Recenze (104)
Anděl Páně (2005)
Z novodobých pohádek je jednou z nejlepších (možná i nejlepší). Krásný příběh a hlavní hrdinové Petronel a Uriáš baví od začátku až dokonce, *****.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Pohádka všech pohádek, hlavně kvůli vzpomínkám z dětství... a ty nestárnou.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Trošku slabší než jednička, ale i tak dobrá vánoční podívaná... *****.
Sám doma (1990)
Bez Kevina si Vánoce nedovedu představit už od dětství. I hudba (s ústřední Somewhere in My Memory) je skvělá. Vánoční klasika jednoduše za 5 hvězd *****.
Malá vánoční pohádka (1999)
Milé a kouzelné, pro předvánoční čas akorát :) Seveřani mají filmy prostě jinačí a mně se to líbí...
Ledové království (2013)
Slabší animák, ale ne nejhorší. Dost mi vadilo, že se tam tolik zpívá (možná v originále by to bylo lepší). Hlavními tahouny byli bezesporu sněhulák Olaf a sob Sven. Tak 2,5 ledových hvězd...
Gosford Park (2001)
Zpočátku jsem měla celkem zmatek v postavách, nevěděla jsem kdo je kdo, ale postupem času se vše vyjasňuje a i příběh nabírá na síle. Závěr mi však přijde nedotažený, prostě se všichni zabalí a odjedou... Ale asi to tak má být. Snímek spíše vypovídá o jednotlivých postavách než o dané detektivní zápletce, ta představuje spíše jen takový přídavek navíc. Slabší 4 hvězdy.
Zmizení (2013)
Atmosferická detektivka, u které často mrazí tak, že přestáváte dýchat. Dost mi Zmizení připomíná film Zodiac - určitě kvůli Jakeovi v hlavních rolí obou snímků (mj. Jake i Hugh zde předvedli tak skvělé výkony). Bohužel tento filmový žánr není zrovna šálkem mého čaje, takže hodnotím stejně jako u Zodiaca třemi hvězdami, rozhodně si ale zaslouží hodnocení vyšší!
Rozkoš v oblacích (2013)
Pedro se nějak moc zvrtnul. Tohle fakt ne!
Čas, který zbývá (2005)
"Život – nikdy neucítíš jeho chuť, dokud si neuvědomíš jeho pomíjivost.“ Ozon opět nezklamal...