnout na skrytý merchbrand pro pivovar Estrella Damm ,evidentně v Paříži jiný pivo neznají 🙂
Elita - Série 7 (2023) (série)
Je to o ničem. Jaký to úpadek oproti prvním řádem. Děcka jsou děsně otravný ,tupý a nesympatický. Zápletka o hovně a série se snaží zaujmout snad homo a trans otevřeností. Dobrá, španělská mládeží, když vás to baví .Já sérii nedokoukám a s Elitou končím. Ale Maria Pedraza , Bernardeu, Herrán ,kteří dávno seriál opustili zůstanou mými mladými oblíbenci.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Nelepší díl. Moc mě baví sledovat Johna Wicka pořád dokola ,je jedno který díl. Ač je to vše na jedno brdo, tak Baba Jaga neprůstřelnej badass
Kapitáni: Mistrovství světa (2023) (seriál)
Těžké hodnotit ale v popisku distributora je ,že sleduje všech 32 týmu MS. To ani náhodou o Polácích ,Katařanech, Kanaďanech se nikdo ani zdálky nezmínil.Ne že by mi to vadilo. Očekávaně nejvíce času dostali CR7 a LM10. Pěkné i camea některých bývalých hráčů historie Papa Buba Diouf ,Thuram ,Pelé
Máme tu ducha (2023)
No, Netflix no... neurazí, nenadchne. Zachraňuje to Tig Notaro.
Napoleon (2023)
Hnidopišsky se pídit po nepresnostech a hystericky řvát o špinění francouzských dějin dokáže každý vůl. V dnešní Francii polovina populace nemá tušení kdo N byl a těžko je trápí zda Josephine byla kreolka a ve kterém roce se ve skutečnosti poznali. Vizuálně i výpravně to bylo dobré.