Recenze (104)
Bez doteku (2013)
Nepřesvědčivé a prázné drama.
Bezpečný přístav (2013)
Nevšední dávka romantiky, i když se to mnohým nezdá. Příběh muže a ženy zkoušených osudem, melancholická atmosféra jižanského maloměsta a vše doladí nepředvídatelný příběh přítelkyně Jo, který v závěru rozhodně překvapí. Mně se to líbilo i přestože zde film získal velkou řadu kritických hodnocení. 4 a kousek hvězd.
Blízko od sebe (2013)
Známá divadelní konverzační tragikomedie Srpen v zemi indiánů ve filmovém zpracování s hvězdným hereckým obsazením a hutnou atmosférou. Avšak trošku velká nuda...
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Dvě a kousek hvězdy a to díky tomu, že se jedná o legendární Čtyřlístkové hrdiny z dětsví. Vcelku překombinovavá dějová linka a až trapně vnucující se product placement!!! Ve filmu je nicméně celkem dost světlých momentů, včetně skvěle vybraných propůjčených hlasů hrdinů.
Jasmíniny slzy (2013)
Zde se Allenovský rukopis nezapře. Pro mě jeden z nejlepších Woodyho filmů vůbec. Rafinovaně vystavěný. Výborná Cate Blanchet jako Galadriel.
Křídla Vánoc (2013)
Tak v kině po shlédnutí filmu jsme se shodli na tom, že je to tak na 3,5 hvězdy + skvělá hudba, která "bohužel" je mnohdy silnější než samotný příběh.
Lásky čas (2013)
Dokonalé. Pět hvězd *****.
Ledové království (2013)
Slabší animák, ale ne nejhorší. Dost mi vadilo, že se tam tolik zpívá (možná v originále by to bylo lepší). Hlavními tahouny byli bezesporu sněhulák Olaf a sob Sven. Tak 2,5 ledových hvězd...
Rozkoš v oblacích (2013)
Pedro se nějak moc zvrtnul. Tohle fakt ne!
Velký Gatsby (2013)
Teatrální omamný kýč. Velkolepé, efektní a barvité, ale takový Velký Gatsby má prostě být, takže proč ne... 4 až 5 hvězd.