Recenze (104)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Téměř pro všechny kultovní film... no, nevím jestli i po mě...
Země, odkud přicházím (1956)
Poklidné a poetické... krásný film pro vánoční období.
Křídla Vánoc (2013)
Tak v kině po shlédnutí filmu jsme se shodli na tom, že je to tak na 3,5 hvězdy + skvělá hudba, která "bohužel" je mnohdy silnější než samotný příběh.
Velký Gatsby (2013)
Teatrální omamný kýč. Velkolepé, efektní a barvité, ale takový Velký Gatsby má prostě být, takže proč ne... 4 až 5 hvězd.
Jasmíniny slzy (2013)
Zde se Allenovský rukopis nezapře. Pro mě jeden z nejlepších Woodyho filmů vůbec. Rafinovaně vystavěný. Výborná Cate Blanchet jako Galadriel.
Galimatyáš (2009)
Snímek odpovídá svému názvu úplně dokonale. Je to jeden překombinovaný bláznívý zmatek, ovšem geniálně promyšlený. Chvílema úsměvné, avšak kde jsou ty časy na Montmartru s Amélií...
V domě (2012)
Hra s románem na pokračování, která je v rukách dospívajícího chlapce. Co jsou jeho představy a co je skutečnost? Ozonovský průměr.
La Luna (2011)
Krátké, zlaté, rozkošné. *****
Sherlock (2010) (seriál)
Zcela určitě pro mě největší seriálové překvapení poslední doby. Typově perfektní dvojici Sherlock - Watson to sedí. Miluju charisma novodobého Sherlocka. 5 hvězd.
Marie Antoinetta (2006)
Kirsten Dunst byla v roli Marie Antoinetty výborná. Přesvědčivé zpracování příběhu francouzské královny, esteticky krásné a takové půvabné a čisté. Donutí i trochu popřemýšlet, zejména, když se procházíte po zahradách ve Versailles.